• 0

Badtrip


luc

Vraag

Hallo allemaal,

Even een vraagje voor de wat meer ervaren trippers;

Ik heb nu denk ik 5 keer truffels gedaan maar de vorige keer ging het helemaal fout, we zaten in het bos en zonder na te denken heb ik en een vriend allebei een dubbele dosis genomen(30 gram, Hollandia P.p.). Nou je kan het al raden, fucking erge badtrip. Het was echt verschrikkelijk. Was overigens maar een half uurtje zo maar het duurde echt 30 jaar. 
Dat is nu ongeveer 3-4 maanden geleden en mijn vrienden willen het weer gaan doen en ik denk dat ik er ook klaar voor ben. Alleen ben ik nu bang voor een 2e badtrip, wat kunnen jullie me aanraden zodat ik me het beste kan voorbereiden. En nee ik ga niet weer 30 gram nemen hahaha

 

Hopelijk is deze site niet dood.

Bedankt voor eventuele reactie bij voorbaat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 antwoord op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik weet niet of het al te laat is, maar ik kan toch proberen te antwoorden.

Het hangt denk ik sterk af van hoe de bad trip was en hoe je denkt dat het kwam dat je dit kreeg (waren er andere dingen naast de grote dosis?). Waren er specifieke elementen die het een bad trip maakte (bijv. bepaalde negatieve gedachtegang) of was het puur lichamelijk? Lag het (deels) aan de omgeving / setting? Ik heb beiden meegemaakt en denk achteraf gezien dat ik het niet echt had kunnen voorspellen dat het zou gebeuren.

Uitsluiten kun je het natuurlijk nooit, bad trips zijn nou eenmaal het risico van het vak zou ik zeggen. Als het een specifieke (negatieve) gedachtegang was kan dat natuurlijk wel weer terug komen als dat voor jezelf nog niet is 'opgelost'. Maar misschien ben je er op een lagere dosis beter weerbaar tegen. Zoals je in bovenstaand bericht overkomt lijk jij het ook wel opnieuw te willen proberen, dus dan zou ik zeggen: doen! En laat vooral weten hoe het was. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden