Truffels bakken??


Recommended Posts

Denk inderdaad niet dat bakken een goed idee, en los daarvan kan ik het me ook niet voorstellen dat het de smaak echt ten goede komt. Dan denk ik dat het in stukken snijden van de truffels en ze achteraf bij de gebakken uitjes donderen een beter idee is, al zal dat ook weinig culinair hoogstaand zijn :D Maar mocht je het proberen en er komt iets eetbaars uit, deel het vooral :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een paar jaar geleden toen er nog gewoon paddo's verkocht mochten worden verkochten ze in een smartshop in Roermond paddo honing, heb toen ooit eens zo'n potje gekocht.er zat niet echt veel paddo in,maar de smaak was best te pruimen..

Misschien een idee om truffels met een flinke hap honing weg te kauwen??

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een paar jaar geleden toen er nog gewoon paddo's verkocht mochten worden verkochten ze in een smartshop in Roermond paddo honing, heb toen ooit eens zo'n potje gekocht.er zat niet echt veel paddo in,maar de smaak was best te pruimen..

Misschien een idee om truffels met een flinke hap honing weg te kauwen??

Heerlijk idee, maar probeer gebruik te maken van agave siroop i.p.v. normale honing.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

ik zat te denken aan snoep. zegmaar na elke hap een een snoepje ofzo. Ik hou niet zo van pindakaas namelijk en met een beschuitje lijkt het me wel heel droog en plakkerig. maar ik hou heel erg veel van drop :) is dat misschien een idee?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Snap niet dat iedereen hier zo'n moeite heeft met 15gr truffels op te eten :P het proeft naar nootjes die een beetje zuur zijn. Als je er een beetje chocola mee eet proeft het naar van die chocoladerepen met nootjes er in :P

De zuurheid zal wel voor iedereen net iets anders zijn? En verschilt per soort, neem ik aan xD

Ik heb zelf (nog) geen idee hoor, maar ik kan me voorstellen dat het niet erg fijn is om een trip misselijk in te gaan

omdat die truffels zo ranzig zijn.

En chocola, goed idee denk ik, chocolade is fijn (:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Truffels zijn echt zo goor. Vooral als je tijdens de trip besluit om nog wat te nemen (dus met de versterkte smaakpupillen die je dan hebt) brrr... haha ;)

Dit. Ik besloot tijdens een trip nog een halve portie erbij te nemen. Ik had de truffels gemixt met witte bonen en tomatensaus, nou ik heb het geweten hoor... Na elke hap kokhalzen en zo snel mogelijk een slok limo erachteraan om de smaak weg te spoelen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden