Eerste keer truffels- 9 gram Atlantis


Recommended Posts

Wanneer: Eind zomer 2011

Waarom: Alleen thuis, ouders op vakantie :D

Met wie: Een vriendin van me, gezien de privacy e.d. heet ze hier P.

Dosering: 8/9 gram Atlantis truffels.

Een paar dagen voor de trip waren P en ik naar Amsterdam gegaan, en hebben we een portie truffels gehaald bij de Conscious Dreams (Smartshop in de Warmoestraat). Het zou mijn eerste keer truffels worden, dus nog even flink gekletst met het meisje achter de balie, en uiteindelijk gekozen voor een bakje van 10 gram Atlantis, onder het mom van ''rustig aan beginnen''.

Nog wat andere dingen gehaald, en bewapend met wat Cherry Blunt vloei, een Shining CD (nummer V, Halmstad, voor de kenners), en de truffels gaan we weer naar huis toe.

Als het goed is was het een vrijdag waarop we gingen trippen. M'n ouders zouden zondag weer thuiskomen, dus ik zou nog een dagje rust erna hebben voordat de herrie weer zou beginnen.

We hebben wel zin om 's middags te gaan trippen, omdat we anders weer trippend moeten gaan slapen ( P. en ik hebben wel eens 3 zaadjes LSA genomen zonder sitters, waarbij we naar het donkere bos zijn gegaan. Niet zo'n groot succes. Uiteindelijk viel ze in de sloot, en toen was ik zo ''fucked up'' dat we gelijk terug zijn gegaan en gaan slapen). We besluiten om half 3 de truffels te gaan eten. We hebben van te voren niets gegeten, alleen wat ontbeten rond een uurtje of 10/11. Ik eet de truffels gewoon van mijn bordje, P maakt er champignonnen-truffel soep van. Ik eet een paar van de grotere, en denk ''ooh, dit valt best mee qua smaak''. Op het moment dat ik dat zeg, dringt er een gigantisch zure smaak mijn mond binnen, en ik pak snel wat te drinken om dat te maskeren. Gelukkig helpt dat, en werk ik de truffels zonder al te veel moeite naar binnen.

(Note: Deze trip was de eerste keer dat ik iets visueels nam. Ik heb verder veel ervaring met LSA (10-tal trips op gedaan), maar dat is niet heel erg visueel). Op het moment dat de eerste effecten opkomen raak ik een klein beetje in paniek, omdat ik totaal niet weet wat me te wachten staat. Ik loop naar de tuin, en laat P achter met wat Infected Mushroom aan. Eenmaal in de tuin ga ik rustig in de stoel zitten, en bel ik wat met een vriendin. Hierna gaat het al een stuk beter. Ik zet op m'n telefoon wat rustgevende muziek aan, en besluit dan maar om naar binnen te gaan. Dit is heel apart, omdat het huis een totaal andere sfeer bevatte dan de tuin. Ik loop een paar keer heen en weer door de deur, omdat het zo'n bizar iets is. Ik loop naar P toe, maar ik vind haar muziek veel te snel. (Infected Mushroom is een Goa band, maar dan ook wel echt een snelle Goa band.) Ze vindt het niet erg als ik de muziek uit zet, en we praten een beetje met elkaar. Op een gegeven moment lopen we richting de tuin, maar komen onderweg de krabpaal van de kat tegen. Hierover beginnen we te praten, over wat er zou gebeuren als dat ding een bewustzijn had, en dan in de hemel aankomt bij God (niet dat ik gelovig ben, verre van), en de vraag krijgt ''Wat heb je gedaan in je leven?'', en daarop moet antwoorden; ''Ik heb een kat aan me laten krabben''. We hebben hier de grootste lol om, en we hebben nog meer lol als de kat ook daadwerkelijk naar de paal toe komt om te krabben, en vervolgens doodnormaal weer wegloopt. We komen al redelijk in de plateau fase, en we besluiten om naar buiten te gaan. De bomen en blaadjes zijn intens mooi, vooral de kleur paars is erg aanwezig. Verder lijkt het alsof de blaadjes meerdere dimensies hebben. We gaan in de luie stoelen zitten, waarmee je makkelijk naar de hemel kan kijken, en gezien het heerlijke weer (graad of 16/17 + Zonnetje) is het een perfecte tijd. Het is wel lichtelijk koud, maar de kat ligt bij me op schoot, wat een hele fijne warmte was. De kat lijkt echt een 3D-object (hoewel dat natuurlijk altijd al zo is, alleen werd ik er nu echt op gewezen). P krijgt altijd lachrimpeltjes als ze lacht, maar nu worden deze echt uitvergroot tot iets wat lijkt op kraaienklauwen. Als ik dit zeg begint ze nog meer te lachen, waardoor ze nog meer zichtbaar worden. Ook was haar gezicht op sommige momenten blauw.

Als we wat verder trippen krijg ik zin in een pizza. Na veel moeite, waarbij we lang naar een conifeer hebben staan kijken, (want een intens groot ding zeg!) ligt de pizza op mijn bord, en ik ga hem in de tuin opeten, terwijl P gewikkeld in een deken intens naar de muur aan het staren is. De effecten beginnen al wat af te nemen, en zodra mijn pizza op is, ga ik weer naar binnen, en hebben we een uur of 2/3 lang zitten praten. 's Avonds rond een uur of 10 hebben we nog een joint gerookt, waarbij de effecten wel weer licht terug kwamen. Na nog een film te hebben gekeken (Underworld) gaan we slapen. Ik was erg moe, vooral mijn ogen deden een beetje pijn. De dag erna is eigenlijk alles weer prima.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Top! Klonk als een leuke rustige ervaring, en aangezien je een beginner bent was je gelukkig niet begonnen aan je joint in het begin en rondom de piek van je trip. Alhoewel sommige gebruikers dit uitstekend kunnen 'handelen', kan het bij andere mensen (vooral onervaren beginners) de trip nadelig beïnvloeden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik dit zo lees ben ik Benieuwd hoe mij eerste ervaring zal gaan, heb zelf nog nooit Truffels/Paddo's gedaan. Was het al heel lang vanplan maar kreeg iets anders intressants aangeboden op het moment ik vanplan was te gaan proberen. en dus ben ik me nu al een tijd aan het vermaken met dat. maar Natuurlijk Nieuwe dingen erbij proberen is altijd intressant, vooral als ik verhalen als deze lees. Zal mijn verhaal ook Uiteraard gaan Posten na mn eerste ervaring!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Top! Klonk als een leuke rustige ervaring, en aangezien je een beginner bent was je gelukkig niet begonnen aan je joint in het begin en rondom de piek van je trip. Alhoewel sommige gebruikers dit uitstekend kunnen 'handelen', kan het bij andere mensen (vooral onervaren beginners) de trip nadelig beïnvloeden.

Ooh, ik heb vaak genoeg getript op LSA met wiet. Ik merk alleen dat ik het niet-smoken wat fijner vindt, omdat ik het daarmee wat scherper ervaar. Als ik stoned de trip door ga is het de dag erna een grotere smurrie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Top! Klonk als een leuke rustige ervaring, en aangezien je een beginner bent was je gelukkig niet begonnen aan je joint in het begin en rondom de piek van je trip. Alhoewel sommige gebruikers dit uitstekend kunnen 'handelen', kan het bij andere mensen (vooral onervaren beginners) de trip nadelig beïnvloeden.

Ooh, ik heb vaak genoeg getript op LSA met wiet. Ik merk alleen dat ik het niet-smoken wat fijner vindt, omdat ik het daarmee wat scherper ervaar. Als ik stoned de trip door ga is het de dag erna een grotere smurrie.

Helemaal mee eens, niet-smoken is zaliger. Een van de leuke dingen van het trippen is het hele gebeuren kunnen herinneren. Sinds kort geleden houd ik een logboek bij waarin ik probeer te omschrijven wat ik zie, voel en denk tijdens het trippen, om er in nuchtere staat een beetje over te filosoferen, maar de kleurtjes en hallucinaties zijn natuurlijk alsnog hartstikke gaaf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Top! Klonk als een leuke rustige ervaring, en aangezien je een beginner bent was je gelukkig niet begonnen aan je joint in het begin en rondom de piek van je trip. Alhoewel sommige gebruikers dit uitstekend kunnen 'handelen', kan het bij andere mensen (vooral onervaren beginners) de trip nadelig beïnvloeden.

Dat is ook mijn ervaring, het duurde absurd lang voordat het bij mijn 1e keer begon te werken (bijna 4 uur). Ik dacht ik rook een jointje, misschien triggert dat het wat.. en toen ging het echt even een paar minuten te hard, sloeg op dat moment pas in, maar wel als een bom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is echt een rotgevoel als je in het begin in paniek raakt, omdat je weet dat het niet te stoppen is. Hoe heb jij dit tegengehouden?

Ik ben niet OP, maar ik doe altijd het volgende bij paniekerige of angstige momenten: Doe je ogen dicht en let op je ademhaling, en alleen je ademhaling. Probeer je van je gedachten te dissociëren totdat je weer kalm bent. Lukt dit niet op commando, probeer dan aan leuke dingen/momenten te denken die je gelukkig maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is echt een rotgevoel als je in het begin in paniek raakt, omdat je weet dat het niet te stoppen is. Hoe heb jij dit tegengehouden?

Ik ben in de tuin gaan zitten, heb wat muziek aangezet, en ben gaan bellen met een vriendin van me. Dat hielp wel. Vaak helpt het als je je aandacht verlegd naar iets anders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
ik heb nog nooit truffels uitgeprobeerd,maar als ik dit zo hoor word ik wel heeel errug benieuwd. helaas is de actie al verlopen van de gratis truffels..maar ik hou deze site in de gaten, xx

Je hebt echt geen gratis truffels nodig hoor, deze site is echt moeilijk goedkoop (:

Dit zijn wel allemaal goede tips zeg!

Mocht je meer tips willen, send me a message.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden