magic cactus (mescaline cactus)


Recommended Posts

"Mescaline is een alkaloïde afkomstig van de cactussen Lophophora williamsii (peyote), L. diffusa, Trichcereus pachanoi en T. peruvianus. Het kan tegenwoordig ook synthetisch gemaakt worden. Mescaline is als recreatieve drug bekend onder de namen mescalito, mess, wizz en cactus. Naast recreatief gebruik wordt mescaline voornamelijk door psychonauten gebruikt voor verlichting en verkenning van de geest"

Bron: wikipedia

Wie heeft er ervaring mee?

Ben erg benieuwd :mrgreen: mvg marc

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nope, nog geen ervaring mee. Heb (nog steeds) een potje vermalen Peyote's staan om een keer te gebruiken, maar de trip duurt een stuk langer dan b.v. truffels of paddo's. En aangezien ik daarvoor de laatste paar maanden al geen tijd meer heb, schiet de mescaline trip er ook steeds bij in..

Ben wel erg benieuwd, dat soort cactussen zijn gewoon legaal, beetje duur, maar als de trip het waard is kan het zeker een leuk alternatief voor paddo/truffels zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik heb gehoord dat je er heel erg geometrische trips van krijgt (is dat het goede woord?). Veel met vormen en dat soort dingen. Ook schijn je het in te moeten nemen met Sinaasappelsap. De enige 'ervaring' die ik heb hiermee is eigenlijk alleen afkomstig uit Fear and Loathing, en wat een man in een smartshop me vertelde. Ik weet wel dat die cactussen moeilijk duur zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

oohke, over die geometrische trips gesproken.

Een jaar geleden heb ik eens salvia gerookt.(bah smerig)

Maar toen zag ik ook overal rechte lijnen en vierkanten enzo...

Als je het mij vraagt niet echt een relaxte ontspannen trip.

Maar zodra ik die mescalinecactus eens probeer zal ik even een reportje schrijven :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Bij mescaline duurt het over het algemeen een tijdje voor je iets voelt of merkt, maar begint de trip eenmaal dan kan het een van de mooiste en goddelijkste ervaringen zijn die je ooit zult beleven. Het doet een beetje aan LSD denken, maar volgens sommige is het zachter, kleurrijker en vooral warmer. Je voelt je heel erg één in de natuur, in soms voelt het alsof je door dimensies (tijd en ruimte) kan reizen en communiceren met hun onderbewuste. De totale ervaring duurt ongeveer tussen de 6 en 10 uur. Peyote trips zijn over het algemeen heftiger dan die van truffels, maar de misselijkheid vooraf wordt door de meeste gebruikers ook als heftiger ervaren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
En als je een slechte trip krijgt, kan je dan daarna net als bij LSD flashbacks krijgen of een psychose of mentale stoornis?

Een badtrip levert niet automatisch flashbacks of psychoses of mentale stoornissen op. Dat heeft eerder te maken met de dosis en intensiteit (en natuurlijk set&setting).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden