Setting voor aanstaande weekend.


Recommended Posts

Hello everybody!

Aanstaande weekend ben ik van plan om voor me 2e keer te gaan trippen!

Dit ga ik doen met een twee vrienden van me, waarvan ik met één daarvan de vorige keer ook heb getript.

We hebben van de vorige keer al Valeriaan in huis gehaald mocht het toen mis gaan. Dat is toen niet gebeurd en jezus wat was dat mooi die avond. Oke nu weer even on-topic!

Voor aanstaande weekend zijn we alleen thuis, aangezien één van de vrienden al opzich zelf woont.

We hebben discolampen, rookmachine, hangmatten, en een chille afspeellijst.

Weten jullie nog meer dingen die deze avond te gek kunnen maken?

Groetjes Ghettoblaster.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt koel :D Hoop niet dat die discolampen te snel flitsen, daar zou ik iig flink para van worden.. Maar lijkt me een goed recept voor een lekkere trip, volgens mij ben je good to go.. Misschien nog een lading glowsticks, die zijn echt magisch tijdens een trip, en natuurlijk wat te snaaien mocht je ineens honger krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Klinkt koel :D Hoop niet dat die discolampen te snel flitsen, daar zou ik iig flink para van worden.. Maar lijkt me een goed recept voor een lekkere trip, volgens mij ben je good to go.. Misschien nog een lading glowsticks, die zijn echt magisch tijdens een trip, en natuurlijk wat te snaaien mocht je ineens honger krijgen.

Hoeveel gram Atlantis raad jij me aan voor lekkere hallucinatie's?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Klinkt koel :D Hoop niet dat die discolampen te snel flitsen, daar zou ik iig flink para van worden.. Maar lijkt me een goed recept voor een lekkere trip, volgens mij ben je good to go.. Misschien nog een lading glowsticks, die zijn echt magisch tijdens een trip, en natuurlijk wat te snaaien mocht je ineens honger krijgen.

Hoeveel gram Atlantis raad jij me aan voor lekkere hallucinatie's?

Ik zou lekker voor de volle 15 gram gaan als je al eens eerder getript hebt en voor de nieuwe mensen tussen de 11 en de 13 gram.

Volgens mij mis je alleen nog glowsticks!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden