Stashbox.


Recommended Posts

Paar weken geleden ben ik zo gek geweest om een even oude tijden te beleven.

En dan niet weer over mijn ex heen gaan,doen durven of de waarheid spelen of nostalgie uit liedjes te halen,

maar ik zag een vette volkswagen T1 voorbij komen op internet, weet je wel zon oud hippie busje waarbij iedereen het collectieve gevoel krijgt van het maken van een wereldreis.En dan op die reis tientallen mensen tegen komen en er op uit zijn om thuis te komen met geweldige verhalen, maar waarschijnlijk eindigt in heel veel wiet blowen en lsd gebruiken. :P

haha maar dan van lego, dus met de vorige gedachte heb ik hem gewoon gekocht van mijn toch al overvolle bankrekening.

elke avond een paar blokjes er bij opgezet en na een paar weken had ik hem af. Leuk om weer eens met de blokjes in de weer te zijn maar om hem gewoon neer te zetten vond ik hem ook vet. Want wie lijkt die reis die je in de echt zou maken nou niet leuk?

En nu gebruik ik hem om mijn stash in te verstoppen, gedroogde truffeltjes en paddestoelen ( mag ik daar hier over praten? )

voorheen stopte ik alles in kokosnoot die ik precies had doorgezaagd en met touwtjes door de ogen had vastgezet, daarnaast was ook altijd een verlangen om een heel mooi groot oud boek te kopen zoals de bijbel, de zijkanten dichtlijmen en de paginas er uit snijden zodat je een geheime stash plek hebt :mrgreen:

Ik vroeg me af of andere mensen ook een bijzondere, speciale, gekke of misschien een dood normaal tupperware bakje hebben? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hah, ziet er goed uit :D Las gisteren toevallig een post van iemand die een casemod (als in, een computerkast) maakte in de vorm van een T1, toen kwam bij mij ook meteen het idee op om met zo'n kar stad en land af te zeilen.. Jammer dat ze, in het groot, over het algemeen net iets te prijzig voor me zijn :(

Ik bewaar m'n paddo's (blijkbaar heel voorspelbaar) in een tupperware bakje, gedroogde truffels in een weckfles.. De rest ligt verspreid over m'n huis in het zakje/potje waarin ik ze gekregen heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt :P hah vette kast krijg je dan op je buro te staan als het hem lukt, ben benieuwd hoe die er uit gaat zien, heb je een linkje van dat forum ? wat betreft de prijs van zon busje is het inderdaad jammer, voor als je een oude in goede staat zou willen kopen, daarbij natuurlijk de zak goud die je nodig hebt om de brandstof te betalen...

Ik hoor wel vaker dat je ze eigenlijk beter moet opbergen, in het donker en koel. maar in een gewoon gripzakje de gedroogde truffels in redelijk wat licht zou dat afdoen voor de houdbaarheid "?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden