waptrip


Recommended Posts

Heb me geregistreerd om te kunnen berichten omdat ik benieuwd ben in welke mate het herkenbaar is.

Inleidend, ik ben een man, 50+ en een tiental jaar geleden voor het eerst in aanraking gekomen met wappen.
Onwetend heb ik het pilletje gebruikt, en gelijk het verschil gemerkt met diegene waar ik het van kreeg.
Ik ging vol in de zeer hoge hartslag, heb toen alle zeilen bij moeten zetten om niet in paniek te geraken terwijl de anderen vrij relaxt waren in mijn ogen.

Later begrijp ik dat je er 1 langzaam aan moet wennen en 2 dat je je eigen lijf moet leren kennen om te weten welke hoeveelheid kan en vooral waar je grenzen liggen.

Enniewee, dat was toen, na wat omzwervingen, kennis gemaakt met GHB, coke, ketamine, pilletjes en niet te vergeten kamagra, tja, het was toch wel wappen... joepie... voordien met een klein netwerk aan stellen en nu al een paar jaar nagenoeg nog met 1 vriendin dat ik wap, maar hoe....!

Nu is er een hele goede klik met deze vriendin, en met een zetje van een pilletje, word je vanzelf knetterverliefd in het moment, opgewondenheid die zich dan weer met het zetje van de kama snel, zeg binnen een half uur, tot een drang tot vrijen ontwikkelt... mjammie.

We zijn beiden niet te bang aangelegd om wat te nemen, zij heeft zelf wat meer ervaring erin dan mij, mooi toch.
We gaan er dan ook voor....

De essentie... ondertussen weet ik ook wat trippen is, ik bedoel, beetje spul doet een beetje... maar meer doen veel... en ja.. te veel, weet ik helaas ook alhoewel ik nu ook weet waar mijn grens ligt en wat er dan gebeurt.

Het trippen, dat denk ik nu wel een keer of 10 fiks is gebeurd in die afgelopen 3 jaar, verloopt nagenoeg telkens hetzelfde, wat mij verwondert als je anderen hun trip leest.

De ander aanvoelen wordt intenser, ik beleef alles met de ogen dicht trouwens, waarschijnlijk omdat ik me dan meer kan focussen op gevoel, waar ik dol op ben.

Omdat het om vrijen gaat in combinatie met sex, jawel, er wordt heel vrijerig gesext, enorm veel intens zoenen, heerlijk in elk opgaan, elkaar adem nemen en geven, aanrakingen all over en ja, ook de opgewondenheid proeven en beleven.

En dan komt langzaam maar toch plots het volgende level, als ik het nalees, zou het Nirvana kunnen zijn, het versmelten, tijd wordt een heel andere beleving, zelf ratel ik waarschijnlijk in mijn hoofd en wat je denkt een half uur te zijn, blijken slecht enkele minuten. Aanrakingen weet ik van te voren al welk effect ze zullen hebben, over en weer trouwens alhoewel ik vrij dominant denk te zijn in de goede zin, gevend, oplettend wat de ander fijn vind en aanpassen als ik merk dat er een richting wordt aangegeven die gewenst is.

De sfeer wordt onaards, een ander wezen lijkt in mij de lead te nemen, iemand die het goed met mij voorheeft maar toch boven mij staat, die mij meeneemt op avontuur... avontuur dat leidt tot waanzinnige beelden, het tijdsbesef blijft een grote rol spelen, het universum lijkt zich te verklaren, hoe dan, kan toch niet als sterveling zijnde maar toch, verbondenheid met de hele mensheid, inzichten krijgen voorgespiegeld, waarbij ik dan heus wel denk, wie houdt hier wie voor de gek, en ergens, later en nu dan ook, denk ik... dat wat ik onderweg heb opgepikt, wat mij intrigeert, dat wat ik geloof dat hoe het werkt, dat komt er dan uit... maar dat bovenwezen in mij, zal ik het maar noemen, is vrij resoluut, en neemt me telkens mee naar een zelfde sfeer.

Het beginnen van het heelal, het weer in elkaar klappen, de teller telkens met 1 verhogen zoals je in een computer kunt programmeren en door naar het volgende level.

Door alle emoties heen vliegen, emoties die een kadootje zijn voor de mens, lachen, huilen, boosheid, blijheid, bang zijn, ... kinderlijk zijn en verbaasd zijn.. en ja..telkens plus 1 en weer een rondje tot dat ik een keer niet kon houden en out ging... kon de telkens plus 1 niet gestopt krijgen, wilde niet, nieuwsgierig... maar toch, was het over het randje.. gelukkig was mijn vriendin bij haar halve positieven nog en heeft me prima opgevangen, beetje ongerust maar toch stabiel. Nu 2 keer dat het teveel was maar al die andere keren....waanzinnig genoten... en daarmee verder..

Heerlijk zo, en daarmee de vriendin meenemend, deels dan, ze geeft ook aan op een heerlijk level te komen en te willen blijven, het vrijen lijkt onuitputtelijke, hebberigheid van beide kanten, hebberigheid naar genot, je geliefd voelen, begeerd, lust... ook al lijken dan enkele minuten een half uur te duren, toch houden we het met gemak 3 uur vol, vrij intens vrijend. Daarbij mag je weten dat de vriendin COPD heeft en 's nacht aan de zuurstof ligt, het pilletje geeft haar lucht en de trip energie waarvoor ze zelfs de dag erna niet de prijs voor betaalt! Spiritueel zou je kunnen zeggen dat we de universele energie hebben aangeboord, geweldig gevoel, opwindend en dankbaar tegelijk dat je het mag beleven, super.

Dat wat we gebruiken is voor een kortere versie, zeg 2 uur, een half pilletje wat dan wel niet bepaald een lichte is en een joint gedeeld en gaat soms nog geeneens op waarbij wiet sterker werkt dan hash, en een halve kama voor mij.

Bij een langere versie langer dan 3 uur komt er ketamine bij, 1 lijntje en gaat de joint op...tussendoor sigaretje...  dan is het trippen nagenoeg een feit. Bij de korte versie bereiken we dat meestal niet en blijft het ertegen aan zitten wat heerlijk is hoor.

GHB doe ik niet meer omdat er ondertussen een kies is afgebroken wat ik wijt daaraan en de bad trip was met net te enthousiast boze rook te hebben gebruikt, weet dat dat bijzonder bruut spul is, bij een minimale dosering nog te doen maar bij net te veel ga je, althans ik dan, echt te hard en word je toch wat lomper van, minder lief.

Resume, dat het mij opvalt dat de trip nagenoeg hetzelfde verloopt, er echt op diep niveau een verbinding ontstaat met de ander, heel, maar dan ook heel intens alles voelt, met gesloten ogen toch het visualiseert en bijna inwendig, sorry dat ik het zo noem, ziet wat je doet en teweeg brengt.... al met al, enorm verslavend.

Wat het ook heeft gebracht is een rust in het aardse, nu ben ik al vrij relaxt en nuchter, wellicht ook omdat veel me best goed afgaat, nou ja, gescheiden en zo dat dan weer wel maar gelukkig met nu volwassen kinderen en ex waar nog goed mee om te gaan is! Nooit financiële problemen gekend, en nog geen ziektes bij mezelf... ja, voel me soms wel een zondagskind met de nadruk op kind want echte volwassenheid lijk ik nog steeds niet echt te kennen...

Vanaf vrij vroeg heb ik al zucht naar spiritualiteit, vanaf mijn 15 begon ik al erover te lezen, zij het niet veel maar opgeteld toch van alles gelezen. Ik twijfel, en daarom deze berichtgeving... is het dat wat ik onderweg heb opgepikt waar ik nu tijdens trippen een film van maak en afspeel of is er echt meer... ??

 

Voor zover mijn tripreport.

 

Jij, als lezer, dank voor het uitlezen alvast, leuk dat je hebt gedaan.
Mocht je wat zinnigs kunnen antwoorden, be my guest.

 

gegroet,
Tjeu

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden