Mijn tripmuziek tijdens mijn eerste truffeltrip


Recommended Posts

Hallo iedereen van het forum :)

Ik kreeg het idee om de muziek die ik afgelopen week tijdens mijn eerste keer truffels hier neer te zetten, en er bij te zetten hoe ik me er bij voelde. Dus voor de geintereseerden :D

Eerste album: Pink Floyd - The Wall.

Dit had ik opstaan tijdens/nadat ik de truffels had ingenomen. Pink Floyd is sowieso hele goede trip muziek ^^

Ik had helaas geen echt apart gevoel hierbij behalve dat het heel erg mooi was.

Tweede album: Wish You Were Here - Pink Floyd

Dit album had ik op toen ik bijna op mijn hoogtepunt was van de trip. Op een gegeven moment voelde ik voor een heel klein moment echt de geweldige synthesizer door mijn hoofd en lichaam gaan. Ik genoot echt heel erg van dit album en vooral Shine on your crazy diamond. Perfect gewoon

Derde album: Abbey Road - The Beatles

Na mijn hoogtepunt en na Pink Floyd besloot ik The Beatles op te zetten. Ik voelde me hier echt heel goed bij. Ik ging helemaal mee terwijl alles om me heen met me mee danstte. één van de beste momenten uit mijn trip. TOTDAT het nummer

I Want You (She's So Heavy) kwam. De intro (die vaker word herhaald) is best wel beangstigend geweest voor mij. Ik begon ook heel raar te denken op zulke momenten. "Waarom leven we" is een voorbeeld. Daarna kwam here comes the sun en toen werd ik weer vrolijk. Echter daarna kwam Because. En dat was weer minder.

Voor de rest heb ik nog andere bands opgezocht uit de jaren 70 eind 60 in dit soort genre.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb me nog nooit gewaagd aan (psychedelische) rock tijdens m'n trip, vooral omdat ik daar normaal gesproken eigelijk ook bijna nooit naar luister en ik er vaak een soort van melodramatisch smaakje aan vind zitten. (Maar dat kan ook helemaal aan mij liggen, aangezien ik een noob ben binnen het genre)

Maar omdat ik de laatste tijd veel "dit had ik veel eerder moeten doen"-momenten heb gehad, moet ik toch eens een poging wagen. (Plus het feit dat ik sinds een paar dagen DMT heb ontdekt, wat zich naar mijn idee beter leent om wat te experimenteren omdat je niet zo lang onderweg bent)

Aangezien jij beter thuis bent in deze hoek, wat raad je me aan? Zo te lezen is Wish You Were Here van Pink Floyd wel een mooi begin?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is mooie muziek om op te trippen. Ook veel van deze muziek is gemaakt onder invloed van vaak LSD.

Wish You Were Here van Pink Floyd is een mooi album (ook het gelijknamige nummer is mooi). De synthesizer die doet het hem vaak tijdens het trippen. Ook de toon van de gitaar en het geluid van de stem. Je moet er alleen wel van houden.

Dit album zou ik je zeker aanraden als je van plan bent in dat genre te expirimenteren :)

The Doors zou ook een goede band zijn om naar te luisteren. Dit heb ik zelf nog niet gedaan maar het staat zeker op mijn lijstje voor de volgende truffel trip. Dan zou ik of het album Greatest Hits kiezen, of het gelijknamige album ;)

The Beatles zijn ook perfect om op te trippen vind ik zelf :) Word je echt heel blij van. ALthanks ik werd er best wel vrolijk van. Vooral het nummer Octopus's garden is heel leuk tijdens een trip. John Lennon heeft in die tijd bijna alle drugs die er zijn wel geprobeerd en gebruikte regelmatig. Ook vaak tijdens het schrijven net zoals de overige leden. Albums die ik je zou aanraden Abbey road en Sgt. peppers lonely heart club band.

Dit is wel wat om mee te beginnen :) Dan moet je zelf kijken welke nummers je wel en niet leuk vind, en welke albums ;)

Je zei dat je niet echt naar zulke muziek luistert, dus weet ook niet of je een rock fan bent. Maar zo wel kun je ook Jimi Hendrix, of Led Zeppelin luisteren. DIt is wel wat sneller en een beetje harder dan de bovengenoemden, maar als het leuk is waarom ook niet :)

Ik zou nog veel meer kunnen opschrijven maar ik denk dat dit wel echt in my opinion wel een paar van de besten zijn om te gebruiken :mrgreen:

On a different note, ik las dat je dmt hebt ontdekt. Ik ben wel benieuwd hiernaar :) Hoe was het? Of volgt er een trip report? :)

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden