Eten voor truffels


Recommended Posts

Morgen zijn mijn 2 huisgenoten en ik van plan om truffels te gaan doen. We hebben via deze site 3 porties Atlantis aangeschaft. We hebben alle 3 wel ervaring met paddo's maar dit gaat alweer enkele jaren terug. We zitten te denken om 10 gram pp te doen.

Maar nou gaat mijn vraag over hoe belangrijk het -niet- eten voor gebruik is. Ik lees dat voor een optimaal effect je het best 3 tot 5 uur niet kan eten voor gebruik. Nou zit dit bij ons een beetje moeilijk omdat we lastig zitten met werk...

Wordt het effect veel minder als je 1-2 uur van te voren nog een maaltijd eet?

Alvast bedankt :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat het merendeel van de actieve stoffen uit truffels in je maag door je lichaam worden opgenomen werken ze het beste als er geen ander eten in de weg zit, zo begint je trip het snelst. Is je maag nog bezig met het verteren van ander voedsel, dan worden de stoffen langzamer opgenomen en kunnen de effecten meer verspreid worden en krijg je dus een wat lichtere trip.

1-2 uur vooraf eten kan op zich best, maar ik zou voor een niet al te zware maaltijd kiezen, iets wat licht verteerbaar is, zodat de truffels meteen hun werk kunnen gaan doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden