Trip


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hollandia is een erg goede truffels. Ik heb hem nu 3 keer geprobeerd, de eerste keer had ik een halve portie en een matige trip. De keer daarna had ik ook een halve portie maar heb een uur lang met de mezelf in de spiegel gaan praten, wat mijn badkamer blauw en had ik op het hoogte punt van de trip de essentie van het leven gevonden! Erg tof dus.

De laatste keer heb ik ook hele portie gehad en hebben we de hele avond Jimi Hendrix geluisterd, ik stond op een gegeven moment met een mexicaans kleed in de tuin de wapperen omdat ik dacht dat ik een Guru was. Daarnaast gingen gezichten en muren vervormen, ook zag de kamer er met 2 kleine lichtjes uit als een disco.

Goed aan te raden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had ook de Hollandia (8 gram). Maar zat nog best vol van het avondeten, wel 3 uur gewacht maar toch. Het eerste kwartier had ik lachkicks en toen een uur niks, en toen BAM! hakte het erin bij me. De kamer stond schuin naar beneden en het plafond begon te golven, we hebben van die bobbeltjes op 't plafond en die leken wel te dansen. Het licht van de kaarsen leek naar me toe te komen en meerdere kleuren in te zitten en de gordijnen begonnen ook helemaal te golven. Toen voor de spiegel gaan zitten (ookal wist ik dat het afgeraden word) en ik leek een oud vrouwtje te worden en toen veranderde m'n hoofd in een schedel. Toen vond ik 't niet zo leuk meer en ben naar mn kamer gegaan en tv kijken, waar het programma over ging weet ik niet eens meer ik lette alleen op de kleuren..Toen gaan douchen (voor mijn gevoel echt urenlang terwijl het maar een kwartier was). Muren kwamen op me af maar niet op een beangstigende manier. Toen kreeg ik een powerkick en heb een kwartier gedanst op trancemuziek tot ik het gevoel kreeg dat er bakstenen aan mn lijf hingen en ik op bed verder heb liggen spacen tot ik in slaap viel!

Zeker weten voor herhaling vatbaar, met een hogere dose.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden