2 x truffel gebruik


Recommended Posts

Tripreport magic truffels

3 personen

2 sitters

Starttijd 22,00

Eindtijd 02,00

1/3 portie

Locatie Camping, binnen en buiten

Ik beschrijf hier 2 avonden van truffle ervaringen, kort na elkaar gebruikt.

Toevallig krijgen wij een zakje truffels cadeau van iemand, we zijn hier superblij mee! We hebben het er al vaker over gehad om het eens te proberen en nu gaat het eindelijk gebeuren!

Het eigenlijke idee is om Ayahuasca te gaan gebruiken. Aangezien dit heel heftig is ,willen we eerst maar eens wat truffel en paddo trips mee maken.

We zijn dus met 3 personen en delen 1 portie, we willen eerst maar eens kijken wat een klein portie doet.

We kiezen ervoor om het te eten en we vinden het zeker niet vies!

Na ongeveer een uur begin ik me wat high of stoned achtig te voelen en dan opeens uit het niets begint er een ongelofelijke lachbui, echt super! Ik verbaas me over mijn eigen grapjes, hoe snel ze opkomen in mijn hoofd ook, ik heb geen tijd de grapjes te verwerken en ik wil ze gelijk uitspreken ! Maar omdat ik stik van het lachen gaat dit weer moeilijk wat het nog hilarischer maakt. Echt heel leuk! De andere 2 hebben net als ik onwijze lachbuien. De 1 danst , de ander relaxed en we genieten volop van elkaar, niets anders dan goed en leuk dit.

Verder verbaasde ik me over mijn handen, wat die allemaal aan het doen waren eigenlijk, hele aparte ervaring vond ik dat ook.

Dit was dus een matige trip en wij wilden meer! Dus opnieuw truffels geregeld en weer helaas maar 1 portie. Ik nam genoegen met weer 1/3 maar de andere 2 wilden er iets doorheen mengen. We hadden die dag vliegenzwammen gevonden dus die gingen er ook doorheen.

Na een uurtje wachten begonnen bij mij de kleuren wat te veranderen, we zaten buiten bij een kampvuurtje, en er kwam een soort mist over de bomen , een mist van rood en blauw, heel apart vond ik dat. Vervolgens brak het zweet me uit en dacht ik even dat ik flauw zou gaan vallen maar dat gebeurde gelukkig toch niet, dit duurde ook maar even en toen werd het weer heel leuk.

Ondertussen zaten de andere 2 voorover gebogen voor het vuur en begonnen erg misselijk te worden, hmmm, toch niet zo´n goed idee die vliegenzwammen! Deze misselijkheid en later ook spugen, duurde een aantal uren en uiteindelijk haalde dit ook het effect van de truffels weg, dit was voor hun twee dus geen fijne ervaring maar wel een goede les.

Ondertussen tripte ik verder en ik ben in bed gaan liggen, toen ik daar lag begon er een feestje in mijn hoofd. Al mijn ikken splitste zich op, niet dat ik dat zo duidelijk zag maar het was wel duidelijk aanwezig. En al die ikken hadden gesprekken met elkaar ,nouja het is heel moeilijk uit te leggen maar ik lag in een deuk! Ik keek een soort van afstand naar al die ikken die daar aan het praten waren, dus 1 hele cynische 1 hele grappige en ga maar door, wat super was dit!!

Dus ik heb iig met 2 keer 1/3 portie heel veel lol gehad , de volgende keer word het een stapje verder, ik ben benieuwd……..

En oja, onze sitters waren niet echt ok voor mijn gevoel, dus dat word volgende keer zeker anders, zeer belangrijk om de juiste mensen om je heen te hebben!

Groetjes, jeanette

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welke soort hebben jullie gebruikt? Klinkt best goed voor maar 1/3 van een portie :D

Trippen op een vliegenzwam is meestal niet zo'n heel goed idee, ze zijn enigszins giftig waardoor je lichaam kan gaan tegenwerken door te gaan zweten, spugen etc. Als je een zwaardere trip wil kun je naar mijn idee beter een grotere dosering truffels nemen, daar zitten veel minder nadelen aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

de 1e x hebben we Hollandia gebruikt en daar kwamen de meeste lachkiks van, de andere avond was het Atlantis en dat was meer een innerlijke reis.

Ik vond beide avonden heel verschillend en beide geweldig!

hoe vaak kun je eigenlijk truffels achter elkaar gebruiken? Moeten er een aantal dagen of weken tussen zitten? en zo ja, waarom?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om de beste trip te ervaren is het meestal het beste om een week te wachten. Je lichaam bouwt een tolerantie op voor de actieve stoffen in truffels, waardoor bij sneller achter elkaar trippen de effecten minder worden. Na een week is die tolerantie verdwenen en zijn de effecten dus weer op hun sterkst.

Meerdere keren snel achter elkaar trippen kan dus wel, maar dan kunnen de effecten verminderen, waardoor je dus meer zult moeten doseren voor dezelfde ervaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden