Mijn vriendin en ik, 1e keer


Recommended Posts

Hallo mede truffelaars :mrgreen:

Gisteren heb ik geprobeert mijn vriendin voor te stellen aan de magie van de truffels :)

Natuurlijk eerst heel voorzichtig vragen gesteld om te kijken of ze er wel klaar voor was, en dat was prima.

De eerste poging met een heel bakje philosopher's stone was geen succes, na een halfuur lag alles in de pleepot,

en uiteraard geen effect.

Vandaag niets gegeten en een heel bakje fantasy verstampt en door de champignonnensoep gegooit.

Voor mijzelf een heel bakje hollandia, welke van smaak vergeleken met anderen subliem is.

Waarom die grote doseringen?

Omdat zij na gisteren al een tolerantie had opgebouwd.

Afijn na een halfuur begonnen de eerste tekenen bij mij al te verschijnen, raar gevoel in de buik beetje raar hoofd etc.

Vrouwtje nog steeds niets.

Totdat ze even naar de WC moest en daar lichtjes zag, nougoed.

Een halfuurtje later begon het gegiebel, en uiteraard het gewiebel op de voetjes :mrgreen:

Ze was eigenlijk een beetje zenuwwachtig, adrenaline en shit.

Dus ik gekalmeerd, en geintroduceert aan ons sprookjesbos (de slaapkamer)

Zij was het paddenstoelenmeisje en stond daar wat de giebelen en te lachen,

en ik zag het mooiste meisje wat ik ooit had gezien.

Toen gingen we naar de woonkamer, want ik wou haar alles laten zien, de visuals op de grond, muur, schilderijen etc.

Er lag nogal wat sneeuw om het huis heen dus het sprookjesbos was compleet, echt prachtig om te zien.

Natuurlijk onze 2 katten (een oude en een kitten) waren de huistijgertjes.

Het zijn normaal al mooie katten om te zien, maar dit was echt betoverend en natuurlijk,

voor je het weet werden de katten uiteraard misbruikt voor onze affectie :mrgreen:

Arme beesten haha.

Tot ze te dicht bij elkaar kwamen :roll:

Ineens de oudste kat verdwenen, eventjes vergeten dat het aardsvijanden waren haha.

Verder nog een dikke lachkik om een klein hondje die voorbij het raam tippelde haha geweldig.

Toen het beste voorbij was hebben we nog lekker gefilosofeerd over deze magische truffels.

En natuurlijk heb ik haar uitgelegt hoe je de effecten kunt sturen en de visuals kan triggeren en verbeteren,

en de effecten en gevoelens kan maken wat je zelf wilt.

Verder waren we het erover eens dat deze ervaring echt een aanvulling is voor ons leven en dit momenten van echt moeten koesteren en nooit vergeten.

Daarna nog even een uurtje nagepraat en geknuffeld, en eten besteld :D

Tijdens deze trip zijn we tot level 2 á 3 gekomen, en willen het over een maand nogmaals proberen, om samen een level hoger te komen.

Inmiddels is het eten gearriveerd en gaan we onder het genot van een biertje nagenieten met familie guy weekend :mrgreen:

read and approved by girlfriend :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ze was eigenlijk een beetje zenuwwachtig, adrenaline en shit.

Dus ik gekalmeerd, en geintroduceert aan ons sprookjesbos (de slaapkamer)

Zij was het paddenstoelenmeisje en stond daar wat de giebelen en te lachen,

en ik zag het mooiste meisje wat ik ooit had gezien.

Dit mag gewoon klassiek worden van mij betreft.

Goeie report.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden