Recommended Posts

(WAARSCHUWING : LAAT JE NIET AFSCHRIKKEN VAN DIT TRIPREPORT HET KLINKT HEFTIG MAAR DAT KOMT DEELS DOOR DE VERKEERDE SET&SETTING, ACHTERAF WAS HET EEN PRACHTIGE ERVARING! :D)

Een tijd terug had ik beloofd mijn tripreport te posten ben ook niet heel goed in verhalen schrijven en was het vergeten te posten maar hier alsnog:

Mijn tripreport!!!

Trippen aan de truffels, magisch en kleurrijk dat zeker.

Een tijd geleden na de 10 posts gratis truffel actie begon ik aan een best bijzondere trip, zo bijzonder had ik me het niet voor kunnen stellen.

In deze trip had van zo wel Tampanensis als Atlantis 15 gram (totaal 30 gram)

Het begon met de ochtend, de dag ervoor was ik op een feest ver van huis, de terugweg was erg lang ook omdat men fiets gestolen was.

Ik was samen met een meid die ik op dat feest had ontmoed maar ze kon niet naar huis dus ben bij haar gebleven tot diep in de nacht tot iemand haar zou ophalen.

Denkend aan die nacht daarvoor, de kater en de lange loopweg naar huis begon ik aan men ontbijt, 15 gram Tampanensis.

Vrienden J en R waren op station en vroegen of ik meeging naar Utrecht en vond het wel een goed idee.

Ik kreeg al lichte visuals en de stenen tegels op station leken diepte te krijgen en begonnen een klein, apart maar mooi landschap te creeren die zich langzaam veranderde in een ijzig wat glanzig landschap, mijn vrienden zagen er cartoon achtig en grappig uit.

Eenmaal in de trein voelde ik mij een beetje misselijk omdat ik de avond daarvoor vergeten was om te eten en niet at in de ochtend de alcohol van vorige avond en de truffels hielpen ook erg goed mee.

In utrecht gingen we langs moreelspark waar N en S waren.

Randen om dingen werden diepte en mensen begonnen er uit te zien als een soort menselijke grote trollen sommige leken er een oog tussen hun wekbrauwen bij te krijgen en sommige een paar vingers enz

Vrienden S en N die ik in de buurd van moreelspark tegenkwam gingen richting de coffeeshop en waren bereid om ook voor mij te gaan.

Na dat ze naar de shop voor ons waren gegaan besloten we naar maria plaats te gaan omdat ik mindfucks begon te krijgen

het zag er daar sprookjes achtig uit het cement rond de stenen begonnen licht te geven en gingen kregen zowel diepte als dikte tegelijk!

na een tijd verschenen en rode inscripties in de muur maar wist niet welke taal het was (waarschijnlijk helemaal geen)

ik begon me niet zo goed meer te voelen en dacht dat ik me heel raar gedroeg(mindfuck en was niet zo) dus we gingen naar huis

thuis voelde ik me veel beter dus nam ik 15 gram Atlantis

Die sloegen in!

ik ging op zolder met ze zitten en alles werd een beetje donker blauw het raam had een mooie paarse gloed en mijn kerst verlichting (die er nog steeds hangt, spaaccyyyy!!!) zag er uit als mooie glinsterende bloemen die langzaam open gingen.

ik keek naar mijn joint en hij werd kleiner groter en ik begon ineen onmens scherp te zien zulke scherpte had ik nog nooit meegemaakt!!

alles werd wazig behalve waar ik op focuste

mijn vingers werden dikker en kleiner en begonnen te smelten en ineens merkte ik dat zintuigen zich begonnen te mengen

horen werd zien voelen werd horen denken en bewegen werden ook beelden

ik bleef denken:dit is niet echt over een paar uur is alles normaal.

ik liep naar beneden en begon te merken dat elke beweging die ik maakte mijn beeld verstoorde, door de war gooide en beelden herspoelden.

ik schrok hier best wel van en keek om me heen ik draaide men hoofd en zag precies het zelfde als wat ik zag toen ik voor mij uit keek.

ik begon om me heen te slaan maar de beelden bleven alsmaar harder bewegen en het leek alsof mijn geest uit elkaar getrokken werd.

ik voelde niet meer wanneer ik me bewoog en langzaam voelde ik mezelf niet meer ademen.

ik vroeg om hulp en vroeg aan die vrienden of ik nu dood ging

ze zeiden nee probeer ff lekker op je bed te liggen, dus dat deed ik

ik lag en ineens kreeg ik de piek

het leek alsof heel mijn lichaam uit duizende bewegende (bewust) niet bestaande lichaamsdelen bestonden

alles wat jij je qua zintuig kan bedenken mengde zich met een ander

ik zag beelden die ik nooit in men leven had gezien en kon ze niet plaatsen

en toen was het uit

ik was er niet meer

al mijn delen van mijn persoonlijk heid waren uit elkaar getrokken en ik hoorde alleen nog maar mijn stem

waarom doe ik dit

waarom doe ik dingen?

waarom?

ik wil er uit

ik werd geconfronteerd met een paar heftige emoties en gedachtes

dat je iemand niet altijd iets terug hoef te vragen voor wat je geeft

ik kon het niet meer aan en schreeuwde: HELP!!!

die vrienden rende naar men kamer en hielden me ff rustig

na een tijdje toen ik weer realistisch beeld begon te zien maar nog niks voelde bewegen (wat ik wel deed) liep ik naar een spiegel om te kijken wtf er gebeurd was en hoe ik er nu uitzag

ik schrok van dat beeld

het vervormde in allenmaal rare dingen

daarna was het over

De trip duurde precies 12 uur!

De volgende dag voelde ik me weer helemaal top, maar ik herrinder me alles nog zelfs bijna elk beeld!

Ik heb zeker geen spijt dat ik zoon trip heb gehad alleen is een goede set&setting voor de volgende keer wel handig :P

Groeten W

Link naar bericht
Deel via andere websites
sommige leken er een oog tussen hun wekbrauwen bij te krijgen

Woei, het 3e oog.. Dat zie ik de laatste tijd zo veel voorbij komen dat ik er wel haast in moet gaan geloven..

Lijpe trip, klinkt als een hele lading die je voor je kiezen kreeg. Compleet van de wereld knallen kan heerlijk zijn, maar kan me ook voorstellen dat het soms idd net te veel is, helemaal als het gevoel nieuw is.. Blij dat er mensen in de buurt waren die je op je gemak konden stellen :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zekers ik was ook heel blij met die mensen!

Maar het is best raar om met iemand te praten die je goed kent en ineens een 3e oog heeft :shock: en zij maar denken waarom ik ze zo scheef aankeek :D heb ze het na een tijd wel verteld maar toen begonnen ze over hoe een keer bad waren gegaan dus ben maar gelijk weg gelopen :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Paddo's gingen vroegah in de smartshop volgens mij ook per 15 gram vers. Paddo's hebben een nat/droog verhouden van 1:10, dus dat zou 1.5 gram gedroogd zijn.

Maar het ligt er ook een beetje aan welke soort je gaat gebruiken, op Hawaiiaanse kon ik met 15 gram naar de maan en terug, maar die zijn moeilijk thuis te kweken dus bijna niet te krijgen. Op de meeste growkits groeien meestal wat tammere paddo's, dus het zou kunnen dat je daar ietsje meer van nodig hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden