Trip report 3x 15 gram atlantis badtrip


Recommended Posts

Gebruikers: 4 Vrienden (ik, gerard, rolf en robin)

Een paar dagen geleden besloot ik om met nog drie andere vrienden truffels te bestellen. Ik bestelde 5 porties atlantis truffels. Ik had had het al twee keer eerder gedaan Robin een keer Rolf en Gerard nog nooit. Gisteren was dus de dag dat we het zouden doen. Zaterdag 20:45 kwamen we samen op een vaste plek waar we elkaar ontmoeten in een klein recreatiegebied iets buiten de stad waar we wonen. We gingen zitten op een bankje, Gerard en Robin deelden een portie van 15 gram Rolf nam een hele portie van 15 gram. Ik nam de rest in ( 45 gram) uit nieuwsgierigheid. We hadden allemaal 3 uur van te voren voor het laatst gegeten dus we kwamen redelijk snel in de trip(21:00). Het eerste wat we allemaal zagen was dat de wolken in de lucht van kleur veranderen het van groot naar klein afliepen. Daarna begon het bankje te schommelen dit beleefde we ook allemaal. Ik vond het allemaal niet zo boeiend dus ik stelde voor voor aan mijn vrienden wat rondjes te lopen door de omgeving. We liepen een lang wandelpad af met struiken in de berm. Rolf en ik liepen voor op zagen dat de struiken verschoven de weg op. Gerard en Robin waren met elkaar in gesprek en waren alleen maar aan het lachen. (21:45) Ik begon steeds harder te lopen en zag aan beide kanten van de weg schimmen naast me, ik merkte dat ik mijn vrienden kwijt was die ver achter mij liepen. Het leek als of ik geen controle had over over de trip dus ik besloot naar huis te lopen. Onderweg naar huis begonnen beelden te vervagen het leek als of ik in een droom zat. Eindelijk stond ik voor mijn huis(22:15) ik deed de deur open en liep snel naar boven trok mijn jas en kleding uit en ging in bed liggen. Ik viel langzaam in slaap met een vreselijke nachtmerrie als gevolg waar in ik mijn kamer overhoop haalde en met spullen smeet. Zo veel herrie maakte ik dat mijn ouders er wakker van werden en mijn kamer binnen kwamen om te kijken wat er aan de hand was en mij tot rust te brengen. Ik reageerde heftig op mijn ouders en begon ze aan te vallen daarna sprong ik mijn bed uit en ging ik naar de badkamer om te douchen. Vervolgens ging ik terug mijn bed in.

8:10 werd ik wakker in een nat bed met zware hoofdpijn en zag ik dat heel mijn kamer overhoop lag ik schrok heel erg en liep naar de badkamer, deze lag ook overhoop. Toen merkte ik dat alles wat ik gedroomd had ook echt gebeurd was! Dus liep ik naar de kamer van mijn ouders om te vragen wat er gebeurd was en ze vertelde exact hetzelfde als wat ik gezien had in mijn droom.

Heeft iemand hier enige ervaring mee gehad bij een vergelijkbare dosis?

Link naar bericht
Deel via andere websites

45 gram is erg veel, ook al heb je al een paar keer eerder getript. Niet echt een tactische move dus (maar dat hoeft ik je nu niet meer te vertellen). Hoe meer je neemt, hoe verder je loskomt van de realiteit en hoe minder goed je je trip kunt controleren. Daardoor kun je dus, zoals blijkbaar bij jou is gebeurd, paniekreacties krijgen die je niet in de hand hebt en, als er niemand bij je is om je in de gaten te houden, de mafte dingen gaan doen.

Dus sowieso, 45 gram is veel te veel, zelfs voor ervaren tripper. Als je harder wilt trippen moet je dit langzaam opbouwen en niet ineens zoveel meer nemen. En zorg er, zeker in dit soort situaties, altijd voor dat je een sitter met ervaring in de buurt hebt, hij/zij kan je kalmeren als het je teveel wordt waardoor het niet zover kan komen.

Al met al een, vrij duur betaalde, wijze les.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden