Trippy Gaming


Recommended Posts

Ook in games kom je steeds vaker trippy dingen tegen.. Het meest mooie voorbeeld is toch wel Farcry- waarin je als speler op een gegeven moment te maken krijgt met een heuse trip! Fantastisch hoe de makers dit in het spel verwerkt hebben. Hieronder een impressie- je zou zweren dat de editor ervaring moet hebben met een psychedelische trip, zo goed nagebootst :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hhaahah het is altijd feest als we een spel spelen en er komen paddestoelen in voor. We lachen als kleine kinderen die in het eerste jaar van hun middelbare school zitten en iemand een lul op het bord had getekend en die bleef er dan zolang staan tot de leraar zat was van ons domme gelach :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hhaahah het is altijd feest als we een spel spelen en er komen paddestoelen in voor. We lachen als kleine kinderen die in het eerste jaar van hun middelbare school zitten en iemand een lul op het bord had getekend en die bleef er dan zolang staan tot de leraar zat was van ons domme gelach :)


En hoelang is dat geleden?
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 9 months later...

Ik weet niet of Dear Esther als game kan gezien worden, maar het is geweldig.

Je kan niet meer doen dan op een eiland rondwandelen terwijl iemand delen van het verhaal verteld.

Vooral het level in de grotten is wel tripmateriaal

[..]

 

Ziet er inderdaad relaxed uit!

 

Krijg er een beetje dit gevoel bij :D Balen dat het niet op consoles is uitgekomen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad relaxed uit!

 

Krijg er een beetje dit gevoel bij :D Balen dat het niet op consoles is uitgekomen.

 

Daar had ik nog niet aan gedacht, maar het lijkt wel op die scene. :D 

Borderlands 2 heeft veel verwijzingen in het spel steken. Ik kwam deze tegen.

15i9my9.png

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden