Eerste keer truffels


Recommended Posts

Hallo truffelaars,

Aankomende zaterdag willen ik en mijn vriendin voor het eerst truffels gaan gebruiken :D

Alleen voordat ik ze bestel wou ik even een aantal dingetjes vragen, want mun vriendin is nogal erg nerveus als het om iets nieuws gaat qua drugs.

Wij weten allebei hoe LSD is en ook hoe het gaat met XTC en pure MDMA, alleen is dit compleet nieuw en ik geloof ook erg anders.

Dus mijn vragen;

1. Ik ga naar mijn vriendin toe en zij woont op kamers, Is het verstandig om het daar te doen?

2. Wij wouden de Psilocybe Atlantis proberen, dus zouden we deze moeten delen (ieders 7,5 gram) of ieder een zakje?

3. Wij lazen ook al dat pure chocolade het effect versterkt dus dachten wij eraan om dit te eten tijdens het in nemen van de truffels aangezien we waarschijnlijk toch gaan delen, klopt dit?

4. Het muziek dat we luisteren is voornamelijk metal/rock/dubstep/DnB/trance en nog een aantal vergelijkbare genre's, is dit mogelijk om te luisteren of moet het iets rustiger muziek zijn?

5. Klopt het trouwens dat als je voor het in nemen van de truffels een blowtje rookt dat het leuker gaat worden, of kun je ook gewoon tijdens de trip een blowtje roken?

Mvg, Bill

Link naar bericht
Deel via andere websites

1. Op kamers is een goede plek, telefoon uit en je kunt niet gestoord worden. Ik zou misschien wel even de huisgenoten het laten weten, tenzij ze er niks om zouden geven. Mijn meeste (waaronder eerste) trips vonden altijd plaats bij een maat van mij op de kamer, heerlijk rustig en chill hoor :)

2. Die kun je wel pakken, dan zou ik wel het bakje delen. Je hoeft niet bang te zijn dat je geen effect hebt (mits je ong. 4 uur van tevoren niet eet)

3. Met chocolade heb ik geen ervaring, hier en daar lees ik ook dat het niet zo heel veel verbetering geeft.

4. Als je ervan houdt zou je het wel kunnen luisteren denk ik hoor, je kunt als backup ook nog altijd wat rustigere muziek klaarzetten toch? ;)

5. als je tijdens de trip blowt, versterkt dat het effect van de truffels dus het ligt eraan of je harder wil :P.

Als tip wil ik je meegeven om te proberen lachgas te regelen voor de trip, is heel leuk voor tijdens de trip ik zweer je :) Misschien is het fijn om het van tevoren even te proberen zodat je weet wat je kunt verwachten, want tijdens de trip is het nog een tikje harder, maar dat is deste beter xD lachgas tijdens een trip is echt een bonus!

Heel veel plezier met jullie trip! Ik hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt gehad ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn tip, laat haar een aantal topics zien waarbij men geruststellende woorden weergeeft... zoals sommige niet in bad trips geloven, je krijgt de trip die je onbewust verlangt... zorg dat jullie beide goed in je vel zitten, neem deze topic nog even door:

nieuws/designerdrugs-aan-banden-t203.html

En schrijf wat briefjes / post-its.. dat het allemaal tijdelijk is en de trip weer over gaat, ga niet op de tijd letten... als het even fout dreigt te gaan en je denkt dat je het aan kan.. ga een stukje lopen (op eigen risico zonder sitter dus), of in ieder geval wat anders doen, ga jezelf bewust af leiden met een film, ga tekenen of iets dergelijks, je zult je verbazen hoe snel je jezelf af gaat leiden. En als je nog wat poppers hebt liggen, go for it.. ;) Zelf zou ik voor de volle 15g pp. gaan, maar dan niet gaan wandelen, of ter introductie beginnen met 7,5g aangezien jullie geen sitter hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh oké, zonder is trippen ook zeker wel leuk hoor! :) Als je met een halve bak pp. begint dan is het risico op fout gaan bijna nihil hoor, tenzij je natuurlijk onverwachts bezoek krijgt van je ouders ofzo (gewoon telefoon uit zoals ik al zij ;)) Het is natuurlijk wel fijn als ze positieve trip reports en ervaringen leest op verschillende fora! probeer ik mijn vriendin ook af en toe te laten doen, want ze wil een keer met me trippen (als de mogelijkheid zich voor doet :mrgreen: )

Veel tripplezier en schrijf een reportje! :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah mooi zo, ben benieuwd! ;)

Die van mij had al zoiets van ik wil het wel ooit meemaken, heeft ze alleen wel een zeldzaam iets aan haar darmen waar ze nog voor onderzocht wordt, maar ze wil het dat niet laten beïnvloeden :P Het is ooit lastig om mensen ervan te overtuigen dat truffels iets goeds is, waar je iets aan hebt maar als het dan lukt vind ik het wel de moeite waard hoor, lijkt me wel leuk :mrgreen:

Maar hoe ga je het klaarmaken, of gewoon zo opeten?

Ja als ze het doet omdat ze het wil en ingelezen is dan komt dat helemaal goed hoor, half bakje is goed genoeg hoor ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteravond de Atlantis gegeten en kan je net als Urukhai verzekeren dat je daarmee goed zit.

Persoonlijk vond ik het lichamelijke lichaam erg heftig, een enorm lam gevoel. Dat kan komen omdat ik de laatste tijd aan het vasten ben en daarbij ook veel wandel. Maar man o man :mrgreen: ik kon enkel met grootse moeite en concentratie van houding veranderen. Eenmaal opgestaan en lopend verdween dat, maar zodra ik gesetteld was op de bank of mijn bed sloeg het toe.

De visuals van de Atlantis zijn het zeker waard en komen op het einde steeds in vlagen terug. Vaak ben ik na het piekmoment de visuals kwijt, dus dat vond ik een leuke verrassing!

Met mijn ogen dicht raasde gedachtes voorbij en verschilde mijn verbeeldingskracht niet van normaal. Toch heb ik de symboliek achter de slang, Eva en de appel, voor mij, ontdekt en ben ik eigenlijk al mijn angsten op het moment verloren. Hoelang die weg zullen blijven is de vraag.

Veel plezier! Ik denk dat de Atlantis jullie enorm zal bevallen :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja maar ik vindt het wel smerig hoor, de moeite die ik ervoor moet doen om er soep van te maken is voor mij zeker de moeite waard :roll: Maar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten ;)

Tijdens de trip vond ik van die cola en kersen snoepjes pas smerig! Gadverdamme, de chemische lucht die daar vanaf komt. Wel leuk om mee te kleien, net als chocolade :lol:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat gaat helemaal goed komen als ik het zo lees.. De combo met pure chocolade werkt inderdaad niet intens goed, als je twijfelt over de sterkte van je trip kun je beter een pakje extra nemen, al is het maar als backup.

Qua muziek zou ik zeker ook wat rustigs klaarzetten, het kan echt een grote invloed zijn op de vibe van je trip. Harde/ snelle muziek kan ontzettend leuk zijn, maar je kunt er ook ontzettend para van worden (wat op sommige momenten ook leuk is, maar zeker als je nieuw bent in Wonderland kan het een beetje maf uitpakken).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt, vindt het zelf ook verbazingwekkend hoe snel een verandering in muziek of in de omgeving de sfeer kan veranderen, niet perse dat het dan helemaal fout gaat ofzo maar er heerst gewoon een andere emotie ofzo :P Gewoon van alles wat klaar zetten in een geordende map ofzo, komt dat helemaal goed ja

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoo, gisteravond was het dan zover!

We namen de truffels in rond een uurtje of 9, het begin was echt het raarste wat we ooit hadden meegemaakt.

We voelden opeens in onze mond een soort en met sproeier die onder onze tong zat, als we water dronken veranderde de hele smaak.

2uur later begon de space effect echt hard aan te komen, ik kreeg helaas een overgeefbui en mun vriendin ging gewoon lekker.

Na het naar de wc te gaan, ging alles weer helemaal goed en kon ik mij volledig focussen op mijn trip.

Zo gingen wij opeens dingen zien met onze ogen dicht; we zagen beide vage figuren en een soort tunnelvisie.

Die figuren veranderden elke 3 seconden en worden af en toe groter en kleiner, ook kregen we een enorme lachkick.

We hadden het ook opeens bloedheet en dat terwijl er geen kachel aanstond, we hadden ook een enorme lol om een discolamp.

Vanalles ging door onze hoofden en we hebben best well diepe gesprekken gevoerd, we maakten zomaar berekeningen van allerlei dingen.

Het leukste kwam geloof ik 2uur voor het einde want toen kwamen er veel vage visuals en we werden er te gek van.

De laatste paar minuten gingen er ook dingen door onze hoofd en kwamen er gelukkig samen weer uit de trip!

Ik bedank magic truffels voor hun toffe product het was ehcter alles waard!

Groetjes,

Bill en Lara

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Vrijdag is het dan eindelijk zo ver! :D

Ik heb dan eindelijk de eer om eens even flink te gaan spacen. Ik doe het met een ervaren gebruiker dus dat scheelt weer. En nog een onervaren iemand. Ik en mijn maten hebben al redelijk wat ervaring met XTC enzo, maar dit schijnt toch heel anders te zijn. We hebben in totaal 3x 15 gram Atlantis dus te kort komen we zeker niet.

Iemand nog tips wat echt de moeite waard is om te doen als beginner? :)

Ik zal na de trip een berichtje plaatsen maken!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vrijdag is het dan eindelijk zo ver! :D

Ik heb dan eindelijk de eer om eens even flink te gaan spacen. Ik doe het met een ervaren gebruiker dus dat scheelt weer. En nog een onervaren iemand. Ik en mijn maten hebben al redelijk wat ervaring met XTC enzo, maar dit schijnt toch heel anders te zijn. We hebben in totaal 3x 15 gram Atlantis dus te kort komen we zeker niet.

Iemand nog tips wat echt de moeite waard is om te doen als beginner? :)

Ik zal na de trip een berichtje plaatsen maken!

Hallo T.

Ja glowsticks. Maar die gaan we "vanmiddag" al halen voor vrijdag.

En ja XTC is heel anders, maar dat had ik ook al uitgelegd, haha.

Ook ik zal na het nachtje een trip report maken.

Misschien wil J. ook nog wel een report maken.

Groet, B.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
xtc is inderdaad totaal wat anders, x gebruikers en truffel gebruikers die regelmatig het een of het ander doen zijn ook twee totaal verschillende soorten mensen ;)

Oef, mensen indelen aan de hand van welke drugs ze gebruiken. Laten we dat niet doen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden