Astral projection


Recommended Posts

Astral projection (or astral travel) is an interpretation of out-of-body experience (OBE) that assumes the existence of an "astral body" separate from the physical body and capable of traveling outside it. Astral projection or travel denotes the astral body leaving the physical body to travel in the astral plane.

http://en.wikipedia.org/wiki/Astral_projection

Kwam laatst via een omweg op Youtube bij astrale projectie uit. Het schijnt een vorm van uit buiten je lichaam treden te zijn waarbij je je geest los van je lichaam kunt bewegen. Als tripper ben ik enigszins bekend met de trucjes die je geest met je kan uithalen, dus vroeg me direct af of zulke ervaringen "echt" zijn, of slechts een soort lucide droom waarbij de dromer zichzelf wijsmaakt dat hij uit zijn lichaam treed.

Heeft iemand dit effect ooit meegemaakt, of op een andere manier een mening?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Heb weleens een out-of-body experience gehad. Maar dat was niet op de truffels :P

Toen had ik een beetje teveel mdma genomen en erbij geblowed. Toen vloog ik uit m'n lichaam tijdens het lopen alsof het third-person-perspective was.

Ik bestuurde mezelf als een soort van xbox-spelletje :P

Best spacend :')

Heb het nog nooit gehad met truffels :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dat soms ook met wiet. Maar doen moet ik wel heel veel gerookt hebben.

Ik vind dit toch wel een raar en een rotgevoel. 't lijkt net of iemand anders je bestuurd en ideeën in je hoofd stopt.

Maar als ik de focus dan ergens anders op heb (disney bijv. :mrgreen: ) is het meteen weg.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het alleen een keer met Ketamine gehad,k-hole.

http://en.wikipedia.org/wiki/K-hole

Achteraf is het(voor mij dan) heel moeilijk te omschrijven, maar het was wel een hele vette ervaring..

Ik had het al eens eerder geprobeerd maar toen lukte het me niet om in een k-hole terecht te komen,pas toen ik geleerd heb "mijn ego los te laten"lukte het.............ok en ik heb meer Keta genomen die keer... :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb het alleen een keer met Ketamine gehad,k-hole.

http://en.wikipedia.org/wiki/K-hole" rel="nofollow

Achteraf is het(voor mij dan) heel moeilijk te omschrijven, maar het was wel een hele vette ervaring..

Ik had het al eens eerder geprobeerd maar toen lukte het me niet om in een k-hole terecht te komen,pas toen ik geleerd heb "mijn ego los te laten"lukte het.............ok en ik heb meer Keta genomen die keer... :mrgreen:

ik heb ook met ketamine een out of body experience gehad, moeilijk te omschrijven maar ik was op een gegeven moment vergeten dat ik een lichaam had en in een soort rode ruimte vloog ik als het waren. op een gegeven moment komt langzaam je lichaam terug en besef je dat je gewoon ergens ligt en kan je weer langzaam je handen bewegen etc.

heel vaag

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zelf nooit echt een 'echte' OBE gehad, maar een vriend van mij heeft zelf een bestuurbare auto ( zo'n kleine) gemaakt. Hierin heeft hij Ken en Barbie gezet, en ipv ken's hoofd een camera die verbonden is met een bril die heel je gezichtsveld vult, zodat het net lijkt alsof jij in die auto zit.

Nou ik had dus die bril opgezet terwijl ik paddo's op had, en hij ging rond de kamer rijden en uiteindelijk reed hij om mij heen en naar me toe, dus ik zag mezelf daar zitten. Dat was wel echt vet en het voelde ook alsof ik mijn lichaam van buitenaf kon besturen

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden