Smartshop shit


Recommended Posts

Kratom, Kanna, LSA zaden (ook verkrijgbaar als Trip-e), Peyote/San Pedro, Salvia.

Je hebt ook nog verschillende MAO remmers die je kan kopen zoals Passiebloem.

De verschillende herbal-xtc zijn wel grappig. Verwacht geen XTC effecten maar wel behoorlijk wat energie en een wat weeïg gevoel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ooit een sample pakketje ontvangen van de "Happy Caps", de Trip-E, Dance-E en nog een andere. Geen idee of het aan mij lag, maar heb er bijzonder weinig van meegekregen, behalve een vrij ongemakkelijk gevoel op de Dance-E.

Ik heb het niet zo op dat soort commerciële mix-pillen die vaak ook nog claimen de legale variant van o.a. XTC te zijn.

Maar dingen als LSA zaden, cactussen en salvia doen zeker een trucje met je. Anders dan truffels, maar in ieder geval potenter dan vage pillen die hetzelfde effect hebben als 4 blikjes red-bull.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heb ooit een sample pakketje ontvangen van de "Happy Caps", de Trip-E, Dance-E en nog een andere. Geen idee of het aan mij lag, maar heb er bijzonder weinig van meegekregen, behalve een vrij ongemakkelijk gevoel op de Dance-E.

Ik heb het niet zo op dat soort commerciële mix-pillen die vaak ook nog claimen de legale variant van o.a. XTC te zijn.

Maar dingen als LSA zaden, cactussen en salvia doen zeker een trucje met je. Anders dan truffels, maar in ieder geval potenter dan vage pillen die hetzelfde effect hebben als 4 blikjes red-bull.

Ik heb zelf een vrij goede ervaring met Dance-e. Space-e vond ik zelf erg ongemakkelijk aanvoelen. In Trip-e zitten gewoon LSA zaden dus deze variant is wel echt anders dan de andere herbal-xtc's.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Die herbal XTC's werken allemaal voor geen meter nee, je hebt wel een raar gevoel in je haar zitten maar het is zeker het geld niet waard. Verder heb ik een keer salvia geprobeerd, is wel grappig maar je moet zeker niet teveel gebruiken de eerste keer want het kwam en beetje scary op me over. LSA heb ik geen ervaring mee, dacht zelf altijd dat ze lang niet zo potent waren als truffels maar zoals hierboven vermeld blijkbaar wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden