nieuw hier + 2e trip


Recommended Posts

Goedeavond mede truffelaars :mrgreen:

Ik ben marc 21 jaar en kom net weer terug van mijn 2e trip.

Allereerst wouw wat een ervaring, echt onbeschrijfelijk.

Juist omdat ik het niet kon beschrijven ben ik gaan zoeken hoe anderen mensen het ervaren.

En het is gewoon een beetje eng om te lezen hoeveel jullie verhalen en mijn ervaringen op elkaar lijken.

Natuurlijk is het prachtig om naar een muur of grond of in een spiegel te kijken.

Maar waar het mij vooral om ging is de reis in jezelf.

Vanavond heb ik op mijn hoogtepunt van de trip een verhaalt geschreven, wat mijn ervaring samenvat.

"de magische wereld van truffels"

"Dit is zo bizar een hele rustige serene wereld in mijn gedachten, wou dat dit zo voor altijd kon blijven.

ik voel me zo vrolijk diep van binnen als nooit tevoren echt heerlijk.

Verder voel ik me heel helder en rustig maar toch vol energie, wou dat ik dit veel eerder had ontdekt,

en wou dat er iemand was om het mee te delen, het is prachtig er gaat een nieuwe wereld voor je open, een ontsnapping uit de realiteit naar een betere plaats in jezelf, het is echt genieten.

Mensen die niet weten waar ik het over heb... gebruik die truffels en kom naar deze wereld.

Haha dit is heel vreemd net alsof ik van een andere wereld naar "huis" schrijf voor mezelf om terug te lezen en denken aan deze betere plaats met intilligentere mensen die vrij kunnen denken, een soort hiernamaals misschien wel.

Ik kijk hier neer op de realiteit, dus is neem nog een biertje een sigaret en kijk hoe de rest van het leven zich afspeelt.

Geen vermoeidheid meer geen honger meer, en ben bevrijd van het reguliere denken alsof.... ik weet niet een zee van intellect.

Het is zo heerlijk om vrij te kunnen denken en schrijven, als een bevrijding.

Wetenschappers zeggen dat de mens maar een zeer klein percentage van de hersens gebruikt, en met truffels heb ik het idee dat er plots 90% extra benut kan worden.

Maar aan het einde van deze trip voorspel ik depressie wat de werkelijkheid is.

Maar deze prachtige visuals deze lettertjes die bewegen en dansen over mijn scherm...

Ff pissen, zit toch weer vast aan die aardse lichaam.

Wouw ik heb hier zoiets moois en fijns ontdekt, ik ga hier gewoon rustig zitten en genieten van de avond.

dit is zo vet ik kan dingen laten veranderen van vorm en kon iedereen dit maar beleven, dat dankzij die gekke truffeltjes haha, giebeltjes in een doosje.

-EINDE VERHAAL

altijd jammer als het is uitgewerkt dat het ook echt inmiddelijk over is.

heb wel weer genoten.

Verder ben ik heel benieuwd wat jullie van mijn trip vonden.

En een vraag hoe vaak doen jullie "truffelen"?

En wat doen jullie daarna?

Want vaak blijf ik toch met een paar onbeandwoorde vragen achter

you know what i mean.

grt marc

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ook altijd het idee dat ik in een trip een groter gedeelte van m'n hersenen kan "benutten", voel me meer verbonden met alles om me heen, en alles is liefde :D Denk dat ervaringen van anderen grotendeels gelijk zijn omdat je, zeker bij hogere doseringen, in een ego-death terecht komt, waarbij je "ik" verdwijnt en je je 1 voelt met de wereld. Je persoonlijkheid is dan niet meer zo van invloed, waardoor iedereen weer gelijk is en alles op dezelfde manier ervaart.

Ik trip niet zo heel vaak, de laatste keer was in Juni, lekker op Schiermonnikoog aan het strand met een aantal vrienden *good times*.. Bij mij is het vooral een tijd dingetje, heb ik meer tijd, dan trip ik soms iedere maand, maar nu weer even een stuk minder.

Wat ik daarna doe ligt er een beetje aan, als ik 's avonds trip dan vind ik het heerlijk om nog een beetje na-trippend in slaap te vallen. Overdag trippen doe ik bijna nooit, maar daarna is het meestal een beetje na discussiëren met m'n mede-trippers.

Heb je alleen nog maar in je eentje getript? Hoewel dat echt lekker is, en je helemaal je eigen gang kunt gaan, is samen met iemand anders trippen ook geweldig. Sowieso omdat je tijdens je trip maffe gedachtengangen kunt bespreken etc. maar ook omdat je achteraf de leukste gesprekken kunt hebben over wat je allemaal hebt beleeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden