Sterkere trip? De Lemon Tek


Recommended Posts

Ga pas experimenteren met een hogere dosis, of potentie verhogende middelen wanneer je goed bekend bent met de effecten van magic truffels.

De Lemon Tek zorgt ervoor dat een trip sneller op gang komt, en vaak ook intenser is. Een nadeel, wat natuurlijk soms ook een voordeel kan zijn, is dat de totale trip minder lang duurt.

Je hebt nodig;

  1. Magic truffels (uiteraard)
  2. 2-3 Citroenen, per dosis.
  3. Een bakje, glas, etc. voor het sap.

De stappen;

  1. Maak de truffels zo klein mogelijk. Je kunt ze in stukjes snijden, fijn pletten of in de blender stoppen, hoe kleiner hoe beter.
  2. Gooi de fijngemaakte truffels in het bakje.
  3. Snijd de citroenen door midden en knijp ze uit in het bakje, of pers ze met een citruspers. Voeg sap toe totdat alle truffels compleet bedekt zijn.
  4. Laat het mengsel 15 tot 20 minuten intrekken.
  5. En klaar is kees! Aangezien citroensap vrij zuur is, is het handig iets bij de hand te hebben om de smaak weg te spoelen. Je kunt het mengsel ook aanlengen met sinaasappelsap of een andere vruchtendrank.
  6. De trip begint na 15 tot 30 minuten, en zal over het algemeen zo'n 4-5 uur duren, uiteraard afhankelijk van de dosis.

Deze lemon tek werkt doordat het zuur uit de citroenen psilocybine omzetten in psilocine, wat normaal gesproken pas in je maag gebeurd. Door deze stap voor inname al te maken wordt de psilocine sneller en beter opgenomen door je lichaam.

Bron: http://www.magic-truffels.nl/blog/sterk ... lemon-tek/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Scheelt dit echt zoveel? In je maagzuur gebeurt toch precies hetzelfde?

Jup, normaal doet je maag dat inderdaad, maar omdat het op deze manier al "kant en klaar" in je lichaam terecht komt kickt je trip sneller en harder in, i.p.v. geleidelijk als je maag al het werk doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb dit de eerste keer geprobeerd, maar moet je de overgebleven 'stukjes' dan ook opeten? Ik had dit namelijk wel gedaan en toen hield mijn maag het toch echt niet meer -.-

jij hebt het al gedaan?

hoe heb je het ervaren?

hoe was het ten opzichte van 'normale' trips (opeten)?

Geen idee want ik had het gelijk op mijn 1e keer gedaan, omdat ik de smaak en nasmaak echt niet kan harden :P morgen nog een keer proberen denk ik

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Ga dit wel een keer proberen als ik wat meer ervaren ben.. lijkt me niet verstandig bij een eerste keer ;-).

Helemaal mee eens, het is niet erg tactisch om meteen de eerste keer te gaan lemon tekken, zoals ook bovenaan het recept staat. Omdat de trip meestal sneller en harder opkomt kun je sneller de weg kwijt raken, en dat is als je onervaren bent niet altijd even goed te verwerken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dit geprobeerd met een flesje citroensap.

Dit maakte de trip niet intenser oid. Wel waren de truffels makkelijker weg te krijgen. Daar stond tegenover dat ik een heel opgeblazen gevoel in mijn buik had van al dat zuur.

Dus als je echt een sterkere / langere trip wilt kun je beter MAO-remmers erbij nemen. Doe dit alleen als je je goed hebt ingelezen over de gevaren die dit met zich mee kan brengen bij verkeerd gebruik! Of je neemt gewoon meer truffels.. Stuk makkelijker en veiliger :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Kun je de lemontek (dus het sap met psylicine) ook invriezen?

Volgens mij kun je het sap + truffels inderdaad gewoon invriezen, zoals met truffelthee.

Oh... en vergeten... is er een maximaal aantal gram dat je kunt omzetten in het sap van 2 à 3 citroenen?

De truffels moeten helemaal ondergedompeld worden in het sap, het ligt er dus aan hoe fijn je de truffels snijd. Er zit dus wel een maximum aan, omdat op een gegeven moment niet alle truffels meer volledig in het sap passen.

maar als de stop al geactiveerd is gaat het dan niet verloren tijdens de reis naar je maag?

Nope, want de actieve stoffen kunnen nergens naartoe. (Tenzij je ze door b.v. verwarming/ zonlicht laat oplossen)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Hier dan mijn tripreportje van vorige week donderdag. Volle maan en een mooie zwoele avond.Ik voelde me goed en had 's middags een boterham gehad, daarna alleen maar thee en sapjes. Mooie dag om de lemon tek uit te proberen met de atlantis truffels die ik al een tijdje in de koelkast had liggen.

Dus met een scherp koksmes 11/2 pakje(22gr.) zo klein mogelijk gesneden, vijf minuten flink in de weer geweest. Het was best een bergje, meer dan ik dacht! (moet dit allemaal naar binnen :? ) Verse (biologische) citroen erbij en ondertussen olielampje aan buiten, muziekjes uitzoeken (Shpongle op dvd en Transglobal Underground op de MP3 speler)

Na een half uurtje de prut geprobeerd zo achterover te slaan, dit lukte niet. :o Smerig :!: Dit was echt totaal anders dan de vorige keer toen ik ze gewoon opsnoepte als waren het nootjes.

Gemengd met perziksap ging het wel maar de smaak bleef nog lang hangen.

Toen naar buiten gegaan en maar wachten...en wachten en wachten...

Om 21:10 had ik de citroensmoothie naar binnen gewerkt en na een hal uur nog niks, of toch? Veel heen en weer lopen en om 22:00 uur kwam langzaam het gevoel op.

Ik voelde me op dat moment best teleurgesteld, was dit het nou? Had ik wat verkeerd gedaan?

Langzaam maar zeker begon de trip toch de boel over te nemen. Ik ging op bed liggen en had wel anderhalf uur geweldige visioenen met de muziek van T.U. Wat een fantastische band is dat toch! Elk nummer was een ander verhaal met verschillende kleuren.

Het was de eerste keer dat ik tijdens het trippen een koptelefoon op had en dat beviel erg goed. Na anderhalf uur met tegenzin opgestaan met het idee dat ik toch letterlijk en figuurlijk meer naar buiten moest.

Toen begon het chaotische deel. Ik was erg rusteloos en kon niet lekker buiten zitten. Dit kwam waarschijnlijk ook door de boven en achterburen die ook buiten zaten en nogal luid praatten :evil:

Naar binnen en Shpongle aan. Dit was ontroerend mooi, de vrolijkheid, energie en samenwerking van de band!

Toch kon dit niet lang boeien en ik ging weer heen en weer lopen (binnen en buiten) Ik had erg zin om op een goa feestje of Oeral te zijn (daar had ik ook mijn eerste paddo trip gehad) Beetje lopen dansen door de kamer)

Ik herhaalde steeds drie woorden in m'n hoofd en dacht "ik ben nu best wel high"

Het was 00:30 dat de trip al begon uit te werken, ik was helder in m'n hoofd maar de schutting wiegde nog wel leuk heen en weer. (de buren waren gelukkig al naar bed)

Om 01:30 nog wat TV gekeken en wat gegeten. Ik was zo wakker dat ik eraan dacht om maar de nacht door te halen.

Beetje treurig dat het alweer zo snel voorbij was.

Toch maar on 03:00 uur naar bed gegaan en weer fris opgestaan om 09:00

Overall een fijne trip, vooral het deel met de closed eyes visuals. De lemon tek was vies, niet voor herhaling vatbaar.

Volgende keer weer gewoon opkauwen. Plan is ook om het niet meer alleen te doen maar samen en dan het bos in te gaan.

Nou een heel verhaal (voor mijn doen!)

Ik hoop dat jullie het interessant of zelfs leuk vonden!

Groetjes,

Rood

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank u!

Dit was de eerste keer met Atlantis truffels. Ik had het idee dat de trip wat minder filosofisch was dan de vorige keer met Tampanensis maar dat kan natuurlijk ook door mijn gevoel op dat moment zijn gekomen. (irritatie van buren)

Slecht vergelijkingsmateriaal dus.

Wel had ik er iets meer van verwacht, tijdens de hele trip kon ik redelijk mijn hoofd erbij houden en zelfs de computer bedienen :o , dit is wel eens anders geweest.

Volgende keer wil ik dezelfde hoeveelheid Atlantis gewoon opkauwen en kijken wat er dan gebeurt ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden