Vriend flipt ik tripte geloof ik; vragen..


Recommended Posts

Hallo!

Vanmiddag had ik magic truffels gegeten samen met mijn beste vriend, bij mij thuis.

Naast een jointje wat ik in het weekend rook, heb ik helemaal geen ervaring met andere middelen.

Zelfs alcohol nuttig ik bijna niet.

Enfin, we hadden een portie gedeeld omdat we allebei geen ervaring hadden. Ieder 7.5 gram, wat erg smerig smaakte trouwens.

Niet veel later bemerkte ik de werking en vond het echt wel gaaf! Wel wat minimaal qua effect, ik moest me zelfs wat concentreren maar zeker een erg interessante beleving.

Mijn beste mattie raakte echter erg gestresd en onrustig. Hij begon ook hevig te zweten enzo.

Na een uur was ie 't zat en is naar huis gegaan (verder goed afgelopen, had m nog ff gebeld).

Ik zat een beetje in mijn wereld heerlijk te genieten van mijn kamerplanten en m'n aqaurium, zelfs mijn katten vonden mijn energie erg leuk. Helaas duurde dit niet langer dan zo'n 2 uur en de heftigheid was ook erg minimaal; vond dat het nog wel een stapje verder mocht.

Ik werd nieuwsgierig en heb van alles gelezen over dit natuurproduct. Ik wil het zeker nog een keer doen, thuis. Liever dan ook alleen omdat ik dan lekker mijn ding kan doen (dit wordt echter overal afgeraden).

Maar hoe zit het; Wat zijn goede truffels om goed op te trippen? En wanneer kan ik dit weer eens doen? Één portie van 15 gram zou genoeg moeten zijn?

En ik neem aan dat de werking af neemt als je 't recent hebt geprobeerd?

Ik ben benieuwd naar ervaringen... Greetz!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey,

Hoe heeft je vriend het ervaren, wat er met hem gebeurde? Een trip kan alle kanten op gaan, afhankelijk van hoe je je voelt. Ik heb ook wel eens vrij onaangename trips meegemaakt omdat ik in m'n hoofd maar bleef doormalen over een pietluttig dingetje.

Soms is in je eentje spacen inderdaad relaxter, zodat je alles op je eigen tempo kunt verkennen zonder dat iemand er steeds doorheen komt. Maar dan nog is het handig als er iemand in de buurt is, dat hoeft niet eens in dezelfde kamer te zijn.

Als je langer en dieper wilt trippen kun je de volgende keer inderdaad beter voor de 15 gram gaan. Met de Atlantis zit je dan sowieso goed, wil je daarna nog verder dan kun je een hogere dosis nemen of de Hollandia proberen.

Over het algemeen wordt de regel gehanteerd om ten minste een week tussen 2 trips te houden, dan weet je zeker dat trip nummer 2 de volle potentie heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn eerste keer truffels was de Atlantis samen met een vriend, ook ieder 7.5 gram. De bodyload was heerlijk maar de visuals waren niet heel sterk, voornamelijk zagen we dingen golven (ook weinig CEV's). Wel enorm filosofische gesprekken gehad! Na een uur of 3 begon ik ook te zweten maar raakte ik niet in paniek of werd ik onrustig, ik besefte dat dit gewoon de truffels waren! :mrgreen:

Iemand die toch in paniek raakt altijd geruststellen en wijs maken dat het overgaat en het simpelweg komt door de drug, want z'n brein is dan op volle toeren en raakt verkronkeld in z'n eigen gedachten, wat meestal de paniek veroorzaakt. Als je vriend ook heeft geblowd kan dit de trip voor hem hebben versterkt, wat hij misschien niet verwachtte.

Sommige mensen vinden het inderdaad fijner om alleen te trippen, maar dat ligt natuurlijk puur aan de persoon. Zoals Gonzo zei, is het dan altijd handig iemand achter de hand te hebben voor het geval dat.

Succes met trippen! :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai,

thanks voor jullie reacties. Ik heb m vandaag nog gesproken en hij vond het helemaal niet relaxed, zo'n trip(je).

Vormen veranderden en hij bleef idd ook in één negatieve gedachte hangen nl dat ie z'n broer nog moest bellen.

Ik beleefde echter helemaal geen vervormingen, maar voelde me meer goed stoned en sommige vormen en kleuren waren idd intenser. Ik kon hem ook niet echt helpen, want net als ik zat hij ook in zijn ''ding'', zeg maar.

Ik vind het ook zeker de moeite waard om eens een diepere trip te beleven, het lijkt mij een heel gave en interessante beleving. Zal van te voren maatregelen nemen zoals, suikerwater en wat dextro enzo.

Mocht het fout gaan, wat ik niet denk.

De Hollandia is, als ik het goed begrijp, een sterkere truffel dan de Atlantis. Merk je dat in de trip die je dan beleefd, of bedoelde je meer op gevoelsbasis sterker, zoals stoned zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden