Oprah vs Lance Armstrong


Recommended Posts

Lance Armstrong heeft zijn dopinggebruik weliswaar opgebiecht, maar niet op de manier zoals Oprah Winfrey had verwacht. “Iedereen moet zijn eigen conclusies trekkenâ€, zei ze over het gesprek dat ze hield met Armstrong. Dat verklaarde ze vandaag in de ochtendshow CBS This News.

Wat vinden jullie?

Voor wie het (nog) niet heeft kunnen zien heb ik het interview tijdelijk geüpload naar Box.net.

https://www.box.com/s/6c45cg64ej86148nntah

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb alleen het 1e deel van het interview gezien, en tot een bepaalde hoogte kan ik 'm wel begrijpen.. Toen ik jong was heb ik ook wel eens meegemaakt dat een klein leugentje escaleerde, toch lekker koppig vol blijven houden en zo kom je vanzelf steeds dieper in de problemen..

Dat hij zo vol in de verdediging ging dat hij mensen voor van alles en nog wat uitmaakte en zelfs aanklaagde vind ik wel vrij ziek. Hoor wel vaker dat topsporters ver van de werkelijkheid en maatschappij afstaan doordat ze van jongs af aan zijn gepushed dat alles draait om presteren, denk dat dat z'n grootste probleem is.

Hoe dan ook, hij heeft een hoop mensen veel ellende bezorgd, dat moet toch op de een of andere manier rechtgetrokken worden, lijkt me.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij iemand die topprestaties levert(zeker icm doping) hoort geen aardig iemand. Ze moeten zichzelf zo opfokken dat ze zowat een moord willen doen of zichzelf opofferen om te winnen. Maar verwacht dat hij ondanks wat hij anderen heeft aangedaan toch op sympathie kan rekenen door over zijn vrouw en kindjes te praten...dat schept weer verwantschap bij velen, al is het een sociopaat

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Dat hij zo vol in de verdediging ging dat hij mensen voor van alles en nog wat uitmaakte en zelfs aanklaagde vind ik wel vrij ziek. Hoor wel vaker dat topsporters ver van de werkelijkheid en maatschappij afstaan doordat ze van jongs af aan zijn gepushed dat alles draait om presteren, denk dat dat z'n grootste probleem is.

Ik ben geen wielren/sport liefhebber of stiekeme sympathisant. Maar een bepaald stukje van het interview viel me wel op. Hij benoemde op een gegeven moment zijn herstel na de constatering van kanker, hoe het dan moet zijn daarna om je te manifesteren in die wereld. Ik zou ook gaan denken (denk ik) dat ik na herstel van zo'n ziekte geen schijn van kans zou maken.. Een 'denkfout' die hij uiteindelijk ook gemaakt heeft. Niet dat hij het EPO gebruik ermee goed probeerde te praten- dat benadrukte Lance zelfs nog- maar vanuit die insteek... kon ik het ergens wel begrijpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden