Met wat zou ik beginnen?


Recommended Posts

Ok, ik ben nieuw in het gebruiken van psilocybe.

De enige geestverruimende middelen die ik in men leven tot hier toe heb uit geprobeerd is XTC (4 achter elkaar geslikt, geen hol van gemerkt)

1 LSD kartonnetje, ook niets van gemerkt. 1 keer een bolletje speed (speed in rolvloeitje). Niets van gemerkt.

En natuurlijk, jointjes. Van wiet voel ik me meestal zo erg wazig. Ik ga dan meer tot besef komen als ik iets verkeerd doe.

Nu heb ik altijd eens graag paddos willen uit proberen. Een vriend van me , die kwam eens onder invloed naar me toe.

Ik was hier natuurlijk van op de hoogte. We besloten film te kijken. En op een bepaald moment zegt hij 'ligt het aan mij of komt het plafond nu naar beneden?' Ik beelde me zo in wat hij ervaarde. Het leek me wel vet om dit zelf eens te proberen.

Maar ik was toen amper 14 jaar. Ben er nu 20, dus de dingen die ik heb geprobeerd waren niet op die jonge leeftijd :P

Anyway, ik had totaal geen idee hoe ik in hemelsnaam aan die paddos moest geraken. Een aantal jaren geleden was ik bij een vriendin van een vriendin, en die deed haar ijskast open en ik zag in een glimp paddestoelen in een zakje liggen.

Ja ik wist natuurlijk dat het over paddos ging.. Ik dacht 'was dat mijn ijskast maar'. Tot de dag van gisteren, was ik op Partyflock de nieuwste feesten aan het checken. En opeens duikt er een banner van boven op. ZAMNESIA.

Ik zag staan smartshop, paddos. Dus ik gelijk op geklikt, en ja ik was meteen verkocht zodra ik zag wat je daar kon krijgen.

Meteen heel veel informatie opgezocht over welke soort wat voor effect geeft. Ik wou beginnen met het Mexicaanse kweeksetje omdat ik op verschillende forums gelezen had dat die goed voor beginners is. Maar jammer genoeg was die uitverkocht. Dan was er nog een andere die ook te doen is voor beginners, maar die was natuurlijk ook uitverkocht :(