alternatieve trip locaties


Recommended Posts

Ik dacht, laat ik een topic openen waarin we al onze (mogelijke) trip locaties plaatsen voor als je bijvoorbeeld nergens chill kunt zitten en het buiten slecht weer is of iets dergelijks. Zo zou je misschien (in niet te hoge dosering) in het zwembad van center parks kunnen trippen (goed idee?) Of in de dierentuin :P zet hier je ideeën maar neer, zodat we altijd een back-up hebben als de ouders weer eens niet weg willen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dierentuin lijkt mij zeker cool 8-)

Een trippende treinreis van noord naar zuid Nederland? Zeker te doen als je in het bezit bent van een studenten OV.

Zelf wil ik graag een tuintje gaan huren om vervolgens een relax-huisje op te bouwen. Helaas zijn de wachtlijsten erg lang!

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja in de trein lijkt me ook wel gaaf, maar wel beetje claustrofobisch misschien, stoned in de bus of trein zitten is sowieso wel chill vind ik, met lekker muziek je op. Zo'n blokhut in de tuin lijkt me ook wel gaaf of juist midden in het bos een lekker warme blokhut ja, geweldig plan! :) Hoop dat je je tuintje snel gehuurd krijgt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat hoop ik ook! Stiekem in het bos bouwen overweeg ik al jaren, maar ben zo bang dat boswachters van Staatsbos-Bewind mijn meesterwerk zullen slopen!

Van de zomer ga ik een zweethut bouwen om in te trippen. Dat kan je heel simpel doen met losse takken, een paar doeken en wat stenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Efteling ga ik van zomer heen met truffels op met een goede kameraad samen.

Staat al een 1,5jaar bij ons beide in de planning en gaat dit jaar eindelijk gebeuren.

Een vriend van me heeft dit eens gedaan! Hij was wel gigantisch de weg kwijt en het is qua oppervlakte natuurlijk een gigantisch park. Stond ie daar, met z'n plattegrond van het park die aan het golven was als een oceaan, hahahah :mrgreen: De Vogelrok en de Droomvlucht zijn volgens hem echt insane met truffels op. Het lijkt mij ook een super toffe locatie! Maar dan wel op een lage dosis.. Nogal veel indrukken daar!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden