Triplevels iemand lvl 5?


Recommended Posts

Is er hier iemand die wel eens tot triplevel 5 is gekomen?

En zo ja, hoe ben je daar gekomen, hoe was het, en hoe bereid jeje voor.

Zou het zelf graag eens proberen, maar ben nooit verder dan 4 gekomen, 5 lijkt me heerlijk.

Gewoon om rustig te zitten/liggen en jezelf helemaal mee te laten voeren met de ervaring.

Maar omdat er ook meer gevaren bij komen kijken wil ik graag met een ervaringsdeskundige erover praten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik ben vaak vrij hard gegaan (wat dan als resultaat eigelijk eerder een complete stilstand is), maar of het echt level 5 was.. Sowieso, de schaal qua trippen is vrij relatief.. Aangezien er in de regel geen level 6 is zou 5 het maximum zijn, maar ik heb nog nooit het idee gehad dat ik het ultieme hebt bereikt.. Er is altijd meer, verder en anders..

Zolang je echt weet waar je aan begint is er weinig gevaarlijks aan. Uiteraard moet je niet meteen als beginner het onderste uit de kan proberen te halen, want dan kunt je inderdaad dingen tegenkomen waar je nog niet mee om kunt gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

maar zij ging ook met 15 gram atlantis naar een druk feestje... Ik vind truffels persoonlijk niet zo'n festival drug... xD

Ik heb zelf geen idee of ik level 5 heb gehaald... Kan dat dan met 15 gram atlantis? Ik zag inmiddels wel echt gezichten op plekken komen waar ze niet hoorden te zitten enzo en het was ook echt een gigantische mindtrip qua gedachten... Maar ik denk dat het, zoals Gonzo al zei, altijd verder kan. Wil deze zomer wel een keer een iets grotere dosis atlantis nemen. 17,5 of 20 ofzo.. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is er hier iemand die wel eens tot triplevel 5 is gekomen?

En zo ja, hoe ben je daar gekomen, hoe was het, en hoe bereid jeje voor.

Zou het zelf graag eens proberen, maar ben nooit verder dan 4 gekomen, 5 lijkt me heerlijk.

Gewoon om rustig te zitten/liggen en jezelf helemaal mee te laten voeren met de ervaring.

Maar omdat er ook meer gevaren bij komen kijken wil ik graag met een ervaringsdeskundige erover praten.

Hoi,

Voor mij gevoel heb ik zeker in level 5 gezeten.

Het is voor mij erg moeilijk om uit te leggen en ik mis ook veel stukken uit de trip. Laat ik eerst voorop stellen hoe ik daar ben gekomen niet het slimste was.

Het was op een zaterdag, en ik dacht bij mezelf toen ik wakker werd. Vandaag word het de dag om een lekker tripje te maken. Ik had besloten om lekker alleen te trippen op mijn kamer in bed. Het tripje werd achteraf een TRIP.

Eenmaal avond geworden ik schat rond een uur of 18.00 de eerste dosis genomen 15 gram atlantis met een reep chocolade. Ik had deze dag alleen lekker een ontbijtje gegeten. Het begon lekker in te slaan en voelde me goed, ik had overigens nog nooit meer gegeten als 20 gram. Eenmaal rond 19.15 werd ik erg nieuwsgierig, wat als ik nou nog een pakje opeet? :roll: na een half uur won de nieuwsgierigheid het, sja je emoties worden versterkt door de trippy truffels haha :D dus ik lekker bezig gegaan met het volgende pakje (tampenensis). Doordat ik tijdens de trip al geen tijdbesef meer had dacht ik bij mezelf, die shit werkt niet en heb ik dus mijn derde pakje opgegeten. Voor mij gevoel duurde het dus erg lang voordat de tweede dosis in sloeg. Volgens mij vriendin had ik voor 20.00 dus 3 pakjes op in totaal, allemaal met een reep pure chocolade. Ik denk dat het rond 20.30 is geweest dat de rest insloeg. Ik lag zoals ik eerder zei in bed, met de 15 gram golfde de boel al aardig en lag ik vanaf mij bed dit spektakel te bekijken. Toen de andere 30gram inkickte leek het wel de perfect storm. De vloer golfde op en neer tot het randje van me bed. Mijn bed die is 100cm hoog, dus stel je voor. In het begin werd ik een beetje angstig en dacht, domme lul wat heb je nou weer gedaan.

De visuele patronen die ik normaal met mijn ogen dicht heb, had ik nu met mijn ogen open. De muren smelten samen met de tv, de kasten werden op geslokt door de grond. Op een bepaald moment stond alles stil, niks bewoog meer en alles was wit. Alleen ik, opgerold in dekens lagen daar nog. De rest was er niet meer. Toch voelde ik mij niet meer angstig, maar voelde me eigen heel gelukkig. Ik accepteerde dat er niks meer was. Dit is alles wat ik mij ken herinneren. Ik kwam rond 23.30 weer op aarde, de gehele trip heeft mijn vriendin naast me gezeten. En daar weet ik niks meer van. Ik citeer mijn vriendin "je lag daar maar als een rups in een cocon, te giebelen als een jochie van 6 jaar" dit is alles wat ik nog weet, dus ik denk dat je zeker een trip sitter nodig heb als je het gaat proberen. Ik ben dus een paar uur doodstil gaan liggen. Maar voor het zelfde geld ga je aan de wandel en weet je niet wat je doe. Dit is het even kort uitgelegd wat ik voelde.

Het kan zijn dat er typ fouten in staan, maar heb dit even snel getypt op mijn telefoon en dat is totaal niet overzichtelijk.

Even kort samen gevat:

45 gram truffels.

Ik had me eigen hierop totaal niet voorbereid.

Het gevaar bij mij was/is dat ik gewoon de helft van de trip niet heb mee gekregen. Was me totaal niet meer bewust van de omgeving en alles om me heen.

Toch heb ik mij nog nooit zo gelukkig gevoeld, verstand stond op nul. Dacht nergens over na, alleen maar het gelukkige gevoel. Al met al een goede ervaring maar vind erg jammer dat ik zo weinig heb mee gekregen. Misschien ooit in de toekomst maar voorlopig niet meer.

Ik ben momenteel ook op mijn werk dus ik ga weer snel verder. :lol:

Greetz joerie

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wow heftig man, lijkt me wel gaaf om een minuut of 10 in te zitten, maar 4 uur lijkt me iets teveel van het goede :roll:
het was ook heel gaaf. Alleen je hebt er niks aan als je de halve trip niet meer weet te herrineren.

Maar de visuels zou ik graag nog een keer hebben :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

Interessant topic.

 

Zelf heb ik ervaren dat ik niet veel 'hoger' kon dan afgelopen dinsdag, mijn eerste trip buiten en ook de eerste keer de volledige dosis (15 gram white diamonds).

 

Er staat zelfs wat op film, want we hadden een camera meegenomen. 

 

Het was zo intens, onbeschrijfelijk. Ik heb 2 uur gejankt (van geluk) en tijdens en zelfs na de trip (ook nu) denk ik dat ik een 'uittreding' heb gehad, ik was letterlijk in 'de hemel', puur licht en liefde en ik werd 'onderwezen' door iets.....van mij part noem je het gewoon 'het universum'. Wat het ook was....het was intens en ik ben zover weg geweest....veel verder kon niet, want ik dacht al dat ik gestorven was tijdens de trip. (en sterven was het mooiste wat je kon overkomen voor mijn gevoel)

Voor trip report, zie mijn andere bericht: "pure liefde"  :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden