Capsules


Recommended Posts

Is er iemand die zijn truffels in capsules doet? Dit lijkt me echt het aller beste, zonder smaak en snel die dingen achterover werken :P Alleen doet de man in ''Drug inc. - Hallucinogens'' stelt zich er nogal over aan, want hij trekt een bek niet normaal :P Maarja wie koopt er dan ook capsules die naar honden poep smaken :roll:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jup.. M'n vriendin vindt de smaak van truffels maar niks, dus die neemt ze altijd als capsules. Drogen, door de koffiemolen en met zo'n kek apparaatje in capsules duwen.. Best handig, goed te doseren en makkelijk te bewaren. Qua smaak is het nog steeds geen hoogstandje, de caps smaken een beetje naar karton, maar iig geen truffelsmaak.

Theoretisch zou het de opname van de actieve stoffen een beetje vertragen, aangezien die bij normaal eten al begint in je mond (via je wangslijmvlies), maar heb iig mijn vriendin daar nog nooit over horen klagen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat het de duur van opkomst niet vertraagd want als de caps eenmaal open zijn dan heb je meteen een veel groter oppervlak (omdat ze Door de molen zijn gegaan) waardoor ze sneller opgenomen worden. Dus ik verwacht niet dat er een merkbaar verschil in zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb onlangs truffels gedroogd en die in een koffiemolen vermalen, capsule maker machine heb ik van de moeder van een vriend van mij gekregen toen ze hoorde dat ik into the psychedelica was. ''kan hij het spul mooi in capsules stoppen'' 8-)

hahah geweldige ouders heeft ie :P. maar goed 4 dosissen gedroogd en die zitten nu in 36 capsules. ik heb ze nog niet gebruikt omdat ik nog niet weer een trip kon maken, maar zodra ik dat wel doe schrijf ik meteen een report erover :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 11 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden