Tips tegen truffelhoofdpijn


Recommended Posts

Wie heeft er tips?

Bij lage dosering heb ik voldoende aan water drinken, maar bijv al bij een zakje Atlantis merk ik, ongeacht hoeveel water ik drink, de volgende dag een truffelkater van hier tot Tokio. Hoe hoger de dosering hoe erger de migraine. Op dit moment is dat eigenlijk wat me weerhoudt om bijv 2 zakjes te nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Apart. Meestal is dehydratatie inderdaad de oorzaak van een hoofdpijn na het truffelen.. Hoe zit het qua eten, heb je op de dag dat je tript, over de gehele dag genomen, genoeg gegeten? Van te weinig suiker zou je ook hoofdpijn kunnen krijgen.

Nog een theorie, maar dat zou je al eerder moeten merken; Tijdens het trippen krijg je vrij grote pupillen, waardoor je ogen gevoeliger zijn voor licht. Als je dus in vel licht gaat zitten zou je hierdoor sneller hoofdpijn kunnen krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nog een theorie, maar dat zou je al eerder moeten merken; Tijdens het trippen krijg je vrij grote pupillen, waardoor je ogen gevoeliger zijn voor licht. Als je dus in vel licht gaat zitten zou je hierdoor sneller hoofdpijn kunnen krijgen.

Heel misschien zit hier iets in, tenminste licht op zich, pijn zit voornamelijk boven de ogen idd. Ogen volgende keer zoveel mogelijk dichthouden

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als veel drinken en mijn ogen zoveel mogelijk dichthouden niet werkt dan zit er misschien niets anders op.

Maar voorkomen lijkt me beter dan 'genezen'.

Hoofdpijn is extra jammer als je tijdens de trip zelf in extase bent en vol met ideeen en een frisse blik naar je leven e.d. kan kijken dat je net dan gedwarsboomd wordt met hoofdpijn, terwijl je misschien anders een complete 'paradigm shift' in je leven teweeg zou kunnen brengen.

Mijn vorige trip van woensdag was wel heel lekker met 1 zakje Atlantis en de combinatie Super O/ksmo, alleen veel te lang mijn ogen opengehouden omdat niets visueels wilde missen. De volgende keer de welbekende methode tegen badtrips met 2 zakjes Atlantis en mijn ogen dicht maar proberen. Deze keer zonder muziek maar met de 'spooky' gezoem van de brainwavegenerator, maar eens zien in hoeveel verschillende dimensies ik kan klaarkomen :|

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden