Truffeltrip verlengen.


Recommended Posts

Hallo,

ik heb weer truffels besteld en binnenkort is het weer zo'n feest. Ik heb 1x eerder truffels gedaan, 3x LSD (1x 2,5 zegel ging een beetje te hard maar was héél vet!) en 1x salvia.

De truffeltrip die ik had gehad was wel vet, maar ik had toen denk ik zo'n halve portie gehad dus heeel hard ging ik niet. Dus binnenkort wil ik weer eens een truffeltrip doen, maar ik vind het zo jammer dat het effect zo kort duurt. Is er ook een manier om dit te verlengen? Bijvoorbeeld eerst 2/3 van de portie opeten en na een uurtje of 2 de rest of iets dergelijks?

Het gaat hier trouwens over de Atlantis, geen idee wat ik de 1e x had. Waren 2 verschillende soortjen, heel veel kleine truffeltjes en een paar grotere stukken.

Bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het je echt gaat om verlengen en niet om het versterken van je trip dan is het spreiden van een dosering inderdaad (naar mijn idee) de beste oplossing.

Heb het persoonlijk nooit gedaan, iig niet met het doel om m'n trip te verlengen, maar ik vraag me hoe lang je een trip theoretisch zou kunnen oprekken..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben een paar jaar geleden begonnen met "gewoon" roken omdat ik er achter kwam dat dat m'n trip een beetje uitrekte. (grootste fout ooit, uiteraard) Als m'n trip een beetje inzakt geeft dat nog een stukje van de brain-high terug.

Denk dat je met blowen een trip ook wel kunt oprekken, maar dan ook vooral de mentale effecten, in je hoofd, en niet zozeer de visuele hallucinaties etc. Al kan ik daar als niet-pothead compleet naast zitten.. Hoop dat er nog even een ervaringsdeskundige voorbij komt :P

(Ik denk overigens dat het voor een starter niet echt handig is om meteen volop aan het blowen te gaan tijdens een trip, maar dat spreekt hopelijk voor zich)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ooit 2 pakjes van 15 gram gesplitst gegeten. Het eerste portie was wel heftig bij de tweede had mijn lichaam al wat resistentie opgebouwd en voelde ik bijna niks meer.

BTW:Ik rook zelf niet en daarom eet ik hasj dit geeft zowat een psychedelische ervaring op zich, het geeft ook meer een lichaamshigh en volgens sommige bronnen 4 a 5 keer sterker dan roken. Het geeft ook inzichten, misschien rekt het de trip niet maar het is wel een uitstekende manier om de trip te verwerken

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hasj eten? Bah :P Leer gewoon roken, of koop desnoods een hasjpijpje als je geen tabak wil roken.

Ik ben wel nieuw op het forum, maar je maakt hier wel aannames he! Roken heb ik helaas in het verleden al 'geleerd' ik ben erdoor naast blowen ook verslaafd aan sigaretten geworden. Roken met een hasjpijpje heb ik ook gedaan en dat was toen ik rookte al smerig, terwijl ik nu van blowen al half zou moeten kokhalzen.

Je moet uiteraard kwaliteitshasj hebben, van het soort dat heel makkelijk te kruimelen is, over een broodje met honing en klaar is kees, je proeft het amper. En zoals ik aangaf vele malen sterker dan roken, een bodyhigh, en een halve psychedelische ervaring op zich.

Als ik mijn tripreport schrijf zal ik aangeven hoe ik deze methode gebruik om in de ideale staat te komen voor een trip. Met een goed gevoel de trip ingaan is het halve werk, maar laat ik mezelf niet jynxen ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden