ThijsWTF 4 Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Deze documentaire gaat over Alexander Shulgin, vader van MDMA, schrijver van PiHKAL - Phenethylamines I Have Known And Loved, ontdekker van 2C-B, MDA, DOB, en nog vele andere psychedelische stoffen.Een groot deel van de documentaire gaat ook over welke plek psychedelica hebben in onze maatschappij.Heel boeiend!http://www.youtube.com/watch?v=f5q1bBVzDpcDe docu heet: Alexander Shulgin - Dirty Pictures Link naar bericht Deel via andere websites
Cherytha 1 Geplaatst 20 december 2012 Share Geplaatst 20 december 2012 Geniaal! De eerste 2 minuten zijn al geweldig.. Ik ga vanavond de rest kijken!! Bedankt voor het delen! Link naar bericht Deel via andere websites
mcman 0 Geplaatst 28 december 2012 Share Geplaatst 28 december 2012 zeer interessante documentaire. Bedankt voor het delen Link naar bericht Deel via andere websites
SahbiWest 0 Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Iemand de naam van de documentaire nog? lijkt me interessant maar filmpje is inmiddels verwijderd Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsWTF 4 Geplaatst 22 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2013 Heb het filmpje ff gefixed. Link naar bericht Deel via andere websites
SahbiWest 0 Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Thanks thijs! Link naar bericht Deel via andere websites
reverb 1 Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Mijn dank, interessante docu. "I wish we had a drug, to show people how fucked up they are ..." Link naar bericht Deel via andere websites
n8wachT 0 Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 "I wish we had a drug, to show people how fucked up they are ..." Helemaal TOP.! Ik kon deze nog niet, dank je wel voor het delen. Link naar bericht Deel via andere websites
outwago 0 Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus generic priligy Key DDx Confluent and reticulated papillomatosis Terra firma forme dermatosis Work Up Pearls Associated with obesity and metabolic syndrome Check fasting glucose and A1C fasting plasma insulin Calculate BMI Treatment Ladder Most important counsel on lifestyle modifications Topical Keratolytics topical lactic acid, urea, retinoids and combinations of above 3 Triple combination depigmentation cream Kligman s bleaching formula tretinoin 0 Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden