magictruffel tripmeeting


Recommended Posts

Misschien een (gek) idee om een tripmeeting te houden bijvoorbeeld komende zomer.

Ergens centraal in nederland, in een mooi bos, in de zon, een grote groepstrip.

Fixen we iemand die leuk gitaar of trommel kan spelen :mrgreen:

Als er animo voor is moet dat wel te realiseren zijn toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook al eens aan gedacht. Op zich moet dat goed te doen/ regelen zijn, maar het is hier afgeschoten omdat het toch een beetje maf is om met een heel stel onbekenden te trippen.

Maar met een gitaar, trommel en wat voor andere leuke dingen die mensen kunnen erbij klinkt het op zich wel stoer.

We zullen er binnenkort eens een poll op de website aan wijden, kijken wat de gemiddelde gebruiker er van vind.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Like you read my mind.

Even een poll houden, als mensen het niet prettig vinden met onbekenden te trippen is het prima om een introducee mee te nemen toch?

Lijkt me wel mooi, allemaal mensen uit een ander deel van het land danwel uit een andere omgeving om allemaal een goeie tijd te hebben, zal het "vaste clubje" van het forum in ieder geval samen te houden, om vervolgens de boel uit te kunnen breiden toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites

lijkt me een geweldig idee, en dan ga je gewoon met een maat van je als je niet alleen wil.

mensen bij mij in de omgeving stouwen liever snats in hun neusgaten ipv iets leukers als truffels te doen.

een maat en ik hebben het er altijd over om ergens midden op de veluwe te trippen. maar met een grote groep lijkt me dat ook erg leuk :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik kreeg net weer een van mijn beroemde hersenscheten.

In nederland zit hier en daar een sjaaman (als ik het goed schrijf)

Die zitten vaak op een hele mooie locatie in de natuur.

Waarom gaan we daar niet eens heen, gewapend met truffels :mrgreen:

En daar een djembé workshop volgen onder invloed uiteraard.

Heb dat al eens gedaan (nuchter) met 50 man, was heel intens en klonk supervet.

Geen van die mensen hadden ervaring ermee maar we konden toch al na 10 minuten iets behoorlijk spectaculairs neerzetten.

Met truffels MOET dit wel een onvergetelijke ervaring zijn :mrgreen:

Tot zover mijn brainfart.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Als dit doorgaat en mijn 2 kameraden (die ik volgende week hun eerste reis ga introduceren) vinden truffels lachen, dan ben ik van de partij met misschien 3 of 4 man sterk :)

Is trouwens een top idee zoiets! Lekker in de zomer met een grote groot in het wild trippen.

Maar wat is een Sjamaan precies? Nog nooit van gehoord!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Kijk, hier heb ik ook al aan zitten denken. Als dit forum zo iets organiseert zal ik ook langs komen.

En een Sjamaan... wel, soms tijdens zo'n trip voel ik mezelf een sjamaan, als het ware. Ik wist niet dat er ook "echte" waren, heeft iemand hier wat meer informatie over?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mja ik sleep mijn vriendin zowiezo mee haha :mrgreen:

Dus je bent zowiezo niet alleen.

Moet er wel bij zeggen dat het net is alsof ze truffels heeft gegeten ook als ze nuchter is, die ken alleen maar lachen haha.

@ bassik: wikipedia

Het is een soort van spirituele leider danwel begeleider, maar ook een medicijnman in sommige landen, er zijn wel meerdere defenities voor.

Zoals een arts en psycholoog westerse sjamaan zijn XD

En ik kreeg nog een hersenscheet, laten we ons sponsoren door magictruffels, onder het motto van "truffelen is niet eng, kijk naar ons, en registreer je op het forum" :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...

Heeft dit al ondertussen plaats gevonden?

 

Zo nee, is er al een poll gemaakt?

 

Zo ja, is/zijn er (een) tripreport(s) gemaakt?

 

Niet dat ik weet. Die poll is er iig nooit geweest  :? (topic + plan compleet uit het oog verloren)

 

Maar lijkt me nog steeds een goed idee.. Ik ga die poll fixen (heb het op m'n to-do lijst gezet zodat ik het niet weer vergeet)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet dat ik weet. Die poll is er iig nooit geweest  :? (topic + plan compleet uit het oog verloren)

 

Maar lijkt me nog steeds een goed idee.. Ik ga die poll fixen (heb het op m'n to-do lijst gezet zodat ik het niet weer vergeet)

Top! Lijkt me echt gaaf om ergens in de Veluwe of iets dergelijks met een groep te gaan trippen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klink zeker interessant dit, al lijkt het me trouwens ook wel 'eng' om in mijn eentje in een grote groep onbekenden te trippen....de onzin die ik uitkraam tijdens een trip kan voor sommige misschien wel schokkend zijn :P

Haha ja het kan inderdaad gebeuren dat je allerlei persoonlijke dingen gaat zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet zozeer dat ik dat een probleem vind(wel wat merkwaardig :|  ), maar ik denk dat er wel wat mensen vreemd kijken met de dingen die ik zeg tijdens trippen...om even een indruk te geven:

Heb nu tijdens twee verschillende trips gezegd dat alles een keuze is en dat ik er voor kan kiezen om seks te hebben met iedereen.......

 

Je begrijpt mijn dilemma  :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden