Yoghurt met stukjes erin


Recommended Posts

Een vriend adviseerde ons iets geniaals: je truffels gooien in yoghurt met stukjes erin. Wij hadden appeltaart yoghurt gekocht, dit heeft al stukjes appel, kaneel en zelfs rozijnen! Pas als je echt aan het kauwen bent merk je wat je in je mond hebt gestopt en dan is het zo alweer weg! Erg lekker en een aanrader.

Ook met popcorn vind ik zelf een succes, er door heen eten. En af en toe een slok thee om het weg te spoelen.

Op deze manier was het geen probleem om de portie weg te krijgen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

nou, als je dan geen last meer heb van de smaak dan vind ik het niet erg om een tijdje op de yoghurt te kouwen. Yoghurt is lekkerrr :) Maar worden de stoffen niet in de maag opgenomen? daarom duurt het toch ook zo lang voor je er iets van voeld?

Link naar bericht
Deel via andere websites

In je maag wordt het pas goed verteert ja. Maar goed kauwen is ook belangrijk want zo maak je het voedsel goed klein en is het voor je lichaam gemakkelijker om het snel en goed te verteren!

Ik had nog nooit gedacht om truffels in de yoghurt te doen... dit ga ik zeker proberen! En die tip aan mijn vrienden geven, want niemand is heel erg fan van de smaak van truffels, haha :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

dit hebben ik en mijn vrienden ook geprobeerd met friesche vlag bollini vla, wij dachten dat de vla de truffelsmaak zou maskeren maar in plaats daarvan begon de gehele vla naar truffels te smaken :x met als gevolg dat 1 vriend alles had uitgekotst en maar een hele lichte trip heeft ervaren

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind de smaak van truffels ook echt niet lekker ik kon het op het begin amper weg krijgen :( totdat een vriend van mij aanraade om het samen met van die kleine crackertjes te eten dan proef je de smaak een stuk minder van de truffels en je voelt het even goed zover ik waargenomen heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden