Centerparcs trip


Recommended Posts

Hallo mede psychonauten! :mrgreen:

Een paar weken terug heb ik, samen met een goede maat, een trip gemaakt in het subtropisch zwemparadijs van centerparcs. We hadden twee sitters geregeld (mijn vriendin en een vriendin van haar) en hadden er veel zin in. We begonnen de trip door in een kleedhokje te gaan zitten met de truffels, een pak drinken en van die pinda's met chocolade eromheen. 8-) We namen eerst zo'n pinda in de mond, wat truffels en daarna nog zo'n pinda, kauwen en wegspoelen (heb geen truffelsmaak geproefd!). We hebben een bakje atlantis gedeeld, dus was de dosering 7,5 gram atlantis per persoon. :D

Dus wij alvast het verwarmde lavendelbad in, beetje praten en toen begonnen we te merken dat onze humor naar een lager niveau begon te zakken en de stenen er super mooi en full HD uit begonnen te zien. Na wat bepraat en gelachen te hebben waren we op de piek en dacht ik: ''Laat ik een koprol maken!'', dus ik maak die koprol en de CEV's waren super wazig en toch heel helder, ik was meteen gedesoriënteerd en het kieteligge gevoel in mijn buik was een stuk heftiger dan normaal, helemaal gaaf gewoon! :mrgreen: Dus ik deze ervaring delen met mijn trippartner, waarna hij ook een koprol maakte en het ook helemaal geweldig vond. :D

Op naar de wildwaterbaan! Toen we het lavendelbad uit kwamen voelde de zwaartekracht echt ontzettend raar aan en moest ik er echt even aan wennen, sowieso is lopen tijdens een trip al wazig. Eenmaal aangekomen in de wildwaterbaan zaten we er een beetje bij zo van: ''Wat is dit een domme manier van onszelf vermaken, dat kunnen alleen mensen weer verzinnen natuurlijk'', maar tegelijkertijd konden we er zelf ook wel van genieten, omdat we dachten: ''Laten we gewoon dom meedoen'' :P In de stroomversnelling leek alles in slow motion te gaan, als een film bij een hele hoge resolutie zo soepel dat alles ging, echt tof!

Hierna werd het allemaal best wel druk en benauwd, je merkt wel echt dat het niet de ideale plek is om te trippen. Overal was herrie, in het bubbelbad zit je in zo'n krappe ruimte met allemaal onbekende mensen en die kleine kinderen rennen ook maar wat voor je voeten door. :P Op een gegeven moment, terug in het lavendelbad, stond ik tegen de muur aan en de andere vier stonden in een halve cirkel om me heen. Opeens voelde ik me heel claustrofobisch en ik hallucineerde dat ze me helemaal overkoepelde en op me neer keken, toen ben ik maar even met mn hoofd onder water gegaan om te 'resetten' (wat goed werkte). :D

Op het laatst gingen we nog even van de glijbaan af, wat ook echt tof was! Heel soepel ging het weer qua visueel, maar de rit was chaotisch en komisch. :mrgreen: In de rij voor de glijbaan was het wachten wel vervelend, maar hebben we ons ook wel kunnen vermaken met onze humor (waar de sitters dus niks van snapte al de gehele trip lang).

Onder de douche hadden mijn trippartner en ik een non-verbale communicatie van wel een kwartier waarin we, voor mijn gevoel, een heel gesprek aan het voeren waren :P Nog even naar de wc, waarin het (zoals gewoonlijk op de wc) weer even tof hallucineren was! :mrgreen: En dan omkleden. Ik zat in een kleedhokje met mijn vriendin, maar voelde geen moment de zin om haar aan te raken of hoe je dat ook wilt noemen :P In het hokje voelde het een beetje krap en wilde ik er zo snel mogelijk uit (niet als een psychopaat ofzo, het was gewoon niet aangenaam).

Na het omkleden en de make-up sessie van de dames zijn we nog even aan een tafel gaan zitten om de laatste na-space uit te zitten zodat we aan konden rijden. Hier hebben we nog wat gepraat en gedronken. Mijn trippartner zou rijden, naar mijn gevoel waren we nog niet helemaal uit getript, maar hij zei van wel dus vooruit dan! :mrgreen: De autorit verliep vlekkenloos en we zijn veilig bij het huis van mijn vriendin aangekomen waar we de rest van de dag hebben gezeten.

Al met al was zo'n zwembad niet de allerbeste locatie om te trippen, maar was het toch een geslaagde trip! :mrgreen: Kunnen we toch weer afvinken dat we getript hebben in een subtropisch zwembad 8-) Ik hoop dat jullie mijn tripreport leuk en makkelijk te lezen vonden, tips zijn altijd welkom!

Greetings from outerspace! :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

super tof report urukhai. Ik heb zelf ook een keer met een goede vriend van me in een zwembad getript. Tegen alle tips en hints in die op alle fora te lezen zijn en we kwamen er ook achter dat het toch echt wat te druk was ;) En met dat autorijden , als er wel wat was gebeurd was je goed de sjaak geweest :o

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hartelijk dank! :D

Als er wat was gebeurt zouden ze er toch niet achter gekomen zijn dat we tripte, omdat daar niet direct een test op is (zoals bv blazen met alcohol). Buiten het feit dat ongelukken vervelend zijn natuurlijk :P het is inderdaad nogal wat te druk ja, door die overload aan prikkels die je binnen krijgt wordt het heel druk in je kop en kun je er ook niet optimaal van genieten. :roll: Maar hopen dat het snel lente wordt, dan kan er weer buiten getript worden! :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk report! Lijkt mij ook erg leuk om te zwemmen tijdens de trip, alleen die drukte lijkt me echt niks. Voelde je je niet constant "raar bekeken" door mensen?

Een vriend van mij heeft een eigen zwembad, dus misschien in de zomer maar een keer proberen.. :D

Zou ook wel een keer met mijn vriendin truffels willen proberen. Alleen ik weet niet echt hoe ik dat moet voorstellen aan haar. :roll: Ben bang dat ze het totaal niet cool vind.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik voelde me niet echt aangekeken, maar je hoorde gewoon overal herrie en er was overal drukte. In zo'n omgeving kun je niet even van de stilte genieten en tot je zelf komen, door de overdaad aan prikkels die je binnen krijgt.

Wat ik ook merkte is dat, hoe meer prikkels je binnen krijgt, hoe harder je tript. in het zwembad tripte ik een stuk harder dan toen we in het buitenzwembad gingen zwemmen voor de rust (het was winter, dus niemand zocht naar buiten :P )

Ik wil het ook een keer met mijn vriendin doen, ze wil het zelf ook proberen dus wat dat betreft zit ik wat beter in het zadel ;) Al ben ik wel een beetje bang voor de reactie van haar ouders naar mij toe, stel ze zouden er ooit achter komen. :P Mijn ouders weten het van mij ook nog niet, hopen dat ze er niet achter komen :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden