Abonnementenbeheer


Recommended Posts

Is er een optie dat ik ergens Abonnementenbeheer standaard uit kan zetten. Dus niet elke keer na een bericht te plaatsen het te topic te verwijderen in mijn gebruikerspaneel.

Ik werd vanochtend wakker met 20 mails in mijn postvak waarvan 18 van deze site. Met de gedachte dat het nu nog een rustig forum is en strak wellicht een stuk drukker wordt, lijkt me dit geen goed punt om bezoekers op de website te houden. (mensen haten spam).

Ik zou graag willen zien dat er de mogelijkheid wordt gegeven om te abonneren, maar niet dat er standaard op alles wordt geabonneerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja ik heb het ook al uitgezet, erg vervelend dat dit standaard aan staat.

De optie is er, gebruikerspaneel --> foruminstellingen --> wijzig berichtstandaarden --> Waarschuw mij bij antwoorden --> Nee

Nu zul je niet meer automatisch geabonneerd worden op onderwerpen.

Alle topics waar je ooit hebt gepost ben je op geabonneerd, dit kun je weer uit zetten per topic: Gebruikerspaneel --> Overzicht --> Abonnementenbeheer. Hier markeren en verwijderen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed punt, snap dat het inderdaad irritant is om ineens een bulk aan e-mails binnen te krijgen. Deze optie staat momenteel standaard aan omdat we willen voorkomen dat een topic doodbloed, omdat b.v. de topic starter niet door heeft dat er nieuwe reacties zijn.

Het is inderdaad in je gebruikerspaneel uit te zetten, als het hier drukker gaat worden is het een goed plan om de instelling standaard op uit te zetten, want anders wordt het idd 1 groot spam-feest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden