1e keer trippen 10 gram atlantis


Recommended Posts

Hallo iedereen op dit forum :D

Ik ben vrij nieuw in ieder geval als geregistreerd lid, ik heb al wel heel wat rond zitten spitten op dit forum vanwege de vele leuke topics.

Maar we zijn hier natuurlijk voor een trip report dus let's go.

Trip info:

Wat?: 10 gram Atlantis (Inner visions)

Waar?: Thuis

Met wie?: Alleen

Hoe laat?: 8 uur was tijdstip van inname, 9 uur begon de trip pas echt.

Na mij twee jaar verdiept te hebben in trip middelen als Paddo's en truffels had ik besloten dat het in 2013 er maar eens van moest komen om er zelf achter te komen wat dit nou allemaal is.

Ik had 10 gram Atlantis besteld van het merk Inner Visions, een echte reden had ik niet om deze te kiezen maar de naam sprak mij wel aan.

Toen ik de volgende dag de postbode in de verte al zag aankomen kwam er gelijk een dikke smile op mijn gezicht het zou dan ook gelijk deze avond zijn dat mijn hoofd voor de eerste keer op vakantie ging.

Ik had mij voorgenomen om na ontvangst van de truffels geen verhalen meer op het internet te lezen om zo enige invloeden van buitenaf te beperken. (een hoop drama verhalen zijn namelijk te vinden)

Ik had het pakje met de truffel open gemaakt en schrok gelijk van de geur die mij tegemoet kwam, dit zou niet makkelijk worden om naar binnen te krijgen wist ik toen al. Vervolgens ongeduldig een mes gepakt en het in veel te grote stukken gesneden en vervolgens gemengd in vanille vla.

Door de grote stukken ging dit met veel kokhalzen naar binnen maar het is me gelukt!

Gespannen als ik was begon ik gelijk na inname wat om me heen te kijken, er gebeurde nog niks maar dit zou wel goed komen dacht ik. Inmiddels was het al kwart voor negen s'avonds en ik voelde nog steeds niks.

Juist door de spanning die ik vooraf had gevoeld voelde ik nu een soort van teleurstelling dus ik rolde maar een jointje, dit ging echter op de auto piloot want ik had mij nog voorgenomen om de eerste keer maar niet te smoken. Vervolgens had ik na 10 minuten me jointje al op en was het 9 uur, ik voelde nog steeds vrij weinig dus ik besloot om op te staan.

Dit was het moment dat moeder natuur ineens voor me stond en me een enorme opdonder gaf het was alsof er opeens uit de middel of nowhere een trein met volle snelheid op me afdenderde. Ik besloot om op me bed te gaan liggen nadat ik een bepaalde GOA Trance mix had aangezet en me koptelefoon met heel veel moeite op had gekregen.

De truffel begon steeds harder te gaan en de lichte vervormingen die ik nu al een paar minuten had gezien sloegen om in tsunami's, de lange muren in mijn kamer kwamen naar mij toe en gingen van mij af, dit terwijl het plafond op en neer ging.

Er hangt aan mijn plafond een lamp in de vorm van een zon en hoewel die er al jaren hangt viel die mij nou pas echt op.

De zonnestralen/stekels aan deze lamp kregen een soort zwarte schaduw er om heen en werden steeds dikker, vervolgens zie ik een grote witte bal om de lamp heen draaien, eerst heel subtiel maar al gauw werd dit versneld tot het punt dat het één lange witte streep werd.

Ik moest denken aan een aflevering van spuiten en slikken waarin die gast paddo's gaat testen, daar zit een stukje in dat die naar zijn handen kijkt, ik besloot dit ook te doen en betrapte mijzelf er vervolgens op dat ik hardop tegen mezelf zei ''Die lijntjes zijn zeker wel 80m breed'' Hierdoor kwam een enorm harde lachkick op zeker net zo hard als de eerste lachkick van wiet.

Dit heeft nog zeker een uur of twee geduurd daarna werd ik rustig terug begeleid naar de realiteit.

Al snel nadat de trip begon af te nemen ben ik in slaap gevallen (met me kleren aan :P ) om de volgende ochtend wakker te worden met een super vreedzaam en voldaan gevoel.

Na deze positieve ervaring heb ik besloten om ook de paddo's een kans te geven en ik heb nu dus een growbox staan die al aardig de goede kant op gaat.

Al met al vond ik de gehele trip in één woord GEWELDIG maar het werkelijke gevoel valt niet/nauwelijks uit te drukken in woorden. Ik was blij dat de enige negatieve dingen de smaak en geur van de truffel waren, ik was namelijk vergeten me handen te wassen na het snijden van de truffel en die geur hing dus de gehele trip om me heen dus dat gaat de volgende keer wel even anders.

Voor de mensen die nog zitten te twijfelen of ze dit een keer moeten proberen heb ik maar een advies, gewoon doen!

Ondanks dat ik het zeker nog vaker ga doen zal ik deze eerste keer nooit meer vergeten ik durf wel te zeggen dat ik de beste tijd uit me leven heb gehad.

Tot zover mijn trip report, mocht ik nog wat vergeten zijn of als er vragen zijn just let me know :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden