de n8wachT


Recommended Posts

Hallo daar, beste forumleden. Bij toeval kwam ik op dit forum terecht, en als psychonaut-aka-liefhebber heb ik me uiteraard gelijk even aangemeld. Ik ben 29 jaar jong en sinds een aantal jaar maak ik een psychedelische podcast. Het is een soort hoorspel, welke een trip poogt na te bootsen- in audio. Ik vertel hierbij ook, in het Nederlands. Ik ben wel benieuwd wat de mensen hier er van vinden.. Dus als eerste, wil ik dit met jullie delen. Tevens is het ook een mooie 'voorstel-ronde' want dit is helemaal ik! :o

De.n8wachT-n8-CasT - PRO.Psychotica [21.12-2012]-hQ

https://soundcloud.com/n8wacht/de-n8wacht-n8-cast-pro

n8-casT (10.01-2013)- Nachtelijke RitueeL

https://soundcloud.com/n8wacht/n8-cast-10-01-2013-nachtelijke

repaint_the_world_by_eternal_sn0w-Custom_thumb.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind het wel een leuk concept! Doet me een beetje denken aan de stijl van Simon Vinkenoog.. Heel tof dat je ook stukjes uit De Regels van Matthijs gebruikt!

Ik kan me goed voorstellen dat je via dit concept een geleide trip kan doormaken!

Vinkenoog, ja is ook wel een voorbeeldje hoor.. de 'Ritme-box' staat standvastig in mijn favorieten :lol: Qua poëzie drijf ik wel een beetje op dezelfde stijl. Ik ben er jaren geleden mee begonnen, als een soort uitlaatklep. Ik zat toen heel erg slecht in me vel, in combinatie met drugs.. wat meestal minder handig is. En stukje bij beetje, ben ik toen iets gaan maken... toen nog wel een stukje primitiever, maar toch. Daar is uiteindelijk wel dit 'eigen-geluid' uit voortgekomen. Je moet er wel van houden, meeste mensen die het echt kunnen waarderen- en misschien zelfs beleven zoals ik dat zelf doe- hebben op een bepaalde manier ervaring met trippen, psychose e.d. Voor mij is het in ieder geval nog altijd een belangrijk stukje ik, dat eruit moet ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zo, je bent er ook lekker vroeg (of laat) bij :D

Heb je podcast net aangezet, maar heb nog geen woord(en) gevonden waarmee ik m'n mening kan samenvatten.. Dus wordt waarschijnlijk vervolgd.

Ik ben er nog steeds lekker vroeg (of laat) bij :D

Dat je geen woorden heb kunnen vinden vooralsnog is eigenlijk ook wel een beetje een compliment :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden