vaporized Psilocybin might put DMT to shame!


Recommended Posts

Ik kwam dit tegen op een ander forum en dacht dat het wel wat voor dit forum was..,ik weet niet of ik dit mag posten ivb met de extractie van de werkzame stof uit truffels cq paddo's ..(op sommige fora hebben ze dat liever niet),zo niet haal het maar weg ..

Originele post door Beanhead(df.info)

Engelse post van een ander forum maar ik denk dat ik dit toch eens ga proberen als ik weer paddo's aan het groeien ben :

Here's a thread devoted to development of what might well be the ultimate psychedelic: vaporized Psilocybin.

Throughout the years I heard very rare but consistent reports that vaporized and inhaled Psilocybin will make DMT look like a waterpistol compared to a psychedelic cannon that blasts you into space.

From what I heard there is a few minute latency and then you are off into Psilospace, a place damn near identical to DMT space, but you will be there for twice or three times as long (something like 40-60minutes) making it an order of magnitude more impressive if you get to comparative levels.

Listen to these reports of intravenous psilocybin:

(with 3 mg phosphate ester, intravenously) "The effects are immediate (in 30 seconds) and I did not have the time to build up any worry -- it was simply too fast. In about an hour I was back where I started from."

-

(with 12 mg phosphate ester, intravenously) "I had had eight milligrams earlier, with a very good reaction. Here, today, I feel that everything has disintegrated, and I am extremely anxious. I am very confused."

http://www.erowid.org/library/books_onl" rel="nofollow ... al18.shtml

Wow! Notice the grammage of those doses?

Based on duration one could argue that the intravenous injection of Psilocybin renders it 4-6x more potent, and this seems to check out with the 3mg report.

With many drugs freebasing is about equivalent to IV injection, so vaporizing Psilocybin might be 4-6x more potent too, this by drastic reduction of the absorption phase.

Isolation of psilocybin is simple. Extract dried mushrooms with alcohol, reduce the volume of the alcohol and put it in the freezer and flakes of psilocybin will fall out of solution.

We might be looking at a simple procedure that can make "super-DMT" from shrooms.

So what do you say guys? Shall we have a go at developing a psychedelic that leaves DMT in the dust?

Dus, wat denken jullie ervan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Spuiten lijkt me inderdaad ook nogal freaky. Bij de extractie van psilocybine wordt lijkt me nogal wat chemisch spul gebruikt, toch? Daarmee thuis lopen klooien en het dan ook nog eens in je lichaam spuiten, mwoah.

Vaporizen klinkt dan inderdaad een stuk beter, kan ook minder mee mis gaan als ik het zo hoor. Dat gebeurd ook met pure psilocybine I presume?

Je linkje in de quote werkt trouwens niet, volgens mij vernaggeld het forum hier soms "rauwe" links, als je het URL knopje boven de editor gebruikt zou hij wel goed moeten werken.

We hebben weinig moeite met posts die gaan over extractie; het is in Nederland inderdaad niet toegestaan om paddo's en truffels te bewerken, maar er over discussiëren lijkt me vooralsnog geen enkel probleem. En for all I care wonen jullie allemaal op de maan :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De extractie is juist uiterst simpel:

Isolation of psilocybin is simple. Extract dried mushrooms with alcohol, reduce the volume of the alcohol and put it in the freezer and flakes of psilocybin will fall out of solution.

Los gedroogd truffel poeder op in alcohol,filter dat door een koffie filter ,verdamp de alcohol zo veel mogelijk en plaats het restant in de vriezer en als je het goed hebt gedaan zie je vlokjes ontstaan wat dan pure Psilocybine is,laat dat drogen en dan kun je dat vaporizen...

Dat met dat spuiten stond toevallig ook in dat artikel maar dat laten we maar over aan de mensen die levensmoe zijn... ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dosering lijkt me een probleem... ik eet liever gewoon gedroogde/verse paddo's/truffels i.p.v. deze gevaarlijke praktijken.

Naja, als je de psilocybine extraheert uit 1 dosis truffels dan zal de dosering niet zo'n probleem zijn. Zo lang je maar bijhoud hoeveel er in gaat kun je volgens mij vrij goed bepalen hoe groot 1 dosis rauwe psilocybine is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zeker eens proberen. Misschien hier het kerstpakket van 75 gram bestellen en dan alles extraheren en in de vriezer wegleggen.

Dan moet het onbeperkt houdbaar zijn of niet?

Maar hoe rook je het dan? Gewoon zoals dmt?

Zoals ik begrepen heb rook je het gewoon net als dmt..

hashPipe_c.jpg

Klopt. En als je het gaat proberen gebruik dan alsjeblieft niet een geïmproviseerde gloeilamp zoals sommige mensen doen, maar schaf bijv. een Vapo2 aan. Ik ben ook diep nieuwsgierig of het mogelijk is om DMT/geëxtraheerde psilocybine te verdampen in een MFLB.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...
  • 5 months later...

Zijn er al mensen hier die het hebben geprobeerd?

Mochten hier positieve ervaringen mee zijn dan hoor ik ze graag, heb nog wat homegrow liggen, kan ik meteen aan de slag ;)

"We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that."
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 11 months later...

Dit spul is geweldig!! Helaas ook op lijst 1 in de wet. Ik maak altijd een extractie van paddo's die bijv green mold of een ander infectie hebben opgelopen en het myscelium in uitgeputte cakejes. Gebruik alles wat de natuur je geeft. Let nothing to waste. Vaak werd gedacht dat paddo's met een infectie niet meer te redden waren. Maar psylobine is nog steeds goed in die jongens. Dus als je ze laat drogen, grinden en een extractie eruit haalt heb je alsnog je oogst gered. De dosis is ong 6-20 mg per persoon waarbij 10 het gemiddelde is genomen Hou er rekening mee, hoe puurder het is (heel bruin is niet zo puur, wit is heel puur) hoe minder je nodig hebt.. met mijn extractie heb je maar weinig nodig en je kunt het gewoon doorslikken (in een pil bijvoorbeeld) Geen zorgen, ik heb uitgerekend hoeveel je nodig hebt voor een overdosis en dat ligt alsnog rond de 500 gram.. niet te doen dus hahaha, Zorg wel dat je het goed doseert want te veel is al heel snel. Hiermee kun je echt wel je eigen trips designen.Elke dosis heeft een eigen level. Als je je gevoeligheid wil uittesten neem dan 5 mg per keer. In tegenstelling met de gehele vruchten kun je dit effect stapelen. Dus 5 mg, half uur later nog 5 mg enz.. Dit spul werkt al na 5 minuten (heb ik gemerkt) en geeft geen nadelige neven effecten (zoals misselijkheid en duizelheid). Echter niet voor de beginner. en leer eerst maar eens doseren met andere dingen die minder precies werken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden