Trippen van pingpongballetjes


Recommended Posts

Ja, het is mogelijk, trippen van pingpongballetjes. Voor zover ik weet gebeurd er mentaal en lichamelijk weinig, maar je gaat wel veel hallucineren.

Benodigdheden:

-1 pingpong bal

-Schaar

-Plakband

-Rode lamp of lamp met rode kleurenfilter

Je moet de pingpong bal door de helft knippen en dan met plakband op je ogen plakken. Dan moet je op een bed gaan liggen en naar witte ruis luisteren terwijl je in het rode licht kijkt. Wacht 15-30 minuten en je zult hallucineren. Dit noemen ze ook het "ganzfeld experiment", er zijn veel videos op Youtube over.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zat al te denken aan gas ofzo dat in pingpongballetjes zit :D

Wel lekker goedkoop idee, dus dat valt wel een keer uit te proberen. Vraag me wel af of het, als je het vaak doet, niet slecht voor je kan zijn. Je leert je hersenen een trucje waarvan je echt niet wil dat het blijft plakken :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze heb ik ooit eens geprobeerd. Ik had het geduld niet om te blijven wachten. Na 20 minuten stil te hebben gelegen op m'n bed, dacht ik gewoon 'fuck it', en ben ik een joint gaan roken.

Misschien probeer ik dit ooit wel eens opnieuw, maar geduld heb je alleszins nodig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...



hahahaha dit ziet er toch echt hilarisch uit!!!!

het klinkt verder wel interessant, ze gebruikten het om bepaalde beelden mee door te geven.. De testpersonen (a en B) kregen dan 4 plaatjes te zien en geblinkdoekt moesten ze hetzelfde plaatje kiezen, de kans is dus 25%, maar na de ganzfield test waren de uitslagen soms rond de 40%!
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden