Eerste keer truffels "Tampanensis" Magisch en onvergetelijk


Recommended Posts

Locatie: Mijn huis en buiten

Voorwerpen: Breaklight, Laptop en paaseieren

Truffel: Tampanensis 15 gram

Personen: Alleen ik

Vandaag was het eindelijk zo ver. Mijn eerste truffeltrip. Na veel te hebben gelezen was ik heel enthousiast en kon ik niet wachten. Ik woon nog bij mijn ouders alleen dit was geen probleem want het hele huishouden lag al diep te slapen rond half 12 :)

[23] Ik begon water te koken en pakte een beker klaar met de cup a soup en truffels.

Toen ik uiteindelijk de truffels klein had gemaakt en in de cup a soup had gedaan was het zo veer.

[00]Ik liep naar de huiskamer toe waar de laptop stond met allemaal links klaar voor gebruik.

Ik besloot comedy central aan te zetten terwijl ik het weg werkte. De eerste paar happen en slokken gingen nog wel maar toen werd het ineens wat moeilijker. Ik ging een paar keer echt bijna over mijn nek. Dit kwam niet door de smaak, maar door het idee en de toch ietwat aparte smaak daardoor. Dit vond ik wel erg jammer en hoopte dat het snel zou afzakken.

[00]Ik voelde nog steeds niks. Ik vroeg me af hoe lang het zou duren voordat het begon te werken. Ik had op internet gelezen dat het na 20 minuten zou beginnen te werken. Het enigste wat ik voelde was maagzuur dat redelijk snel omhoog kwam. Ik liep zo snel als ik kon naar de bijkeuken. Deed de deur van het slot en stond bijna over te geven in de achtertuin. Er kwam echter bijna niks uit maar toch wat. Dit luchtte enorm op. :) Mijn hoop dat het zou werken zakte een beetje af. Ik ging vervolgens weer naar binnen en kwam even bij terwijl ik tv keek.

[00] Toen ik daar weer zat was het net alsof alles in één keer donkerder waas dan normaal. Met mijn toen al wat minder nuchtere hoofd dacht ik dat ik het me verbeelde. Toen ineens was alles weer licht. Ik keek wat om me heen en het leek wel alsof de tv langer en breder werd als ik er lang naar staarde. Toen besloot ik de tv uit te doen en wat muziek aan te zetten. Ik klikte het album “Wish You Were Here†van Pink Floyd aan, en begon te relaxen. Ik voelde me heel relaxed en luisterde naar het magische geluid van Pink Floyd. Toen besloot ik mijn ogen dicht te doen en die waren ook direct weer open toen ik het gevoel had iets over mijn been heen liep. Het bleek uiteindelijk niks te zijn, maar ik begon wel al lichte closed eye visuals te krijgen. Dit vond ik heel erg gaaf en besloot mijn ogen een tijdje dicht te houden ^^ Toen ik ze open deed was de laptop niet meer recht. Het leek een soort driehoek. Hier kon ik niet bij. Toen keek ik naar mijn broek en mijn broek leefde! Toen ik dichterbij keek bewoog mijn broek gewoon. Het leefde. Ik begon me toch blij te worden toen ik dat zag. Ik wist dat je ging hallucineren. Maar dit had ik nooit verwacht. Toen ineens kreeg ik de drang om naar buiten toe te gaan. Toen ik opstond voelde ik me een reus in een hele aparte wereld.

[1] Ik stond in de bijkeuken mijn jas en schoenen aan te trekken. Toen ik de deur open deed en naar buiten stapte was ik niet meer mezelf. Ik was een “space cowboy†Het huis was mijn basis, en ik was nu op een onbekende planeet. Ik begon wat te lopen. Het waaide best wel heel erg hard en het was koud die dag. Alleen ik voelde de kou natuurlijk niet :mrgreen: Toen bedacht ik me ineens ik heb een breaklight in mijn jaszak. Ik haalde hem eruit brak hem doormidden en het begon langzaam licht te geven. Ik deed hem met een touwtje dat ik erbij kreeg om mijn nek heen en dat was mijn magische veiligheidsstaaf geworden. Deze heb ik overigens in mijn hele trip dicht bij me gehouden.

Toen ik een stukje had gelopen begon ik te praten en dacht ik “Wow..een stem. Die heb ik helemaal niet nodigâ€. Ik keek naar de volle maan en dacht ineens aan mezelf. “Ik ben hier nu niet. Ik lig op de bank in de huiskamer. Mijn innerself loopt hier nu rond†Zo voelde het toen voor mij heel even.

Toen ik besloot richting huis te lopen weer keek ik op naar de man en de man was niet rond meer, maar het kreeg een vorm. Het werd een grofgetekende vlinder. Ik stond met open mond te kijken naar de vlinder in de lucht. Het gaf me een goed gevoel dat die vlinder me overal naartoe volgde, en het licht in het duister was voor mij. Ik besloot nog maar wat verder te lopen. Ondertussen was ik druk in gedachten of het nou een vlinder was of niet. Toen ik al een tijdje liep keek ik voor de zoveelste keer omhoog en nu was het geen vlinder meer, maar het was een groot kristal geworden. Mij brein vond dit echter niet zo fijn, en ik besloot zo snel mogelijk weer naar huis toe te gaan “mijn basisâ€. Het kostte me wel moeite om weer naar binnen toe te gaan omdat iets in mij wel de hele nacht buiten wou blijven.

[1]Toen ik binnen kwam besloot ik wat te eten want ik had wel honger gekregen. Ik pakte een koekje en begon deze op te eten. Ik at wel heel erg raar. En het ging moeilijk. Ik heb ook wel een aantal keren in de spiegel gekeken en elke keer dacht ik weer “Wat zijn wij ook raar eigenlijksâ€. Ik voelde me moe maar wel trippy. Alles bewoog om me heen. Ik liep naar de bank die lekker zacht was, zette het album Abbey Road van The Beatles op en ging languit liggen. Als ik naar de gordijnen staarden was ik helemaal weg en leek het net alsof ik in een soort vallei stond.

[2]Rond deze tijd kwam ik ook echt op mijn hoogtepunt van de trip terecht. Ik heb een paar keer eerder getript op xtc, maar ik heb het nog nooit zo intens gevoeld. En de closed eye visuals waren prachtig. Evenals de hallucinaties die ik kreeg met mijn ogen open. Ik was elke keer weer ergens anders. Dit is moeilijk te beschrijven en jullie weten natuurlijk allemaal wel waar ik het over heb ;) En voor degene die het niet weet, je moet het echt zelf ervaren. Ik kwam ook op een gegeven moment op een punt waarbij ik de muziek echt voelde. Ik had wel één kleine inzinking waarbij ik dacht waarom leef ik? Wat is het nut ervan? Uiteindelijk zijn we allemaal alleen. En toen had ik het liefst iemand naast me. Maar naast dat, heb ik echt nog nooit zo genoten als in deze trip. De volgende keer maar Atlantis en zien wat voor trip die me brengt :)

Ik denk ook dat ik het dan met iemand samen ga doen. Alleen trippen vond ik helemaal geweldig omdat ik alles kon wat ik ook maar wou, alleen toch had ik soms ook wel graag gewild dat er iemand bij was.

Ook wil ik nog mijn complimenten geven aan magictruffels voor de snelle en discrete levering. Dit was echt iets om nooit te vergeten. De volgende keer ga ik echter wel alles fijn malen.

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn tripreport :) Dit was het wel zo'n beetje samengevat :D

PS: Dit is niet 100% nuchter getypt. Tijdens de trip heb ik wat opgeschreven en na de tijd de rest

Edit: Wat ik ook nog heb gedaan is, ik ben op facebook geweest om een maat op te zoeken waarmee ik contact op zou nemen tijdens de trip om te laten weten dat alles relaxed ging. Ik kon niet normaal naar de foto's van de mensen kijken. Dat was gewoon raar. Moeilijk om uit te leggen. Dit had ik weg gelaten en vond het wel leuk om het er nog bij te zetten :) Ik herinner me weer steeds meer, maar ik laat het report verder voor wat het is ;)

Hier nog eventueel een link over mijn muziek tijdens de trip muziek/mijn-tripmuziek-tijdens-mijn-eerste-truffeltrip-t524.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik was een “space cowboy†Het huis was mijn basis, en ik was nu op een onbekende planeet.

Briljant :D

Heel goed om te lezen dat je 1e keer truffelen zo relaxt is gegaan.. Ik snap je dingetje m.b.t. alleen trippen, helemaal omdat er soms dingen zijn die echt veel leuker zijn als je ze kunt delen, heb echt prijsloze discussies gehad tijdens een trip.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk report!

Ik heb nog nooit alleen getript, ik zou het wel graag een keer doen maar ik denk dat het heel erg eenzaam kan voelen. :P

Dat gevoel van het opstaan en je een reus voelen herken ik heel erg, het gebeurt bijna elke keer als je op staat. Ook moet ik altijd even mijn balans terug zoeken als ik op sta. Uit het water klimmen in mijn centerparcs trip was nog raarder, maar wel te vergelijken.

Zo'n breacklight is zeker wel een leuk en beschermend voorwerp, net een soort van light of Eärendil uit Lord of The Rings! :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heel goed om te lezen dat je 1e keer truffelen zo relaxt is gegaan.

Het ging inderdaad best wel goed ja :) Op dat ene kleine momentje van eezaamheid na ging het perfect. Alleen omdat je geen kou of wat dan ook voelt krijg je wel aparte ideeën als je buiten loopt. Dat was voor mij het teken om weer naar binnen te gaan :P

Ik heb nog nooit alleen getript, ik zou het wel graag een keer doen maar ik denk dat het heel erg eenzaam kan voelen.

Zelf heb ik er geen last van gehad op één moment na. Maar dat is voor iedereen natuurlijk weer persoonlijk ;) Van mezelf ben ik wel een persoon die af en toe wel graag alleen is. En zo'n trip alleen is heel anders dan met vrienden. Vooral in eigen huis. Maar wat ik wel weer heel mooi vond, was dat ik mijn eigen gang kon gaan en in alle "eenzaamheid" helemaal met mezelf bezig kon zijn :)

Zo'n breacklight is zeker wel een leuk en beschermend voorwerp, net een soort van light of Eärendil uit Lord of The Rings!

Inderdaad :D Echt je eigen persoonlijke lichtstaaf. En vooral toen ik hem om mijn nek had hangen voelde ik me intens blij en veilig :) En na de trip dacht ik ook direc aan Lord Of The Rings. Blijven toch echt mijn favoriete trilogy en films :mrgreen:

Blij dat jullie het een leuk trip report vinden ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden