Hoe verhoudt Dragon's dynamite met Atlantis?


Recommended Posts

Een tijdje terug heb ik bij :

http://www.wapwereld.nl/smartshop-wapwinkel/truffels.html?dir=asc&order=gebruikerslevel

20 gram van hun sterktste truffel Dragon's dynamite genuttigd.

Wat ik op de magictruffelsforum heb gelezen in de reviews hebben mensen op 15 gram Atlantis al triplevel 3 of 4 bereikt terwijl ik op 20 gram Dragon's dynamite(dat volgens de wapwinkel sterker was dan Atlantis) niet verder kwam dan triplevel 2/3.

Er zullen vast geen uniforme standaarden ontwikkeld zijn voor de verschillende truffelsoorten wat betreft de hoeveelheid psilocybene. Maar omdat ik van plan ben om 30 gram te nemen wil ik een idee krijgen of Dragon's dynamite ook sterker is dan Atlantis van Magictruffels.

Iemand een idee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Dragon's Dynamite blijft een verhaal apart. Heb ze maar 1 maal geprobeerd, en naar mijn idee is dit 1 op 1 de Atlantis. De soort, "Psilocybe Pajateros" is geen in het wild gevonden strain, maar hoogstens een veredeling (zoals de Psilocybe hollandia).

Het level dat je bereikt blijft natuurlijk afhankelijk van een hoop omstandigheden, maar met 20 gram Atlantis zou je naar mijn idee verder komen dan de 2/3 die je op 20 gr Dragon's kreeg.

Als je van plan bent 30 gram van de DD's te nemen en dus wat harder wil gaan, dan zou ik eerder kijken naar de Hollandia, die zijn potenter dan de Atlantis en moeten je met 1 dosering zeker een hoger triplevel geven dan de Dragon's Dynamite.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zou kunnen dat ik tolerantie had opgebouwd, had eerst op maandag 15 gr DD genomen en toen donderdag weer 20 gram en als zelfs 3 volgens mij amper bereikt, geen vermenging van de zintuigen e.d.wel mooie visuals een hele sprookjesachtige beleving als je begrijpt wat ik bedoel.

Als het 1 op 1 is dan des te beter. Ik heb ook 30 gram Hollandia besteld en binnen. Ik wil deze keer iig level 3 en hopelijk 4 bereiken geluiden zien of een OBE lijkt me heel gaaf. Ik ben dus van plan om eerst 30 gram Atlantis een level 3 of 4 en kijken hoe heftig die triplevels zijn, als dat al heftig genoeg is dan uiteraard de volgende keer maar 1 dosis Hollandia.

Tot op heden heb ik nog niet echt een spectaculaire trip gehad, wel levensveranderende inzichten tijdens de trip en de maanden erna, als dat met middelmatige visuals al het effect is ben ik dus heel benieuwd naar de potentie van eentje met hele heftige visuals

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet hier even aan toevoegen dat een heftigere trip niet gelijk staat aan een hogere dosis. Set & setting zijn veel meer bepalend voor de intensiteit dan de trip dan maar een hogere dosis pakken. 20 Gram Atlantis moet echt genoeg zijn om een intense trip te beleven, alhoewel ik niet weet of OBE überhaupt mogelijk is op truffels. Ik zou eerst je set & setting fine tunen voordat je meer grammen gaat pakken. Probeer eens een paar dagen een dieet te volgen, meditatie oefenen te doen, of iets dergelijks.

Succes met je trip! Ben benieuwd hoe ver je komt! Komt er een verslag van?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat wordt volgende maand 1 portie Hollandia....

Ik dacht te weten wat een psychedelische ervaring inhield, ik had mezelf op heel veel dingen voorbereid en laat dan net datgene gebeuren dat buiten alle voorstelling gaat. Geen OBE, geen synesthesie, maar een hele andere dimensie, al mijn zintuigen waren afgesloten, deze wereld bestond gewoon niet, en het was allemaal zo ongewoon dat er ook geen woorden voor zijn om het te omschrijven, het enige wat overeind bleef in al die verschillende dimensies was bewusztzijn, scheppend bewustzijn, maker van werelden. En als je dan weer langszaam beetje bij beetje in het hedendaagse terugkeert dan voelt het ook alsof deze dimensie niet helemaal echt is, alsof je alles weer voor de eerste keer meemaakt.

Ik voel me op dit moment als herboren, al die dingen waar ik hiervoor zo druk over maakte vallen in het niet bij de heftigheid van deze trip. Het onwerkelijke aan alles moet je haast aan het trippen zijn om je over illusies druk te maken.

Ik ging de trip in met als grootste vrees, wat moet ik doen als ik heftig aan het trippen ben en moet plassen?

Happiness is a warm gun, het is niet het einde van de wereld en ik vind het ergens ook wel symbolisch, niet een keer maar liefst 3 keer in mijn broek geplast, en dat is ook de rating die ik aan 30gr Atlantis wil geven.

(ik snap nu waarom er zo weinig reviews zijn:))

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Volgende keer wellicht je trip in de badkamer of wc plannen. Haha

Of pampers aan :oops:

Ik had een uur aan een review gespendeerd maar door een timeout was het verloren gegaan en daarna trok ik het niet meer om weer een te schrijven. Het was ook deels bedoeld als waarschuwing. Er waren wat factoren die een rol hebben gespeeld bij de intensiteit van de trip. 1) minimaal 10 uur van te voren niet gegeten ivt 3/4 uur in voorgaande trips 2) Ik had de truffels met cup a soup gegeten waardoor ik geen last had van vieze smaak en goed op de truffels kon kauwen

Het was ook de eerste keer via magictruffles, kennelijk is er een groot verschil in dosering per soort waardoor de verschillende aanbieders totaal niet te vergelijken zijn. Als je dus ervaring hebt met truffels maar niet met deze aanbieder kan je het best 1 portie nemen.

Ik zag dat iemand anders 3 x Atlantis had genomen en niet zo van de wereld was als ik, maar toch een bad trip had. Ik denk dus voortaan liever 's avonds 3 uur niet eten dan weer in de ochtend, tenzij ik een lichte truffel neem, maar zeker bij Hollandia of Atlantis ga ik echt niet meer 'sochtends nemen dan komt de trip volgens mij nog harder aan.

Ik moet bekennen dat ik echt een beetje geschrokken ben van de ervaring, was voor zoiets echt nog niet klaar, had de dagen erna ook hoofdpijn dus mijn lichaam kennelijk ook niet. Denk ook niet als ik de Hollandia neem dat ik zelfs een hele portie ga nemen.

Ik had toen ik begon met trippen een hele pak dextro naast me neer gelegd, voor het geval dat het te heftig zou worden. Na een half uur had ik dat gevoel al, in paniek alles opgegeten(voelde echt raar in mijn mond) d8 dat het wel zou stoppen, maar nog werd het intenser. Ik weet nou ook niet of het helpt of dat de trip nog erger was geweest als ik niks had genomen.

Daarom, die vorige trips vond ik te licht, maar ik heb er veel aan gehad. Deze trip was bizarder dan iets wat ik ooit heb meegemaakt en behalve gelijk erna, heb ik naar mijn idee niets aan die trip gehad omdat ik niets meer weet te herinneren

Link naar bericht
Deel via andere websites

"Ik had toen ik begon met trippen een hele pak dextro naast me neer gelegd, voor het geval dat het te heftig zou worden. Na een half uur had ik dat gevoel al, in paniek alles opgegeten(voelde echt raar in mijn mond) d8 dat het wel zou stoppen, maar nog werd het intenser. Ik weet nou ook niet of het helpt of dat de trip nog erger was geweest als ik niks had genomen."

Haha, ik ken dit verhaal. Ook een half pak dextros opgevreten in de piek van m'n allereerste trip. Helpt geen reet... daar ik al aan het pieken was en geen verandering merkte, kan ik stellen dat het helemaal niet helpt.

Vind het wel fijn om dextro te munchen als steuntje voor m'n lichaam. 2e trip had ik geen dextro en werd ik regelmatig wat mottig van gebrek aan eten, ik denk dat dextro dit wel zou tegengegaan zijn. In tegenstelling tot sommige trippers, ik kan echt niet eten tijdens of net na een trip. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Valdispert is gewoon een ontspanner en druivensuiker werkt niet tegen het stoppen van een trip. In plaats van valdispert kan je ook valeriaan nemen. In valdispert zit passiebloem wat een MAO-remmer is en waar je alleen maar harder van gaat trippen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap de combinatie niet helemaal. Dat je van Valdispert een tikkeltje ruster zou kunnen worden kan ik me voorstellen (al heb je daar a-la minute niets aan), maar dat samen met druivensuiker, waar je juist meer energie van krijgt? Net zo nutteloos als een slaapmiddel slikken en dat wegspoelen met koffie.

En inderdaad, een "tripstopper" met een MAO-remmer.. :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het best is waarschijnlijk om een paar voorgedraaide joints klaar te hebben staan....aangezien ik niet rook heb ik daar niet echt zin in, voor mij zou een vaporizer misschien uitkomst bieden, maar om voor die reden zo'n duur apparaat te kopen daar wacht ik liever mee. Eerst maar een minder sterke truffel nemen om het geleidelijk aan op te bouwen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden