Verschil tussen NN-DMT, 4-AcO DMT & 5-MeO DMT


Recommended Posts

Goeie. De enige DMT waarmee ik bekend ben is degene welke d.m.v. alcohol is geëxtraheerd uit de bast van de Mimosa hostilis boom, wat dan je overhoud zijn bruin/gele kristallen. Die "versie" kun je inderdaad roken voor een korte trip.

Heb wel wat leesvoer gevonden over DMT, maar wie weet komt er iemand langs met wat meer first-hand informatie over het verschil tussen de soorten..

http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt_article1.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/dmt/dmt.shtml

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is inderdaad n,n-DMT , 4-aco dmt en 5-meo dmt zijn heel andere stoffen dan n,n-dmt
Oke bedankt. Ik wil meteen door de tunnel, is 50mg dan genoeg?

http://azarius.nl/headshop/pipes/glass_pipes/pipe_glass_base_classic/

Deze pijp lijkt mij wel geschikt, dan heb je ook geen staalsponsje nodig etc.

Misschien een domme vraag maar ontsnapt er uit die pijp geen rook uit het gaatje in de bovenkant?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is inderdaad n,n-DMT , 4-aco dmt en 5-meo dmt zijn heel andere stoffen dan n,n-dmt
Oke bedankt. Ik wil meteen door de tunnel, is 50mg dan genoeg?

http://azarius.nl/headshop/pipes/glass_pipes/pipe_glass_base_classic/

Deze pijp lijkt mij wel geschikt, dan heb je ook geen staalsponsje nodig etc.

Misschien een domme vraag maar ontsnapt er uit die pijp geen rook uit het gaatje in de bovenkant?

Qua dosering heb ik echt geen flauw idee, ik weet dat je maar heel weinig pure DMT nodig hebt, maar de precieze dosering zal idd ook wel op erowid te vinden zijn.

Mooie pijp trouwens, al vraag ik me idd ook af of dat gaatje wel handig is, je wil alle damp in je longen, niet in de lucht. En je vinger erop houden gaat denk ik vrij pijnlijk worden.

In dit topic komen wat verschillende manieren van roken voorbij, het pijpje gemaakt van een gloeilamp lijkt me het makkelijkste te maken, maar "The Machine" ziet er ook wel efficiënt uit :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Met DMT wordt normaal gezien n,n-DMT bedoelt ja. Dat is de variant met zotte hallucinaties en whatnot, voor een eerste keer is 50mg zeker meer dan genoeg! Bij het roken van 5-MeO-DMT krijg je niet echt hallucinaties maar kom je eerder in een soort "void" terecht, het enige wat je ziet is een fel wit licht, maar de ervaring voelt wel aan net zoals bij n,n-DMT. Bij 5-MeO ligt de dosage ook veel lager, met 10mg kan je al ver heen zijn.

Over 4-aco-DMT weet ik amper iets, bij gebrek aan ervaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Nou jongens ik hebt nn-DMT een paar weken terug gedaan, helemaal geweldig. En och wat voelt je lichaam goddelijk. Alsof je de hele tijd klaarkomt alleen dan wat minder intens. Vandaag weer 200mg binnen dus dit wordt weer een leuk weekend! Het is echt een van mijn favoriete drugs want ik weet van mezelf dat ik hier niet fout op kan gaan mentaal in tegenstelling tot truffels, LSD, 2cp en al die andere drugs. Dit is echt geweldig! De dosering maakt niet echt uit want het gaat om de grootte van de hijs die je neemt. Als ik er bij wijze van spreken een gram in pleur en ik neem een klein hijsje zal er vrijwel niks gebeuren.

Groeten,

dmtaddict

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

4-AcO-DMT is psylocibine, maar de fosfaatgroep is daar vervangen door een azijnzuurgroep. Net als psylocibine niet vanzichzelf psychedelisch is, is 4-AcO dat ook nog niet. De fosfaatgroep in psylocibine wordt in je mond/maag eraf gehaald, waarna psylocine ontstaat wat wél psychoactief is. Met 4-AcO zit dat net anders, je lever haalt de azijnzuurgroep eraf waarna hetzelfde actieve psylocine onstaat, alleen duurt het dus langer voor het vrijkomt, en zal de trip ook wat langer duren dan bij psylocibine. Maar de actieve stof is dus hetzelfde...

DMT is gewoon heel iets anders. Maar zo te zien weet je dat al.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden