Recommended Posts

Goeiemiddag aan allen! Alhoewel deze report over een trip gaat die al 2 maanden geleden plaatsvond, moest ik hem toch delen. Ik woon in België en er wordt in mijn omgeving heel wat wiet gesmoord, maar men spreekt nooit over truffels, wat in mijn mening wel bizar is aangezien het 'legaler' is dan wiet, en het ook een veel sterker effect heeft. Anyways, here we go: alleen thuis, in de woonkamer. Alle gordijnen waren toe, lichten aan en de elektrische verwarming (met een vlam dus) stond vrij hoog. Het was iets van 23 graden. Ik was heel zenuwachtig dus besloot ik om naar een bekende film te kijken (Shawshank Redemption) om me als het ware een beetje op m'n gemak te voelen. Ik at ze zoals voorgeschreven op door heel goed te kauwen. De smaak viel enorm tegen, dus ik pakte een flesje Corona om de smaak weg te krijgen. Zo bleef ik een 40-tal minuten naar tv kijken. Ik voelde me totaal niet gek of high of wat dan ook. Na die 40 minuten ging ik naar het toilet waar een spiegel staat. Het was een enorm raar gevoel om mezelf te zien, ik kreeg er haast een lachbui van. Ik ging terug in de zetel zitten en toen begon het echt te werken, héél subtiel en traag weliswaar. De ene lachbui kwam na de andere, dingen begonnen te vervormen. De gordijnen gingen van links naar recht, een kartonnen doos werd rond, en dan weer normaal. Ik had alle aandacht verloren van de film en ik besloot die dan ook uit te doen. Ik zette in de plaats een cd op met Afrikaanse muziek, heel cheesy maar ach. Die muziek was f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h. Ik hoorde mensen drummen, er werd gezongen en gedansd. Terwijl ik op de zetel lag, sloot ik m'n ogen en ik bewoog m'n hoofd ritmisch heen en weer. Het was alsof ik daar was, bij de mensen die die muziek maakten. Het was zo intens en spiritueel. Vervolgens keek ik om me heen en op het uiteinde van de zetel lag een knuffel van een giraf. De vlekjes van die giraf begonnen in twee groepen symmetrisch met elkaar te dansen op de muziek. Daarna dronk ik wat van m'n flesje Corona, ik keek naar het gouden goedje en het schuim, en het deed me denken aan een leeuw die ik als het ware opdronk. Het is erg moeilijk om het uit te leggen, maar die hitte, de muziek, die 'leeuw' in het flesje, het was zo spiritueel en magisch. Wat ik ook nog goed herinner was het volgende. In onze woonkamer hangt er een blauwe schilderij met vreemde vormen in. Als je in normale toestand naar die schilderij kijkt, zie je, als je lang genoeg kijkt, vage menselijke vormen. Toen ik in mijn toestand er naar keek, zag ik een vrouw en een man de liefde bedrijven. Ze waren in mijn ogen zelfs aan het bewegen! Ik zag leeuwen en kinderen die aan het spelen waren. Er zijn ook zwarte strepen op de schilderij. Ik zag die strepen bewegen maar de rest van het schilderij niet. Ook leek het alsof ik op een bepaald punt keek van de schilderij, en al de rest van mijn zicht werd vervaagd door vreemde wolken.

Uiteindelijk ben ik zo'n 3 à 4 uur in de woonkamer gebleven. Toen het wat uitwerkte, ging ik naar m'n bureau en chillde daar nog wat op de computer en m'n playstation. Een van de redenen waarom ik dit nu pas schrijf, is omdat ik volgende week opnieuw Atlantis truffles ga proberen, maar nu met een onervaren vriend. We gaan wrss dezelfde setting doen. Ik kijk er alvast erg hard naar uit!

Ik wil ook nog eens magictruffles bedanken voor de snelle levering en ook de mensen die hier trip reports deelden! Die reports maakten me heel wat geruster. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk trip report, ook leuk om te lezen.

Zie je ook het verband met afrikaanse muziek en een leeuw in een flesje corona haha.

Ikzelf leg ook altijd het verband met de muziek dat ik op dat moment luister. :D

Greetz joerie

We zien je volgende report graag tegemoet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk eerste reportje hoor Zephyrus. De volgende keer hoor ik graag nóg meer details! :) En blijf inderdaad vooral hier bij Magic Truffles bestellen, geweldige service en gegarandeerd goede kwaliteit.

Leuk trip report, ook leuk om te lezen.

Zie je ook het verband met afrikaanse muziek en een leeuw in een flesje corona haha.

Ikzelf leg ook altijd de verband met het muziek dat ik op dat moment luistert. :D

Greetz joerie

We zien je volgende report graag tegemoet.

Gewoonlijk ben ik geen taalpurist, maar ik kon het niet laten om je gigantische spellingsmissers even duidelijk aan te geven. Je mag ze zelf verbeteren, Joerie. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

@vloeibaregedachtes

Geen punt hoor, Normaal lees ik altijd mijn posts na!

Omdat ik altijd via mijn telefoon post gaat er nog weleens wat verkeerd. Woorden worden nog weleens omgedraaid, aan elkaar gezet of veranderd. Het was nog net geen brEeZah of msn taal :lol:

Bedankt voor de tip.

Joerie ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden