Synergie wiet + tripmiddel


Recommended Posts

Wiet werkt zowel versterkend als verlengend. Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe dit precies werkt, maar het zal ongetwijfeld te maken hebben met de dopamine die vrijkomt wanneer je wiet rookt, die dan weer synergie heeft met je serotonine receptoren (waarop bijvoorbeeld LSD en truffels werken).

Zelf probeer ik niet zoveel wiet meer te roken tijdens mijn trips. Mijn trips worden er altijd wat vager door, en ik kan me ze minder goed herinneren de dag erna, wat ik vaak nogal jammer vind. Dan trip ik liever wat korter terwijl ik nog wel alles kan onthouden, dan dat ik korter trip, en er minder van weet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De werkzame stof in Truffels is Psylocibine, wat in je lichaam omgezet wordt tot Psylocine. Deze hebben effect op je serotonine receptoren, en dan voornamelijk de 5-HTP1 als ik het goed onthouden heb (correct me if I'm wrong)

LSD gaat daar zeker op zitten. Serotonine heeft voor een deel ook te maken met je waarneming, daardoor is het zo distorted op het moment dat je LSD/Truffels/LSA neemt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Hebben jullie ook dat wiet roken tijdens de trip echt wel je trip beïnvloedt?

Ik lijk soms echt wel harder te trippen na het roken van een joint, en ik heb dat nog al gehoord van mensen.

Ervaringen?

Bij mij wordt de trip ook sws beinvloed, je zit nog veel meer in je eigen wereld enzo, omdat je natuurlijk de effecten van de wiet er ook nog bij hebt ;p. tis wel een goed middel als je niet genoeg truffels hebt. rook een jointje!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha idd, was het 1x vergeten voor te draaien, en toen gaan trippen op 4-aco-DMT, erg vergelijkbaar met een paddotrip. Nou ben een kwartier bezig geweest, hij zat dicht, maar ik kon niet bepalen of hij nou goed gedraaid was of niet, en op het moment dat ik hem nog even rechtop vasthou, flikkert de tip eruit en ligt de wiet over de hele tafel verspreid.

Aanrader idd om wel voor te draaien ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

In mijn zich veranderd een jointje elke trip of het nou bij een synthetische stof of natuurlijke stof is maakt niet uit.

Daarintegen kan THC tegenover de andere niet psycho-actieve stof CBD lichterlijk psychedelisch zijn in grote hoeveelheden!

Maar tijdens het trippen raad ik niet te veel aan anders krijg je het bekende onrustige gevoel en daar wacht je natuurlijk niet op :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tijdens het trippen is een joint draaien toch al een ervaring op zich, meestal smaakt hij al 10 keer zo goed omdat je het gevoel hebt dat je er voor hebt "gewerkt". Soms valt het trippen en stoned zijn samen tot een mooi geheel, maar ik heb toch ook al meegemaakt dat ik de twee effecten perfect kan scheiden. Omdat ik trip lijkt het dan dat ik het stoned zijn vanop een afstand kan bekijken en perfect kan zeggen welke reacties in mijn lichaam door de THC komen, en welke door het trippen. Omdat dit ook wel een leuke ontdekkingstocht is past het toch wel allemaal mooi samen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad heel moeilijk om tijdens de trip jezelf ertoe te bewegen om een joint te gaan draaien, maar zoals al eerder is gezegd is het gevoel als hij eenmaal klaar wel heel fijn. En het roken van een joint is altijd heel goed voor mijn trip, waarschijnlijk deels placebo, deels vanwege de wiet.

Daarnaast vind ik het ook heerlijk om een waterpijp te roken (zonder hasj), omdat de rook zulke magische dingen kan gaan doen en die heerlijke stoomwolken uit je mond zijn vrijwel altijd leuk. En het smaakt lekker natuurlijk! De geeft mijn trip ook een trap in de juiste richting.

Roken zelf overigens ook, zelfde verhaal met de rook en het lekkere gevoel, maakt je lekker rustig en keert je altijd heerlijk in jezelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Haha, ik zorg zelf altijd dat ik al wat jointjes heb gedraaid. Scheelt tijdens de trip het klungelen met de vloei/tip etc.

Door het spacen moet je 'm wel wat vaker aansteken sinds je hoogstwaarschijnlijk (Zoals ik) 100x uit laat gaan omdat je in gesprek raakt of simpelweg ergens anders of focused zonders tijdsbesef.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja als ik ga blowen tijdens het gebruiken van; xtc, truffels of ghb dan versterkt het mijn trip echt wel. Ik krijg het er warmer van (normaal krijg ik het koud tijdens het gebruik van deze midddelen), het versterkt het effect en ik heb het gevoel dat de tijd niet zo supersnel gaat als zonder wiet.

Een echte aanrader.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden