Lemon tek report


Recommended Posts

Je bedoelt deze post?

Ik heb wel lemon tek's gemaakt, maar nog nooit zelf gebruikt, gek genoeg, dus geen first-hand ervaring. Het is iig apart dat je met 1,5 zakje Atlantis geen diepere ervaringen had dan je beschrijft, dat zou eigenlijk zelfs zonder tek wel het geval moeten zijn.. Kan natuurlijk set/setting zijn, maar dan nog.

Dat een lemon tek trip sneller voorbij is zou in principe logisch zijn omdat je sneller diep zou moeten duiken, doordat de actieve stoffen sneller door je lichaam worden opgenomen. Maar als ik het zo lees had je meer de lasten en niet de lusten; een tragere opkomst, kortere duur en geen extra diepgang..

Geen idee waaraan het kan hebben gelegen, de truffels, de tek of de mood, maar als je het spul ook nog eens niet weg te krijgen vond, dan lijkt het idd tactischer om bij de normale manier van innemen te blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je Gonzo, ik heb ook al van alles bedacht waarom het minder was, teveel gegeten die dag, te lang gewacht tussen toevoegen citroen en innemen, mindere kwaliteit (kan bijna niet bij jullie toch 8-) )en slechte vibes.

Volgende keer beter! :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden