Recommended Posts

Gisteren heb ik voor de tweede keer truffels gebruikt. Laat ik hier maar een report over schrijven, om het voor mezelf een beetje op een rijtje te krijgen. De eerste keer dat ik truffels deed (ook Tampanensis), was ik bang voor een bad trip en nam ik maar 10 gram. Hierdoor werkte het bij mij niet zo goed.

Set en Setting:

Ik zou gaan trippen met A en T gaan trippen, twee vrienden. Om half 1 zou R ook komen, maar die zou niet meer aan de truffels gaan. Het was bij T thuis, omdat zijn ouders op vakantie waren. Hij had de woonkamer omgetoverd tot een waar trippaleis, genoeg lichten (rood/oranje/blauw) en had boxjes naar beneden gehaald voor muziek. Van tevoren hadden we bepaald dat we muziek op zouden zetten van MrSuicideSheep (http://www.youtube.com/user/MrSuicideSheep).

Trip:

We waren al even bij T thuis, maar nu het echt donker was, rond 21.00, kwamen de Tampanensis-truffels op tafel. De vorige keer vond ik de smaak zo vies dat ik nu besloten had er een vanille-toetje bij te eten. We begonnen te eten, en de smaak viel door het toetje reuze mee. A en T hadden er de vorige keer niet zo'n last van, en aten ze gewoon zo. A en T hielden het maar moeilijk in. Toen het bordje helemaal leeggesnoept was en we ieder 15 gram op hadden, zetten we muziek aan en gingen we liggen op de bank. Wachten dan maar.

Rond 21.15 begon A de eerste dingen te voelen, hij had het al over lichte visuals en voelde zich gewoon goed. Ook T zag al wat visuals. Bij mij duurde het iets langer, maar toen ik op een gegeven moment naar de muur keek, zag ik die langzaam van me af gaan. Helemaal vet! Ik had dit de eerste keer ook licht, maar nu was het helemaal super. :D Ik zag ook steeds dingen bewegen in mijn ooghoeken, maar zodra ik erop focuste bleven ze normaal. De muur was heel interessant tot ik me op een gegeven moment omdraaide. Ik keek naar de leuning van de bank waar ik op lag. Ik voelde me heel erg verbonden met de bank. Op dat moment deed T een lamp aan waardoor de vloer blauw kleurde. Ik zag allemaal stof op de vloer liggen, maar het ene moment waren het maar een paar stofjes, en toen veel meer. Ook het laminaat kwam op sommige plaatsen omhoog, of ging juist naar beneden. Heel mooi schouwspel om te zien! :D

Toen bedacht ik me dat ik graag een sigaret wilde, ik zette mijn benen op de grond, en zag alle glowsticks op tafel liggen. Ik pakte er een op en keek ernaar. Ik was allang vergeten dat ik een sigaret wilde, want dit was veel interessanter. De reis om mijn schoenen aan te doen en mijn jas te pakken leek toch veel te groot. Toen ik dit zei moesten A en T er hard om lachen maar ik was hartstikke serieus! :)

Op een gegeven moment besloot ik op aanraden van A en T mijn ogen dicht te doen en te kijken naar de CEV's. Moeilijk uit de leggen hoe ze eruit zien, maar het waren allemaal kleine vormpjes die in spiralen ronddraaiden en steeds wisselden van plek.

“Kijk dit nou! Zo fucking blij!†riep A over zijn CEV's en hij moest hier enorm hard om lachen. Door zijn gelach werden de vormpjes in mijn CEV's langzaamaan Patrick Ster en lachende Mario-paddestoelen. Ze werden steeds kleurrijker en vrolijker. :D Toen T aan A vroeg of ze 2D of 3D waren begonnen ze bij mij ook opeens 3D te worden. Steeds dichterbij, en dan weer weg. De muziek werd steeds mooier en vrediger naarmate het later werd. Mijn armen gingen omhoog, en bewogen heen en weer. Toen ik hiernaar keek voelde het niet alsof het mijn eigen armen waren, maar die waren er gewoon. Ik was alleen mijn zicht. Alles wat ik van mezelf zag voelde niet als mij, alleen mijn ogen en hersenen. Toen ik wat meer focuste op mijn handen, zag ik dat er een slow-motionspoor achteraan kwam. Heel freaky, maar T had al gezegd dat dat zou gebeuren. :shock:

We begonnen een beetje te praten over wat we zagen, en toen stelde T voor om een rondje buiten te lopen. A zag dit niet zitten, maar ik en T zijn een stukje gaan lopen. ID-kaart mee voor het geval dat. We vonden het allebei erg spannend ;) , en liepen naar een stoplicht. Er was geen verkeer, maar T drukte toch op het knopje om het stoplicht op groen te laten gaan. Dat gebeurde niet meteen en toen stonden we daar te wachten bij een leeg kruispunt. Meteen kwam er een meisje om een hoekje gefietst waarna ik snel ben gaan lopen, ondanks dat het nog rood was. ‘Anders lijk je fucking stom' dacht ik nog.

Er zijn zoveel regels waar je je aan moet houden in deze maatschappij. Je kunt niet eens een stoplicht oversteken zonder je aan bepaalde regels te houden. Zelfs als ik me houd aan de regels van de overheid, vinden mensen je nog vreemd als je niet door rood loopt. Je moet je altijd aan sociale regels houden, en dat sloeg toen wel bij me in. :|

We liepen verder naar een stukje gras. Hebben daar even op een heuveltje gelegen waar niemand ons zag en omhoog gekeken naar een boom. Alle takken stonden precies in zeshoeken bij mij. T vertelde later dat hij ze in vierkanten zag. We hebben daar nog even naar bomen staan kijken zijn toen teruggelopen. Lopen duurde wel lang maar het gingen volledig automatisch. Toen we weer bij de voordeur stonden, kwam de kat van de buren op ons af. We aaiden hem en T zei dat hij best mee naar binnen mocht. We lieten de deur open en de keuze was aan de kat zelf. Hij besloot naar binnen te komen, en ik ging even kijken hoe het bij A was.

A vertelde dat hij minstens een half uur op zoek was geweest naar een aansteker, en in slaap was gevallen op de bank. Hij had zichzelf hierbij horen snurken en zien slapen. Ik gaf A zijn aansteker en ik ging weer bij de kat kijken en deze besloot net weer naar buiten te gaan. We hebben nog even gechillt, en toen kwam R. We wisten nu dat het half een was, maar voor ons gevoel waren we al zes uur bezig. We hebben wat met hem gepraat, en een kinderfilm opgezet. Op die manier zijn we uitgetript. Na nog een andere film zijn we om een uur of zes naar huis gegaan.

Uitstekende trip! Volgende keer neem ik wel een iets sterkere, maar voor een eerste goede trip was het helemaal prima! :D:D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Toen T aan A vroeg of ze 2D of 3D waren begonnen ze bij mij ook opeens 3D te worden.

Dat is echt het aller-stoerste aan CEV's, je kunt ze iedere kant op sturen die je maar wil.. Zin in roze olifanten? Circussen vol :D

Dat van die "sociale regels" kom ik ook steeds tegen in m'n trips, waardoor m'n behoefte om te conformeren alleen omdat het "de bedoeling" is steeds meer afneemt.. Mensen zitten veel te vaak vast in een leven waar ze door de regeltjes in gedrukt zijn, terwijl het juist buiten het gebaande pad veel leuker is :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden