• 0

Hulp nodig


Philosofer

Vraag

Gegroet leden van het magictrufflesforum,

Ik zit een beetje met een kwestie.

Ik heb tot nu toe 6 keer getript op truffels.

De eerste 4 keer waren ge-wel-dig. Echt fantastisch.

Alleen mijn laatste 2 trips waren anders. Ze waren duister. Ik werd angstiger en de trips werden ook enger.

Ik vind dat erg vreemd omdat ik mentaal behoorlijk sterk in mijn schoenen sta en omdat mijn voorgaande trips geweldig waren.

In mijn eerste 4 trips kon ik er ook voor zorgen dat de wat engere momenten snel werden omgezet naar leuke momenten. Dit was helaas niet het geval tijdens mijn laatste twee trips.

Ik wil graag weten of jullie tips hebben voor mij. Ik wil aankomend weekend weer trippen eigenlijk, maar heb geen zin in een angstaanjagende trip. En, zoals jullie waarschijnlijk weten, als je er van te voren een beetje bang voor bent, is er een grotere kans dat je ook daadwerkelijk banger wordt.

Is het misschien een oplossing om een wat lagere dosis dan normaal (15 gram) te nemen ? Of zal dat weinig uitmaken ?

Ik hoop dat jullie tips hebben, zodat ik weer heerlijk kan genieten van truffels. :D

Groetjes,

Philosofer

“Our ability to destroy ourselves is the mirror image of our ability to save ourselves, and what is lacking is the clear vision of what should be done.â€

- Terrence McKenna

Link naar bericht
Deel via andere websites

5 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Lagere dosissen leiden automatisch tot minder zware trips. Ik ben zelf niet zo'n fan van heel erg diep gaan op truffels (op niets, eigenlijk. Overdaad van dingen interesseert mij niet), dus trip altijd met een gram of 8 tot 10.

Waardoor werden je trips duister? Een lage dosis in een verkeerde omgeving kan ook verkeerd uitpakken, misschien dat je daarmee fout zat? Mentaal goed in je schoenen staan maakt naar mijn mening maar een klein verschil, op het moment dat je het kwijt bent, word je net zo hard meegesleurd in een trip als iemand die niet sterk in de schoenen staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

In de eerste duistere trip was er een heel duidelijk omslagpunt. Ik was samen met mn broer aan het trippen. En op een gegeven moment wilde ik een slokje water uit de kraan nemen dus ik loop erheen, maar op het moment dat ik weer weg wil lopen zie ik zo'n groot vleesmes op het aanrecht liggen. Op dat moment schoot bij mij de bizarre gedachte door mij heen "wat nou als ik zo leip word van die truffels dat ik mn broer overhoop steek" en die gedachte kon ik niet snel verwerken ofzo waardoor ik redelijk in paniek raakte. Opeens begon alles om mij heen te bewegen van kleur te veranderen etc. En toen voelde ik behoorlijk veel paniek op komen, gelukkig ging precies op dat moment de muziek uit waardoor alles een stuk rustiger werd. Maar ik ben die trip niet echt meer uit dat duistere sfeertje gekomen. En ik denk dat het er bij mijn 2e duistere trip mee te maken had dat ik van te voren nogal angstig was omdat ik bang was op weer zo'n enge trip. Waardoor het vanaf het begin al een beetje duister was. Maar ik moet wel zeggen, dat die 2e trip toch een stuk lekkerder was dan die eerste.

Ik denk ook wel dat ik voor aankomende trip mijn dosis verlaag tot 8-10 gr. Maar ik ben dan wel een beetje bang dat het gaat tegenvallen, dat t misschien iets te mild is. Heb jij op 8-10 gram echt mooie en leuke trips gehad ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Klinkt inderdaad als wat 'foutjes' in de setting. Gewoon zorgen dat alle 'enge' dingen opgeruimd zijn, dan zou dat gewoon moeten lukken. Ik heb op 8 gram heerlijk getript, al is het visuele gedeelte wat lager. Ik zag meer kleuren en af en toe een aparte visual (Bijvoorbeeld kraaienpoten in de lachrimpels van een vriendin). Als je het te licht vindt, en er vertrouwen in hebt, kan je natuurlijk tijdens de trip altijd nog wat gram erbij nemen.

Waarschijnlijk is het gewoon even een wake-up call geweest, zoals ik die ook op LSA heb gehad (staat een trip report tussen de reports). Mij werd daarin even goed duidelijk gemaakt hoe je nou eigenlijk moet trippen (:

Hoeveel tijd zat er tussen die eerste en tweede duistere trip?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Het gekke is dat ik tijdens vorige trips ook wel enge dingen heb gezien (bijv messen e.d.) maar daar niet echt van streek van raakte ofzo. Terwijl tijdens die trip echt alles omsloeg. Ik ga zo even je report lezen, misschien heb ik daar wel wat aan :)

En ehm, er zat tussen de 2 trips ongeveer 3,5 maand. Wat best lang is, want daarvoor zat tussen elke trip ongeveer een maand.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden