Recommended Posts

Geachte truffelaars,

Morgenavond gaan we met z'n vieren gebruik maken van Psilocybe Hollandia. Maar, ik ben verkouden!! Nu kan ik erg weinig informatie vinden over het gebruik van mushies en verkoudheid, alleen dat de combinatie verkoudheid/LSD niet fijn is.

We hebben wel eens eerder truffels gehad, maar blijkbaar van een heel ander kaliber dan de Psilocybe Hollandia.

Kan iemand mij advies/tips geven en ervaringen delen?

Mvg Roebijn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan natuurlijk wel, maar het lijkt me niet een combinatie die lekker tript. Als je b.v. door je verkoudheid moeilijker ademt dan zou je daar tijdens het trippen last van kunnen krijgen. Om relaxed te kunnen trippen moet je zo weinig mogelijk factoren hebben die je afleiden/ storen/ irriteren etc.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe erg je verkouden bent, maar ik heb in het verleden een trip moment laten schieten door m'n verkoudheid, juist omdat ik bang was er last van te gaan krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat je toch een bepaalde mate van mentale weerbaarheid nodig hebt, die je normaal wel hebt. Maar aangezien je ziek bent en daardoor lichamelijk toch verzwakt, is het misschien niet verstandig om hoge doseringen te doen. Het wordt sowieso aangeraden om goed uitgerust en uitgeslapen te trippen. Ik weet niet hoe ziek je bent, met een kleine verkoudheid zal het niet zo veel kwaad kunnen denk ik, maar je kunt voor de zekerheid beter rustig beginnen en bijpakken ofzo ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve medetrippers.

Bedankt voor jullie advies. Ik ben al minder verkouden dan voorheen

En ga het vanavond proberen met een minimale dosis. Ik ben gewoom thuis met vertrouwde vrienden om me heen.

Ik laat jullie weten hoe het me is bevallen haha.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...

Gisteren werd ik wakker en merkte ik dat ik flink verkouden was. Last van m'n keel en een flink verstopte neus. Dagen ervoor had ik ook al de beginnende tekenen gevoeld van een opkomende verkoudheid of ziekte. 'Helaas' had ik gisteren ook een trip gepland staan, niet ideale timing dus dacht ik.

 

Na op te staan uit bed voelde ik niet zo veel meer van mijn verkoudheid, maar ik wist dat dat niet zomaar zo snel verdwijnt, het was er nog wel op de achtergrond. Toch besloten gewoon te trippen, als ik geen narigheid/afleiding voel zal de trip in ieder geval goed kunnen verlopen dacht ik. Als ik de volgende dag dan extra zwaar verkouden ben dan neem ik dat maar voor lief. Om toch de verkoudheid zoveel mogelijk tegen te gaan heb ik in de uren vóór de trip flink wat vitamine C naar binnen gewerkt met behulp van pure sinaasappelsap en veel water gedronken.

 

Toen mijn trip begon rond een uur of 18.45 totaal geen last gehad van de verkoudheid en het werd mijn heftigste en mooiste trip tot nog toe, zeker een level 4 die ik nog niet eerder bereikt had. Om te concluderen dat dit door de verkoudheid komt lijkt mij een beetje voorbarig, maar ik kan in ieder geval bevestigen dat trippen terwijl je verkouden bent dus prima kan! Althans, als je je niet actief slecht of afgeleid voelt door de verkoudheid, ik kan mij voorstellen dat als dit wel het geval is dit afleid van de trip en het de trip minder fijn maakt. Aan de andere kant heb ik ook een keer getript toen ik flinke spierpijn had in mijn been, tijdens de trip totaal niet gevoeld en veel gelopen. Dag erna voelde ik het wel weer meer.

 

Nu ik weer ben opgestaan voel ik geen verkoudheid meer, de truffels hebben mijn verkoudheid genezen?

 

EDIT: Dit laatste is iets te vroeg gejuicht. 's Avonds is de verkoudheid weer teruggekomen namelijk. Maar ik blijf bij de conclusie dat het in principe prima te combineren is met trippen zolang het op de achtergrond is en je er niet actief last van hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden