Van plan te gaan truffelen? Help mijn onderzoek door een survey in te vullen! (RU psychologie)


Recommended Posts

  •  

Hoi allemaal,

Voor een onderzoek dat ik met studiegenoten uitvoer voor de opleiding Psychologie aan de Radboud Universiteit, ben ik op zoek naar mensen die van plan zijn truffels te gebruiken en vooraf en achteraf een vragenlijst zouden willen invullen.

Wij doen onderzoek naar de positieve ervaring tijdens een truffeltrip, en of een bepaalde karaktereigenschap hier invloed op heeft. Alle vier hebben we een interesse in psilocybine en de mogelijke positieve en geestverruimende effecten, dus vinden we het belangrijk dat er meer onderzoek gedaan wordt naar factoren die aan deze positieve ervaring kunnen bijdragen.

Deelname bestaat uit het invullen van een vragenlijst binnen 12 uur vóór het trippen, en binnen 24 uur na het uitwerken van de truffels. Alle gegevens worden uiteraard anoniem verzameld.

Wij mogen vanuit de universiteit inname van drugs niet stimuleren, dus zoeken wij nadrukkelijk naar mensen die het al van plan zijn te gebruiken voor april/mei.

Via het onderstaande linkje vind je zowel deel 1 als deel 2 van de vragenlijst:
https://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_5gKNQslr01Gvvw2

Conclusies uit het onderzoek kunnen we delen zodra we het onderzoek hebben afgerond, hiervoor kan je een mail sturen naar het e-mailadres in de vragenlijst! 
Delen is altijd welkom, net als vragen uiteraard!

Alvast bedankt voor de deelname!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden