Recommended Posts

'Zacht en sterk' lees ik op de verpakking van het wc-papier terwijl ik een plas doe en ik denk: kan dat wel, samen? Zacht en sterk? Ik weet het niet...

 

Graag zou ik op dit moment stoer melding willen maken van het feit dat hier op tafel en in mij een goede oude Schotse whisky huist, alsook een gram of wat aan verse coke, maar helaas gebied de waarheid mij te zeggen dat ik mij vandaag nog moet beperken tot Pitt-bier van de Jumbo en best wel goeie wiet van de taxi. Beiden, dat moet gezegd, dan wel in royàle hoeveelheden...

 

Ik had gedacht dat ik u nog een verklaring schuldig was aangaande het wellicht zo onverwachts afzeggen van onze afspraak, na er al langere tijd al of niet in meer of mindere mate subtiel naar gehengeld te hebben, enfin...

 

Gij weet alzo, dat ik graag drugs gebruik. Waarom dat is, en waarom ik zo verslaafd was, laat dat voor vanavond nog in nevelen gehuld blijven, gezegd mag worden dat een voor immer zelfvernietigend psychologisch mechanisme daaraan ten grondslag ligt, en wij vooralsnog, ondanks onze inmiddels vorderende leeftijd daar nog geen passend antwoord op gevonden menen te hebben, zeggen wij, oprecht en waar, dat wij soms, net als iedereen, de waarheid geheel kwijt zijn en slechts nog als blinde dwazen voort stommelen door een ijskoude en diep eenzame wereld...

 

Damn, ik ben stoned...

 

Sorry, dat ik je zo laat op de avond nog lastig val, met al deze onzin, zo vlak voor het voetbal, maar ik wilde maar zeggen: men heeft soms een slecht weekend. Dit was er zo een.

 

:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden