Geen effect van truffels


Recommended Posts

Ik ben laatst met een paar vrienden truffels gaan eten in een verlaten bos. We zijn allemaal redelijk ervaren alleen is er voor mij nog nooit een trip geweest zoals mijn eerste. En deze keer was dat weer. We hadden allemaal ons bakje binnen een kwartier leeg, maar we hebben ook allemaal (behalve één) moeten overgeven binnen een half uur nadat we het op hadden. Ik was zelf ruim de laatste die heeft overgegeven.

Ong. een half uur later zaten mijn vrienden allemaal al hevig in een trip, maar ik voelde helemaal niets. Ik heb 6 uur lang met ze mee gedwaald door een bos terwijl ik zelf helemaal niks voelde van de truffels. Ze zeiden wel telkens dat ik me anders gedroeg, maar dat had net zo goed de wiet kunnen zijn die ik maar ben gaan roken. Ik weet hoe een trip voelt, want mijn aller eerste keer was zo hevig dat ik die nooit meer vergeet -overigens moest ik toen ook overgeven- Maar dit was echt verre weg van dat. Als ik geen oplossing vind denk ik dat ik maar voorgoed stop met truffels nemen want dit is geldverspilling. Wat heb ik fout gedaan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Overgeven is natuurlijk nooit goed, los van dat het gewoon niet relaxed is, gooi je er ook alle truffels weer uit, waardoor je lichaam niet de kans heeft alle actieve stoffen op te nemen en de effecten daardoor matig kunnen zijn. Heb je de eerste keer, toen je wel een goede trip hebt gehad, ook moeten overgeven?

Het komt vaker voor dat mensen zich misselijk voelen net nadat ze truffels hebben gegeten, maar de truc is denk ik om daar doorheen te bijten, zodra je trip begint zou de misselijkheid moeten wegebben.

Waar heb je de truffels vandaan, en welke soort gebruikte je?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja de eerste keer moest ik ook overgeven, ik heb ze gekocht in een plaatselijke smartshop dus de herkomst is betrouwbaar. Het waren Cosmic Connectors en voorheen heb ik altijd Golden Teachers gehad. Ik heb idd ook een aantal keer niet hoeven overgeven, maar die trips waren alsnog maar heel zwak vergeleken met de eerste (geen visuals, alleen het fijne gevoel).

zou het een goed idee zijn om thee te trekken uit de truffels ipv ze te eten, dan is het misschien wat lichter op de maag en/of het wordt beter opgenomen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Probeer ze anders te mixen. Ik gooi ze in de cup a soup. Denk dat ze in andere soep ook werken. Nog nooit misselijk geweest. Kennisen en vrienden ook niet. Volgens mij is het nooit een goed idee paddestoelen of truffels rauw op te eten. Probeer maar eens een bakje rauwe champignons of eekhoorntjesbrood op te eten. Wordt je volgens mij ook niet vrolijk van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Beter geen soep maken,

het vet en de koolhydraten maken het niet lichter voor je maag.

Het beste is om verpulverde truffels geruime tijd in net-niet kokend water te houden,

de vaste fase eruit te halen en de vloeistof op te drinken. Alleen de oplosbare stoffen krijg je

zo binnen, met een minimum aan misselijkheid als gevolg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden