Maken jullie een playlist of blijf je "zappen"?


Recommended Posts

Als ik net een nummer heb opgezet, schakel ik snel weer over op de volgende. Wil altijd zoveel mogelijk verschillende muziek horen! Vriendin wordt er af en toe helemaal gek van :D

Zo luister ik dus tijdens mij trips alleen maar halve nr´s:P Behalve natuurlijk als ik zo ver heen ben dat ik het scherm niet meer kan zien :roll:

Ik heb wel een playlist voor elke soort drug omdat mijn muziek smaak overal anders is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb soms ook de neiging om net iets te veel te zappen wat inderdaad ontzettend irritant is voor anderen, daarom leg ik de afstandsbediening/ MP3 speler meestal maar zo ver mogelijk bij me vandaan.

Traditiegetrouw draai ik vaak "Psy is in my mind – Lost in Ambient Sounds", een mix track van ruim 3 uur met eigenlijk alleen maar lekkere nummers, voorkomt de drang om te zappen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Shpongle 8-)

Oh ik zet trouwens vaak per keer 1 album op, tijdens het trippen lukt het me vaak nog wel om een volgend album aan te zetten. Een complete playlist van tevoren maken is voor mij onzinnig, ik weet nooit waar ik zin in heb tijdens het trippen, dus bepaal het vaak ter plekke.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik vind het ook leuk om elke keer iets anders op te zetten. Ik ben altijd met een groepje en als we dan zitten te luisteren dromen we heeeel ver weg. Als het nummer dan afgelopen is en we doen onze ogen open zitten we echt een beetje in shock omdat je schrikt weer in deze wereld te zijn!! Wie wil verteld dan ook zijn of haar verhaal en daarna zetten we pas een nieuw nummer op.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 2 playlisten die beide op staan. 1 met een stuk of 15 visuals die speel ik zonder geluid. De 2de staat voor zoon 5 uur muziek op en daar plant ik al mijn space muziek in. ik gebuik ook altijd 2 schermen. tv voor de visuals en laptop voor de muziek die ik van youtube heb gedownload en op fullscreen afspeel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik maak wel playlists met soorten muziek zodat als ik ergens zin in heb ik het ook makkelijk kan vinden, maar hou me hier eigenlijk niet veel aan. Ik hou ook ontzettend van zappen, maar heb mezelf aangeleerd om een nieuw nummer in het volgende tabblad te openen en zo een lijstje van opvolgende nummers te maken waar iedereen een voor een wat aan toe voegt. Hoewel er natuurlijk momenten zijn dat Shpongle een paar uur op blijft staan, daar kom je niet omheen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Een playliste vind ik leuk maar een mix nog beter, bij hele nummers krijg ik de drang om te zappen,

bij een goeie mix niet :D

Inderdaad, zoek gewoon een lekker mix op zet 'm aan en je bent 30-60m verder, als de mix is afgelopen zet je weer een ander mixje aan (of heb je al klaar staan). Niet te veel zoeken, toch variatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden